Zoekresultaten

1. M

4 mnd slaapregressie + niet zelf in slaap komen

<p style="text-align: left;">Ondertussen zit ik er echt doorheen, ik hoop wat herkenning en tips. <br /><br />de eerste 3 maand van mn zoontje ontzettend veel gehuild, last van reflux, slecht slapen daardoor. Na 3 maand eindelijk de oorzaak ontdekt: koemelk en soya allergie! Nu...
  2. M

Ritme krijgen na KMA en reflux: geen vrolijke baby!

Tranen in mn ogen bij het lezen van jullie reacties.. ineens weet ik ook echt niet waarom ik het me zo moeilijk maak in plaats van er van te genieten dat het nu beter gaat met hem..   net beneden de draagzak gepakt toen hij moe en jengelig werd, en iets wat me nog nooit is gelukt: hij slaapt al...
  3. M

Inslaapproblemen

Ik heb net een topic geopend met hetzelfde probleem bij mijn zoontje van 13 weken. Doordat hij eerste 3 maand last had van reflux (nu met koemelkvrij dieet lijkt het iets beter te gaan), waardoor we totaal geen ritme hebben opgebouwd. Dat lukt echt niet met een huilbaby, ook al heeft hij er...
  4. M

Ritme krijgen na KMA en reflux: geen vrolijke baby!

<p>Al weken hebben we lopen tobben met ons zoontje van nu 13 weken. Hij had erg last van reflux. Medicatie deed helaas niks. Nu een week eet ik koemelkvrij, dit lijkt eindelijk wat te doen, al is het niet volledig over. <br /><br /></p><p>een goed moment om eens te...
  5. M

Buikslaper

Ons zoontje van nu 12 weken slaapt ook al een tijd op zijn buik! Eerst alleen overdag, maar later ook ‘s nachts hem op zijn buik laten slapen. Vond ik in het begin ook spannend, maar heb hem geen 1 x verkeerd zien liggen. Mocht hij een keer met zijn gezicht recht naar beneden liggen, draait hij...
  6. M

Gelijk in ledikant of eerst een wieg

ons zoontje slaapt bij ons in een cosleeper! Nu 3 maand, maar voorlopig mag hij nog lekker bij ons blijven. 
  7. M

Gewicht en lengte geboorte

ik ben bevallen met 41+3. Mijn zoontje was 4045 gram en 51 cm. Werd ingeleid, uiteindelijk keizersnee geworden, maar dat lag niet aan zijn lengte/gewicht 
  8. M

Pruillip bij zingen ‘opera’

Ons zoontje (12 weken) heeft bijna standaard als hij gaat huilen eerst een hele erge pruillip.. soms liggen we dan helemaal dubbel, oeps!  levert wel hilarische foto's op
  9. M

Overstap naar kv: welke fles en hoeveel voedingen?

<p>Hoi,</p><p>ik twijfel steeds meer om over te stappen naar kunstvoeding, eventueel nog een tijd gecombineerd met borstvoeding zolang dat lukt. <br /><br /></p><p>mijn zoontje is nu bijna 9 weken oud. Hoeveel voedingsmomenten hebben jullie op die...
  10. M

Baby op buik laten slapen

Ons zoontje van 5 weken slaapt overdag ook alleen maar als hij op zijn buik ligt! 's Nachts vind ik het nog een beetje eng, ook al kan hij prima zijn hoofdje optillen. Nu ligt hij 's nachts in zo'n zijslaapkussen, werkt ook goed!
  11. M

gaat borstvoeding wel goed? baby wil hele tijd drinken

bedankt voor de bemoedigende woorden! pff ik vind het soms maar spannend zo als nieuwe mama! toch het lastige van borstvoeding, dat je niet ziet wat ze binnen krijgen. maar hij zit bijna 200 gram boven geboortegewicht, dus stress om niks eigenlijk!  dat van die regeldagen had k iets over gelezen...
  12. M

gaat borstvoeding wel goed? baby wil hele tijd drinken

<p>ik loop vast bij het borstvoeden van ons zoontje van nu 11 dagen oud.</p><p>eerste paar dagen in het ziekenhuis gevoed op verzoek, ging met wat tips van hen prima. eenmaal thuis met de kraamzorg viel hij teveel terug in gewicht (richting die 10% grens). toen begonnen met...
  13. M

Groepsapp uitgerekend in november

ik kan me denk ik ook melden! wil wel meekletsen! vandaag een eerste (voorzichtige) positieve test gehad! :D zal je een mailtje sturen!
  14. M

Voor het eerst zwanger worden!

ik had me hier vorige maand ergens ook gemeld, maar jullie daarna ook weer een beetje uit het oog verloren door de drukte! maar ik had gister mijn NOD, meestal ben ik daarvoor al ongesteld, maar nog niks.. nu net ook en lichte streep op de kruidvat streep :O zit hier nog te trillen...
  15. M

nou, ik had vamorgen de test al klaar liggen, maar ben al ongesteld geworden.. dus helaas kon ik die weer opbergen
  16. M

Jeffie, alvast voorzichtige gefeliciteerd!   mag ik aansluiten bij jullie? hier ook voor ronde drie weer op het wachtbankje, zou op valentijn ongesteld moeten worden.. en mezelf ook al gek gemaakt met allerlei symptomen haha!   las hier op t forum ergens dat de testen van kruidvat (2 voor 5) al...
Terug
Bovenaan