NOD december 2019

[quote quote=10142718]@mttm bah! Balen! Ik herken je gevoelens, ervaar het precies hetzelfde. Ik wilde mij nooit bezig houden met ovulatie testen, heb ik deze maand na 16 maanden toch maar wel eens gedaan.. Temperaturen etc is mij nog een stap te ver om eerlijk te zijn.. 2019 gaat het lukken![/quote]
Vandaag baal ik echt. Ik twijfel nu ook of ik volgende maand ovulatietesten zou gebruiken. Van de ene kant heb ik zoiets dat het wel duidelijkheid geeft, maar van de andere kant voelt het ook als stress en een verplichting. 
Ik heb eigenlijk zoiets als we het na mijn menstruatie elke week een paar keer gezellig hebben tot aan mijn menstruatie, kunnen we de eisprong toch eigenlijk ook niet missen of werkt het zo niet? 

@Zaagcactus, deed ik in het begin ook.. en net als jij kwam ik er achter dat het dus niet klopte.. Had het deze maand bijvoorbeeld op dag 15.. Ik merkte het ook doordat ik ineens heel veel doorzichtig slijm verloor..
Hopelijk komt het snel, ik oefende in ieder geval om de dag, rond de tijd dat ik mn ei verwacht..

MevrouwdeB
Thanks! Ja, we zijn nu evengoed al om de dag bezig. Ik hoop wel dat mn ei snel komt, omdat ik ook al een korte cyclus heb. Dan wordt je LF al snel zo kort. Zit nu op cyclusdag 11 en verwacht op de 26ste dag mn menstruatie. Ben blij dat ik al met de ovutesten ben begonnen, zo heb je toch meer inzicht 

Jeetje wat heftig om te lezen allemaal. Hopelijk kunnen we elkaar een beetje steunen :)

Ik heb een test gedaan vandaag. In eerste instantie zag ik een super vaag lijntje (je-hebt-er-bijna-een-loep-voor-nodig-lijntje). Als je er normaal naar kijkt, lijkt de test Omo wit. Alleen ik zie dus wel iets. Nu vraag ik me af of dat een lijntje is die er altijd al zit, maar alleen ‘geactiveerd’ wordt als je zwanger bent of niet. 

Tussendoor vandaag echt krampen gehad en ik dacht: game over. T waren maar drie druppels. Dus ik hou nog hoop en dan donderdag maar testen? 

Wat vinden jullie? En iemand ervaring met een suuuuuper suuuuuper licht streepje? 

En eigenlijk wil ik een foto plaatsen van de test, maar ik weet niet hoe. 

Lotttt, check, ik heb ervaring in suuuuuuper vage streepjes. Heb goede ogen blijkbaar of kan ze erin branden met mijn ogen ;)  niet zwanger dus. Andere zagen ze ook wel hoor, maar leek meer soort grijzig lijntje, schafuwlijntje. Ik weet nu dat dat de indrooglijntjes zijn. 
Waarvoor kleur kan jij ervan maken? Als hij lichtroze is dan heb ik goede hoop voor je! 
foto plaatsen al 100x getypt haha. Beetje lastig om terug te zoeken, dus met alle liefde hieronder nogmaals ?

Google op mupload
Upload een foto
Klik op de bovenste link en kopieer deze volledig. 
Ga terug naar forum
Klik op het pictogram (bergje met zon) 
Plak daarin de link.
Klik op verzenden. 

Succes!! Ik tuur graag met je mee. 

Hey! Ik ben nieuw op het forum en doe ook mee voor ronde 5. Over 4 dagen heb ik mijn NOD, ben benieuwd. Al wel getest met een action test, maar omo wit.... FF afwachten dus 

Hey! Ik ben nieuw op het forum en doe ook mee voor ronde 5. Over 4 dagen heb ik mijn NOD, ben benieuwd. Al wel getest met een action test, maar omo wit.... FF afwachten dus 

Terug
Bovenaan