Voor het eerst zwanger worden!

Dames, ik heb zojuist positief getest!?
https://ibb.co/yW7TzTP https://ibb.co/0mQP9WL 
2 verschillende testen.
In eerste instantie natuurlijk ontzettend blij!! Maar ik hou me wel voor dat er nog vanalles kan gebeuren, 12-14 Februari heb ik pas mijn NOD. Nog even afwachten of alles goed blijft gaan! En dan doen we tegen die tijd gewoon nog een testje :)

Jeffie: alvast een voorzichtige gefeliciteerd!!!! De 2e afbeelding kan ik niet openen maar de eerste zie ik! Hoop dat het streepje op je NOD er uit knalt! 
Rosé Murphy: leuk dat je mee wilt praten! 16e duurt nog zoooo lang haha, ga voor je duimen! 

Jeffie, alvast voorzichtige gefeliciteerd!

mag ik aansluiten bij jullie? hier ook voor ronde drie weer op het wachtbankje, zou op valentijn ongesteld moeten worden.. en mezelf ook al gek gemaakt met allerlei symptomen haha!

las hier op t forum ergens dat de testen van kruidvat (2 voor 5) al vroeg kunt doen, heb ik nog liggen.. dus misschien morgen al even proberen.. en anders maar braaf afwachten!
ik ben 27, mijn vriend 33. ik werk nog zon 3 weken bij mijn huidige werk, daarna zit ik (vooralsnog) thuis. mijn vriend werkt in de ict! gelukkig wel goed kunnen sparen afgelopen tijd, dus dat komt wel goed mocht de test wel positief zijn/worden

Ik heb ook de testen van Kruidvat 2voor5 gebruikt? Die kun je dus inderdaad paar dagen voor je NOD al gebruiken!

Wat spannend allemaal! Ik hoop voor ons alle dat dit een goed 2019 wordt.
heb bijna alles terug gelezen en lijkt me leuk om aan te sluiten!
Wij zijn nu ronde 3. Nov gestopt met de pil.
mijn man is 28 en ik zelf ben 26. Toch erg spannend allemaal. Tijdje terug vroeg ik mijn man wat hij het liefste zou willen. En toen gaf hij heel duidelijk aan, samen testen en kijken... oei goed dat ik dat even geïnformeerd had.
mijn NOD zal rond 25 feb liggen. Nog veelste lang wachten dus......

Jeffie alvast voorzichtig gefeliciteerd! Hopelijk lopen de testen vanaf nu mooi op!
Noël ; ja de 16e, nog een hele week pff haha. Ik ben van plan om ook echt te wachten tot mijn NOD om te testen. Hopelijk gaat het lukken.
Deze maand hebben we wel precies rond mijn (vermoedelijke - we gebruiken geen ovulatietesten) eisprong seks gehad. De week erna waren we allebei verkouden, en ik had eerst verkeerd geteld dus was bang dat we precies de goede week hadden gemist. Dat was vorige maand wel zo omdat mijn man hartstikke ziek was. Maar, als mijn cyclus inderdaad hetzelfde blijft, zaten we deze maand gewoon goed. 
Lukt het jullie een beetje om je gedachten er vanaf te houden? Ik merk dat ik er toch wel heel erg mee bezig ben. Vannacht zelfs gedroomd dat ik borstvoeding aan het geven was.. Als ik ongesteld ben en de week erna gaat het nog wel maar vanaf eisprong ongeveer ben ik er echt erg mee bezig. 
Sinds ik met de pil ben gestopt merk ik trouwens wel echt dat mijn eisprong er is of er aan zit te komen, echt pijnlijke borsten/tepels. Dat kan ik me echt niet herinneren van toen ik nog aan de pil zat.
Sorry ik merk ineens dat het al een heel verhaal is geworden :) 

Terug
Bovenaan