Voor het eerst zwanger worden!

Rose murphy: het er aan denken is bij mij idd ook behoorlijk aanwezig. Vooral naar de eisprong, normaal mag mijn menstruatie heeel lang uit blijven maar nu kan de datum niet snel genoeg komen! 
Miesemuisje: wat jammer dat je nu ongesteld bent geworden. Hopelijk heb je meer geluk in je volgende ronde! 
Jeffie: heb je al het al aan mensen verteld?? En heb je al iets van symptomen? 

Vanochtend opnieuw een test gedaan en de streep was al een stuk donkerder!!
Heb de afgelopen dagen nogal veel bruin verlies gehad, waardoor ik toch bang was om ongesteld te worden. Maar de test van vanochtend heeft me weer wat gerustgesteld. We hebben afgesproken om t/m donderdag nog even rustig af te wachten (12-14 februari is pas mijn NOD) Daarna kunnen we écht blij zijn en gaan we het onze ouders en broer/zus vertellen en natuurlijk een afspraak maken bij de verloskundige.
Mijn grootste symptoom is voornamelijk een 'opgeblazen' gevoel rond mijn liezen. Helaas is ook de rugpijn meteen wat toegenomen dus daar moet ik even goed rekening mee houden. Verder moet ik wat vaker plassen en lijk ik ook al meer honger te hebben? Ik word sochtends echt wakker met een rommelende maag haha. Ook slaap ik de laatste dagen slecht, maar dat kan ook komen doordat mijn hoofd overuren maakt!

Hallo dames, 
ben ik weer na ff niks te hebben gemeld. Ik verwacht tussen de 14de en 16de mijn nod. Elke keer denk ik stiekem dat het raak is met verschillende kwaaltjes. Nu heb ik echter alleen af en toe een steekje onderin mijn buik wat andere keren ook veel meer was. En ben twee dagen wat prikkelbaarder geweest verder niks. Misschien eindelijk de pil uit mijn lijf. Dit is ook de 1ste ronde dat mijn vriend helemaal geen alcohol meer drinkt en dat ik niet meer naar de wc ben gegaan na het klussen omdat ik altijd bang was dat alles er meteen weer uit liep haha. Nou we zullen zien hoe en wat deze week. Toch weer spannend.. hoop alleen zo niet op weer een lange cyclus pff

Hallo allemaal,
Ik ben lana en ik ben 25 jaar. Mijn vriend en ik zijn aan het proberen voor ons 1ste kindje. 
Ik ben eind november gestopt met mijn pil, mijn ovulatie was op 29 jan, en morgen (12/02) is mijn nod !
Allemaal heel spannend dus, ik heb vandaag wel wat bruine afscheiding. Maar ergens denk ik (hoop ik natuurlijk ) dat er toch een kans is dat ik zwanger zou kunnen zijn. Heb namelijk zo een misselijk gevoel (precies of ik heb honger, wat namelijk niet zo is ?) en jeukende borsten, soms ook wat emotioneler.

Dus afwachten nu ! 

Groetjes

Hallo allemaal, Ik ben lana en ik ben 25 jaar. Mijn vriend en ik zijn aan het proberen voor ons 1ste kindje.  Ik ben eind november gestopt met mijn pil, mijn ovulatie was op 29 jan, en morgen (12/02) is mijn nod ! Allemaal heel spannend dus, ik heb vandaag wel wat bruine afscheiding. Maar ergens denk ik (hoop ik natuurlijk ) dat er toch een kans is dat ik zwanger zou kunnen zijn. Heb namelijk zo een misselijk gevoel (precies of ik heb honger, wat namelijk niet zo is ?) en jeukende borsten, soms ook wat emotioneler.   Dus afwachten nu !    Groetjes

Hehoi, 
Ik ben 25 jaar, mijn vriend 27 en we zijn iets meer dan 10 jaar samen. Eigen huis, allebei werk en na onze verre reis besloten er voor te gaan. Spiraal is begin oktober verwijderd en direct daarna positieve ovulatietest. Vanaf toen iedere maand de hoop gehad, de kwaaltjes gevoeld, ongelofelijk veel testen gebruikt... maar alles bleef negatief. Nu in ronde 6, maar eigenlijk is teleurstelling elke maand zo groot dat ik er een week kapot van ben. 
In oktober ben ik direct begonnen met de ovulatietesten en vanaf ronde 4 ook temperaturen. Helaas heb ik vanaf ronde 5 (en 6 nu ook nog niet) geen positieve ovulatietest meer gehad, terwijl ik tweemaal daags test. Wegens wisselende werktijden lukt het ons dan ook moeilijk om elke of om de dag het gezellig te hebben. 
Ik hoop voor jullie al het goeds en heb veel respect voor vrouwen die na soms tientallen rondes nog de hoop en plezier hebben! 

Terug
Bovenaan