Zoekresultaten

1. M

Vliezen gebroken 32 weken.

Mijn vliezen zijn afgelopen dinsdagnacht gebroken met 32 weken. Ik ben nu opgenomen in het ziekenhuis, maar ben eigenlijk benieuwd naar herkenbare situaties.. Is er iemand die zoiets al eens heeft meegemaakt en hoe is het afgelopen? Ze hebben mij gezegd dat het goed kan zijn dat ik nog een...
  2. M

Bioresonantie

<p>Hoi Dames,</p><p>Ik vroeg me af of er iemand ervaring heeft met bioresonantie en zwanger worden?</p><p> </p><p>Groetjes M</p>
  3. M

2e miskraam vraagje.

Ik heb een test gedaan en die was positief, week later weer getest omdat ik wat bloedverlies had en die was negatief waarna ik na de vk geweest ben en die constateerde dus inderdaad een hele vroege mk want mijn baarmoeder was "leeg". Vorige week heb ik getest maar wederom negatief. denk dat ik...
  4. M

2e miskraam vraagje.

<p>Hallo mama’s</p><p>Even een vraagje aan de moeders die helaas al meerdere miskramen gehad hebben.</p><p>Ben je na de miskraam telkens weer na hetzelfde aantal weken ongesteld?</p><p>Mijn eerste miskraam (10 weken) was ik na 4 weken weer...
  5. M

Vroege miskraam vraag

<p>Hi dames,</p><p>voor de dames die een vroege miskraam gehad hebben (2,3,4 weken)..</p><p>hoelang erna werd je weer ongesteld?</p><p> </p>
  6. M

Bruin verlies

<p>Hi Mama’s</p><p> </p><p>Ik ben er pas achtergekomen dat ik zwanger ben.</p><p>Ik heb alleen nu al 3 dagen licht bruinverlies. ( alleen bij afvegen).</p><p>heeft nog iemand dit gehad ?</p>
  7. M

Iemand een idee wat er aan de hand is.

Ik heb echt geen idee.. zo onzeker geworden na die miskraam. Net nog een clearblue gedaan en stond inderdaad zwanger 1-2
  8. M

Heb net een kruidvat test gedaan, 2 streepjes.. Was er van overtuigd dat het niks was, nu zit ik dus weer in de onzekerheid of het dan een miskraam is. Heb nogsteeds licht bruin alleen bij afvegen ?
  9. M

Nee, ik ga er zo een halen. Omdat ik dan kan uitsluiten of het misschien een miskraam is.. Maandag in ieder geval wel even na de dokter bellen want gerust ben ik er niet op.
  10. M

<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">Hoi...
  11. M

Iemand een idee wat dit is ?

<p>Hoi Dames,</p><p>Ik heb in november een miskraam gehad.</p><p>ik wil zo graag een kindje dat ik mezelf na de miskraam zo gek maakte met apps wanneer ik vruchtbaar was dat ik er dagelijk mee bezig wasz</p><p>Elk pijntje of symptomen die ik voelde ging...
  12. M

Verdrietig?

<p>Sorry moet het even van me afschrijven..</p><p>In november eindelijk na HEEL lang proberen een positieve zwangerschapstest.</p><p>Helaas met de 8weken echo erachter gekomen dat het niet goed zat.</p><p>Gister een dag voor mijn NOD wederom een...
  13. M

App groep uitgerekend september 2020

Mailtje verstuurd ?
  14. M

Symptomen na bevruchting?

<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">Zijn er mama’s die...
  15. M

Symptomen na bevruchting?

<p>Zijn er mama’s die vlak na de bevruchting al symptomen gevoeld hebben en dus uiteindelijk echt zwanger waren ?</p><p>zoja hoe kwam je er achter..</p>
  16. M

Wat is dit?

<p>Hey Dames,</p><p>misschien kan iemand mij hier helpen..</p><p>ik heb 4 weken terug een miskraam gehad.</p><p>afgelopen woensdag werd ik ongesteld ?</p><p>heb 6 dagen bloedverlies gehad, was niet eens heel veel (terwijl me gezegd is dat de...
  17. M

Foute echo.. toch zwanger?

