Uitgerekend juni 2020

Vrijdag avond en zaterdag avond had ik heel licht roze afscheiding. Hoop maar dat dit niks te betekenen heeft en dat alles gewoon goed zit! Nog 2 weken wachten op de eerste echo.
Kan echt niet wachten, vind het zo spannend allemaal.

[quote quote=10254703]Kunnen vrienden op Facebook zien dat je lid bent van deze groep? Ik wil mij ook graag aanmelden, maar ben zo bang dat het dalijk ineens openbaar op fb staat [/quote]
Wees niet bang dit is een geheime groep en zelfs mijn eigen vrienden kunnen deze niet zien deze is alleen te zien op uitnodiging vandaar de vraag van het vriendschapsverzoek en het privé berichtje 

Hoop je snel te ontmoeten in de groep Gr sharon

Hé dames!
Ik wil me ook graag in deze groep melden. Vorige donderdag een dag voor NOD een licht positieve test gehad en moest het allemaal even laten bezinken hoor! 1 november bij de gynaecoloog onze eerste echo, omdat de vorige zwangerschap is uitgelopen op een zogenoemde missed abortion. Zo super spannend allemaal!

Dames, gefeliciteerd allemaal. 
Hier ook een positieve test en 4 nov de eerste afspraak bij de verloskundige. De nodige kwaaltjes zijn al aanwezig. Haha.. maar vind het vooral allemaal heeeeeeel spannend. Het is onze eerste. Uitgerekende datum zal ergens rond 10 juni liggen volgens de eerste berekening. 

Hallo allemaal!
Ik mag me hier komen melden, mijn NOD was 12-10 maar kon de verleiding niet meer weerstaan en heb de 11de een test gedaan.
Met als resultaat een licht streepje, de dag erna een clearblue gedaan en daar kwam zwanger 2-3 tevoorschijn!
Ben zo blij dat het eindelijk gelukt is.
Word mijn 2e kindje, voor mijn partner de 1e.
Mijn zoontje is van 9 september 2010 en dus net 9 jaar geworden.
We hebben het alleen aan hem en aan onze ouders verteld.
Wil het nu al van de daken schreeuwen maar ik wacht rustig af.

Hoe voelen jullie je?
.

Hoi allemaal.
ik weet nu 2,5 week dat ik zwanger ben van ons 2e kindje. Onze dochter wordt volgende week 1 jaar en als deze zwangerschap goed blijft gaan, zal zij net 19 maanden zijn als baby 2 geboren wordt :).
Ook al ben ik eerder zwanger geweest van mijn dochter, toch vind ik het allemaal weer erg onwerkelijk. Kan niet wachten tot ik mijn eerste echo heb. Dat zal volgende week woensdag zijn en ik schat dat ik dan zo’n 7,5 week zwanger ben. Heb een zeer onregelmatige cyclus (was voor het laatst ongesteld in juli namelijk), dus ik weet het niet helemaal zeker. Ik schat dat ik rond 5 juni ben uitgerekend. 
Ik heb al aardig wat klachten en kan alleen maar hopen dat deze zwangerschap een stuk beter gaat dan de vorige keer. Toen was het namelijk niet zo’n feestje. Ach, we gaan het zien! Mijn ouders weten het al, want we konden het niet voor ons houden toen mijn tweelingbroer vertelde ook een tweede te krijgen. Over tweelingen gesproken, bij ons zit dat in de familie. Bijna alle neven en nichten zijn een tweeling. Zelf heb ik nu al veel meer last van allerlei klachten waardoor ik al tegen mijn moeder gegrapt heb dat het er wel eens 2 kunnen zijn. Zij vertelde toen dat ze zich hetzelfde voelde als ik nu. Maargoed, ik heb natuurlijk een kleine dame ronddwalen dus dat kan mijn vermoeidheid Ed. natuurlijk ook erger maken ;-).
Nu proberen niet te veel aan alles te denken en laat het maar snel de 23e zojn :). Haha! Komen jullie de dagen een beetje goed door richting de eerste echo? 

Ik ga je zo een vriendschapsverzoek sturen Sharon! x
Vandaag een vroege echo gehad met 6+3 weken i.v.m. een BBZ twee jaar terug en gelukkig zat alles weer netjes op zijn plek en hebben we ook al een mooi hartje mogen zien kloppen?. De 29ste hebben we de intake bij de verloskundige. 

Mijn zoontje van 16 maanden was vandaag mee naar de echo en dat vond ik een heel bijzonder moment. Doen jullie dat? Oudere broertjes/zusjes meenemen naar de echo's? 

Terug
Bovenaan