Voor het eerst zwanger worden!

ik had me hier vorige maand ergens ook gemeld, maar jullie daarna ook weer een beetje uit het oog verloren door de drukte!
maar ik had gister mijn NOD, meestal ben ik daarvoor al ongesteld, maar nog niks.. nu net ook en lichte streep op de kruidvat streep :O
zit hier nog te trillen.. morgenochtend nog maar een keer testen voor de zekerheid met ochtendurine..
Iedereen die nog moet wachten, heel veel succes! hopelijk gaat de tijd toch een beetje snel de komende dagen...
ik blijf nog even in shock stevig op mijn stoel zitten.....

Hoi hoi!
Leuk, dit topic. Voor ons wordt het ook het eerste kindje. Op 23 januari is mijn spiraaltje verwijderd door de gyn. Vervolgens ben ik gelijk met ovulatie testen gaan werken om mega nauwkeurig mijn lh piek en eisprong vast te kunnen stellen. 
Vandaag ben ik 5 weken zwanger. Direct in ronde 1. Intens dankbaar voor en we kunnen ons geluk niet op. Enorm spannend is het allemaal wel.
Ik hoop dat iedereen snel ook een positieve test in handen heeft. Ik duim voor jullie!
liefs

Hoi allemaal!
Leuk en interessant om te lezen hoe het bij jullie gaat! Ik ben zelf sinds vorige week gestopt met de pil (na die 11,5 jaar geslikt te hebben) en nu onttrekkingsbloeding. Erg benieuwd wat me hierna te wachten staat qua ontpillen. Voordat ik aan de pil ging heb ik van mijn 12e tot mijn 17e altijd een super regelmatige cyclus gehad, dus ik hoop dat ik dat nu ook weer snel zal hebben, maar er valt natuurlijk niks zinnigs over te zeggen op dit moment. 

Mijn man en ik zijn ook allebei zo enthousiast en hoopvol over deze stap en we kunnen echt niet wachten tot we echt 'aan de slag' kunnen gaan. Hij is 29 en ik ben 28 (bijna 29). 

Gefeliciteerd bij wie het al raak is! Wat moet dat een bijzonder moment zijn. 
Liefs :)

Gefeliciteer Miesemuisje. Wat ontzettend spannend. Geniet er maar lekker van!
Jij ook Ninaaapie. Wat speciaal om in een keer zwanger te zijn. 
Jaloers op jullie beide!

Goedemiddag, 
ik heb me ook aangemeld voor dit forum. Mijn man en ik willen ook heel graag een kindje.
Mijn man had al heel lang een kinderwens maar ik twijfelde heel lang. Maar sinds een klein jaar wordt het verlangen steeds groter tot waar ik nu ben dat ik niets liever wil. Ondertussen wordt ik wel bijna 35 maar durfde de beslissing niet eerder te nemen. Ik vind het heel belangrijk om er echt klaar voor te zijn. 
Als het goed is begint komend weekend mijn nieuwe cyclus, (ik verwacht niet dat de vorige raak is) maar ik zou het heel leuk vinden om met jullie mee te praten. 
Ik vind alles echt mega spannend en eng. (Ja nu al) maar hoop wel snel op het mooie wonder dat ik zwanger mag worden. 

Miesemuisje: oo spannend!! Gefeliciteerd! Hoe is het nu met de streepjes en de trillende handjes ?;)
Ninaapie: wauw wat gaaf in 1x! Gefeliciteerd 
gebruiker10113164: hoop dat het ontpillen niet lang duurt. Zou mooi zijn als je cyclus gewoon weer verder gaat waar het gebleven is. Heb je er last van, van het ontpillen tot nu?? 
Gebruiker10113613: leuk dat jullie ook proberen, leeftijd is maar een getal zeggen ze! Vind zelf dat je er nooit helemaal ‘klaar’ voor bent is toch altijd weer anders als wat je voor ogen heb denk ik. Ga voor jullie duimen! 
Hier moet ik nog een week wachten tot ik kan testen. Heb stomweg ineens nergens meer last van terwijl ik de vorige keer van alles voelde en overal last van had.. het wachten is ook makkelijk nu je nergens last van hebt merk ik! Denk dat ik volgende week weer heel anders praat en mijzelf voor m’n kop kan slaan van zenuwen maar ach dat merken we dan wel!

(weet iemand trouwens hoe ik m'n gebruikersnaam in wat gezelligers kan veranderen?)

@Noël ooh wat moeilijk om dan nog een week te moeten wachten! Je wil het natuurlijk zo graag weten...
Ik heb tot nu toe nog niks gemerkt qua ontpillen, maar ik ben ook pas 5 dagen met de pil gestopt dus ik zit nu in een gewone ontrekkingsbloeding zoals ik ze de afgelopen jaren ook heb gehad. Ben benieuwd wat er hierna gaat komen. 
Het Conceive glijmiddel en de zwangerschapstesten zijn al in huis, hahaha!

Hai Gebruiker10113164 (hahaha snel veranderen ja!),
Als het goed is zie je rechtsboven in je scherm je huidige gebruikersnaam staan. Klik daarop en klik vervolgens op "Mijn ouders van nu". Daar kan je de gebruikersnaam aanpassen. ;-)

Terug
Bovenaan