NOD oktober 2019

Gefeliciteerd meiden voor wie zwanger zijn!! Echt super gaaf! 
Spannend runbabyrun ik ga duimen voor je!
Ik heb van de week op dinsdag tot met donderdag weer vruchtbaar slijm gehad (waar je draden van kon trekken sorry voor de details). Ik ben blijven testen maar nog geen goede positieve ovulatietest gehad. Ik had wel die van de Kruidvat die maandag echt een duidelijke streep lieten zien maar van de Clear Blue niet... Vind het wel raar aangezien ik dus vorige week voor mijn idee ook dat slijm kwijt was.. Dan vraag ik me af zou ik echt geen eisprong hebben met dat vruchtbare slijm...? iemand hier een antwoord daarop? 
Bij mijn zoontje was mijn luteale fase trouwens de 1e ronde (2e ronde was het raak) 8 dagen denk ik bij dag 9 dpo kreeg ik mijn ongesteldheid dus het is dan 8 dagen? Maar die was dus ook echt niet zo heel lang.. Dus het kan wel gewoon.. 

Gefeliciteerd liefslinn en kayleemn!!!! Wat super leuk voor jullie! Fijn dat er nu positieve berichten voorbij komen.
Ik lees alle berichten wel maar het zijn er zo veel en probeer niet iedere dag meer op dit forum te kijken omdat ik er dan misschien te veel mee bezig ben. 
Ik ben iets eerder begonnen met ovulatietesten (dag 7) omdat mijn cyclus afgelopen periode 3 dagen ineens korter was dan daarvoor. Nu drie dagen een leeg rondje. Met mijn normale cyclus heb ik altijd 4 dagen een knipperende smiley en daarna m’n piek. Zou nu ook zo uit moeten komen met deze drie lege rondjes. Dan zou ik morgen een knipperende moeten krijgen. Ik gebruik de paarse CB. Woensdag gezellig gemaakt om het allemaal te verversen (klinkt zo gek)
Farru ik las je bericht hierover. Volgens mij is het na het vrijen leeg en moet het aangevuld worden. En dat gebeurt binnen 36-48 uur. Ik las ook ergens dat slechte of oude zaadcellen afgebroken worden door het lichaam. Want ik moet zeggen dat wij na de ovulatie vaak ook niet meer vrijen tot aan de menstruatie. Omdat je het daarvoor al echt wel vaak doet en dan is het even genoeg. Maar ik probeer dan dus iets eerder te beginnen zodat het dan hopelijk weer goed is als het nodig is. Iemand die hier meer verstand van heeft? Of het ook zo doet? Of gaan jullie gewoon door? Las dat sperma na 10 dagen niet klaarkomen verminderd in kwaliteit. 

Vanavond gaan we het denk ook nog wel gezellig maken en anders morgen. Maar probeer het nu wel om de dag te doen tot aan m’n ovulatie (woensdag/donderdag). 
Succes meiden op het wachtbankje! 

Mijn NOD is morgen (12-10-19)
Ik kon echt niet langer wachten..
En nu kan ik het niet geloven?
Ik krijg een licht streepje!
Oh ik hoop zo dat het eindelijk waar is, na 10 maanden eindelijk een streep?

Mijn NOD is morgen (12-10-19)
Ik kon echt niet langer wachten..
En nu kan ik het niet geloven
Ik krijg een licht streepje!
Oh ik hoop zo dat het eindelijk waar is, na 10 maanden eindelijk een streep

Gefeliciteerd kayleemn dat is echt een mooie duidelijke streep al geniet ervan  
MamaMD ik zie de streep ook! Inderdaad licht maar wel al duidlijk aanwezig hoor. Dus al voorzichtig gefeliciteerd!

Hier vandaag ook mijn menstruatie doorgebroken... jammer maar door naar de volgende ronde. Toch weer een lf van ongeveer 10/11 dagen net als anders. Mijn NOD zal nu 9 nov zijn

Terug
Bovenaan