NOD december 2019

Hey! Ik ben nieuw op het forum en doe ook mee voor ronde 5. Over 4 dagen heb ik mijn NOD, ben benieuwd. Al wel getest met een action test, maar omo wit.... FF afwachten dus 

Hee zaagcactus, ik heb ook een cyclus van 26 dagen. Mijn eisprong vind juist heel vroeg plaats, tussen dag 8 en 10. Kwam ik redelijk snel al achter, omdat ik het voelde en gelijk testte en er in de dagen erna een aflopend streepje was. De maand erna testte ik positief op dag 8 en voelde ik m dag 10. Erna niet meer getest, maar voel m wel steeds.
kan ie bij jou niet ook juist vroeg zijn?
Zondag NOD, dinsdag is vriendlief jarig dus zou mooie verrassing zijn!

@citrus Ik zag hem wel al binnen de 3 minuten, maar hij leek grijs :( heb ondertussen ook echt krampen dus ik denk dat t een kwestie van geduld is dat alles doorzet. Anders donderdag doe ik donderdag nog maar een testje doen. 

Mijn eerste cyclus na stoppen pil was 33 dagen.
17 november ongesteld geworden. Als deze cyclus hetzelfde zou zijn zou ik 5/6 dec ovulatie moeten hebben gehad. 
Maar vanaf 3 dec aan het testen (action test) maar nog geen positieve test (ja na een paar uur een streepje,  maar tussen 3 en 8 min niet).
Ben ook aan het tempen, dit is de grafiek. 
Wat denken jullie? 

https://www.mupload.nl/db/2zcfgol

mttm,  balen zeg.
mevrouw de BB, hoop dat het raak is.
HELP AUB. net naar de wc geweest. Veel wit, eiwitachtig slijm. Kan er draden van trekken. Cd 32. Baarmoedermond zit dicht. Wat betekent dit? Temp meer dan 1,5 al boven 37,2. Is dit mijn cervixslijm,  betekent dit dat mijn eisprong eraan komt? Wat moet ik hiermee? Oefff. Ik begrijp mijn eigen lichaam niet meer. 

Hallo! Wij zijn ook aan het proberen voor onze tweede kindje. Dit is alweer ronde 6 :/. Hopelijk sluiten we allemaal het jaar af met een knallende positieve test! Ik moet nog een korte week wachten "fingers crossed"

[quote quote=10142847]mttm, balen zeg. mevrouw de BB, hoop dat het raak is. HELP AUB. net naar de wc geweest. Veel wit, eiwitachtig slijm. Kan er draden van trekken. Cd 32. Baarmoedermond zit dicht. Wat betekent dit? Temp meer dan 1,5 al boven 37,2. Is dit mijn cervixslijm, betekent dit dat mijn eisprong eraan komt? Wat moet ik hiermee? Oefff. Ik begrijp mijn eigen lichaam niet meer.[/quote]
Wanneer ga je testen? Jij was ook van die aders op borsten? Ik zou morgenochtend even testen als ik jou was ??

Terug
Bovenaan