NOD juli 2019

@ anky; spannend zeg!! Een streepje is inderdaad een streepje zeggen ze toch. Hopelijk bouwt die mooi op :)
@msnegeen; hoop wordt steeds groter zo! Hopelijk blijft je menstruatie uit en heb je een mooie test in handen. 
@Sandravdp: mijn nod is ook 31 juli. Ik heb sinds gisteren menstruatie achtige krampen die vandaag erger zijn geworden. Heel raar alsof ik ongesteld moet worden maar dat duurt nog even. Schiet telkens door mijn hoofd dat het misschien een innesteling is maar probeer er maar niet teveel op te hopen.. we gaan het zien ?

Net getest.... Negatief ? maar nog geen menstruatie te bekennen. Dus of te vroeg getest of gewoon langere menstruatie.
Voor mijn miskraam was ik altijd onregelmatig ongesteld, na mijn miskraam netjes 28 dagen, 2 maanden. En nu zit ik op dag 30... Dus snap het niet zo goed. We gaan het zien?

Spannend nog MSnegeneen. Hoop voor je dat het te vroeg getest was. Heb je nog geen menstruatiebuikpijn?
ik heb nu ook regelmatig steekjes in mn tepels. En nog geen menstruatie buikpijn. Overmorgen is mn nod. 

Hallo dames,
mijn NOD is de 28 ste..
vind het heel spannend want voel natuurlijk alweer vanalles, maar dat voel ik ook als ik ongesteld moet worden?
hopelijk hebben we deze maand wat meer geluk ?

Coraliene wat balen zeg dat je toch ongesteld bent geworden. Misschien is je lichaam een beetje van slag door de warmte?
MSnegeneneen hmmm, wederom afwachten dus.. Het kan nog alle kanten op ? een vriendin van mij had ook pas na ruim een week overtijd een positieve zwangerschapstest!
Gebruiker10140945 ik hoop ook voor je dat dat het is. Zullen we afspreken dat we allebei rond onze NOD een positieve test hebben? ?
Anky vervelend die kwaaltjes, maar ik denk nu veel makkelijker te accepteren nu je weet dat je zwanger bent?
Ik voel me ook weer niet lekker, maar dat was vorige maand rond deze tijd dus reken nergens op... Misschien is het zelfs wel een beetje van de spanning ?

Coraliene, aaah dat is shit! Hopelijk de volgende keer meer geluk en wel weer een normale cyclus dan.

MSnegeneen, misschien te vroeg gestest idd, kan het ook zijn dat je ei bijvoorbeeld ietsje later was? Dan is het misschien gewoon nog te vroeg om te testen. Vervelend hoor dat afwachten.

Spannend Anky! Heb je nog een test weten te bemachtigen of wacht je toch tot je weer thuis bent?

MamaMandyD, Ik duim met je mee! Nog even afwachten.

Sandra vdp, Ik word ook vaak niet lekker van spanning (maar ik heb ook prikkelbare darm syndroom haha) dus kan het me heel goed voorstellen! En dat terwijl dit natuurlijk alleen maar voor extra spanning zorgt! Ik duim iig voor je dat het een goed teken is. Nog even afwachten.
Hier ook nog steeds geen menstruatie. Heel gevaarlijk want ik begin nu toch serieus hoop te krijgen, terwijl het net zo goed kan dat mijn lf gewoon langer is deze cyclus en ik de komende dagen alsnog gewoon ongesteld ga worden. Ik probeer mezelf maar zoveel mogelijk af te leiden :)

Terug
Bovenaan