<p>hallo mama’s</p><p>ik wil even mijn verhaal hier kwijt.</p><p>afgelopen week had ik mijn eerste echo met 7 weken.</p><p>helemaal blij aangekomen en toen ik eenmaal lag kon ze mijn baarmoeder niet goed vinden.</p><p>eenmaal gevonden hoorde...
  18. M

Uitgerekend juni 2020

Hallo allemaal! Ik mag me hier komen melden, mijn NOD was 12-10 maar kon de verleiding niet meer weerstaan en heb de 11de een test gedaan. Met als resultaat een licht streepje, de dag erna een clearblue gedaan en daar kwam zwanger 2-3 tevoorschijn! Ben zo blij dat het eindelijk gelukt is. Word...
  19. M

NOD oktober 2019

Mijn NOD is morgen (12-10-19) Ik kon echt niet langer wachten.. En nu kan ik het niet geloven Ik krijg een licht streepje! Oh ik hoop zo dat het eindelijk waar is, na 10 maanden eindelijk een streep
  20. M

NOD oktober 2019

Mijn NOD is morgen (12-10-19) Ik kon echt niet langer wachten.. En nu kan ik het niet geloven? Ik krijg een licht streepje! Oh ik hoop zo dat het eindelijk waar is, na 10 maanden eindelijk een streep?
  21. M

Sorry stomme plas vraag

<p>heyyy,</p><p>ik heb even een hele stomme vraag?</p><p>voor mij is het namelijk al 9 jaar geleden dat ik zwanger was..</p><p>als je pas zwanger bent moet je vaak plassen, is dit dan ook echt elke keer veel of kan het ook zijn dat her maar een paar...
  22. M

Vroeg ongesteld of innestelling?

<p>hallo mama’s ,</p><p>ik heb 3 sept mijn ovulatie gehad, en zou 17sept ongesteld moeten worden.</p><p>normaal heb ik al een dikke week vantevoren last van buikkrampen, pijnlijke borsten en vaak lage rugpijn.</p><p>deze keer heb ik echter amper ergens...
  23. M

NOD augustus 2019

Ik moet me helaas hier weer aansluiten, zojuist ongesteld geworden.. Mijn volgende NOD is op mijn verjaardag, zou ik dit jaar een geweldig mooi cadeautje krijgen ? NOD +- 1 Augustus – AMCK – leeftijd? – ronde 1 – 1e kindje NOD 2 augustus – Nansie – 27 jaar – ronde 2 – 1e kindje NOD 6 augustus(?)...
  24. M

Multivitamine’s voor de zwangerschap.

<p>Hallo dames,</p><p>Nadat ik zojuist weer ongesteld ben geworden en zeker 1,5 uur heb zitten huilen heb ik bedacht dat ik misschien toch maar multivitamine’s moet gaan nemen ?</p><p>Ik slik wel al dagelijk foliumzuur.</p><p>Welke multi’s zijn aan te...
  25. M

NOD juli 2019

Hallo dames, mijn NOD is de 28 ste.. vind het heel spannend want voel natuurlijk alweer vanalles, maar dat voel ik ook als ik ongesteld moet worden? hopelijk hebben we deze maand wat meer geluk ?
  26. M

Rusteloze benen..

<p>Hoi mama’s</p><p>Is er iemand die al heel vroeg in de zwangerschap rusteloze benen heeft gehad?</p><p>Mijn nod is pas 28 juli, ik heb nog wel wat andere symptomen waar ik vraagtekens bij heb , maar van rusteloze benen heb ik alleen last gehad op het einde van...
  27. M

NOD deze week? 3 tm 9 juni

Hey dames, Ik ga helaas door voor de volgende ronde, ik hoop dat jullie meer geluk hebben ❤️
  28. M

Spannend he.. ik ook morgen! tot nu toe nog niks terwijl mijn vorige periodes ik altijd voor mijn “tijd” ongi werd. maak mezelf helemaal gek en besef me dat ik misschien enorm teleurgesteld ga raken.. maar kan het momenteel niet los laten ☺️
  29. M

Ik heb 6 juni mijn NOD.. normaal voel ik ongeveer 10 dagen voordat ik ongi word vanalles en dan vooral pijnlijke borsten en krampjes. Nu helemaal niet, heb wel al 4 dagen een trekkerig gevoel in de baarmoeder en ik denk dat mijn tepels wat groter zijn ( dit kan ik natuurlijk ook alleen denken...
  30. M

Nod juni

Nod 6 juni.. normaal heb ik een week vantevoren pijnlijke borsten/tepels. Nu nergens last van dus ben er bang voor. wel al 4 dagen lichte buikkrampen
Terug
Bovenaan