Zoekresultaten

1. H

Zwanger of niet, wie herkent dit?

De streep staat niet voorgedrukt en is echt alleen zichtbaar als er Hcg wordt waargenomen in je urine... Dus een streep -hoe licht ook- betekend zwanger! Over 3 dagen zou je test duidelijker kunnen zijn. 
  2. H

Uitgerekend eind juli

Ik precies in t midden... de 15e!
  3. H

Bult bij anus, 38 weken zwanger - help?

Aambei doet zeker niet altijd pijn. Ik heb t  ook en behalve dat t er niet uit ziet heb ik er totaal geen last van. Maar ja niemand die t ziet dus zit mij prima!    Je kan gewoon sperti halen bij de drogist en dan is t vaak zo weg.  Kan door de druk komen van de baby op alles van onderen.
  4. H

Iemand hier ervaring met zwangerschapscholestase?

<p>Wat een gewone controle zou moeten zijn bij de vk werd een lange middag bij de gyn.</p><p>Zwangerschapscholestase geconstateerd. Vanavond starten met medicijnen.</p><p>Iemand hier bekend hiermee? Hoor graag jullie ervaring!</p><p>Vanavond ook een...
  5. H

Eenzaam

Wat een vervelende situatie.. Om t nog maar zacht uit te drukken... Ik sta er helaas ook alleen voor...33 wk zwanger en nog 2 kinderen uit een eerdere relatie.  Daarbij wil mijn moeder er maar al te graag voor me zijn maar is zij zeer ernstig ziek is waardoor het nog maar de vraag is of ze het...
  6. H

Hoogte bed /klossen

Is de hoogte van de co sleeper niet verstelbaar?
  7. H

33 wk en rode hond op school van kinderen

<p>Ik ben er zojuist achter gekomen dat er op de basisschool van mijn kinderen meerdere kinderen zijn met rode hond. </p><p>Mijn eigen kinderen en ik zijn ingeeent en voor zover ik weet zitten deze kinderen ook niet bij hun in de klas. Schijnt in de onderbouw te zijn, mijn...
  8. H

wanneer VK inschakelen

Je kan je vast aanmelden en doorgeven dat je recent 2 miskramen hebt gehad. Waarschijnlijk zullen ze aanbieden dat je rond de 7 wk mag komen voor een echo en als je het zelf graag wilt kun je er ook gewoon om vragen. In ieder geval gefeliciteerd met je zwangerschap!!!
  9. H

Flessenwarmer

Ik ga straks ook flesvoeding geven maar doe t gewoon in de magnetron. Scheelt weer een extra apparaat voor in de keuken. 
  10. H

Magnesium tabletten

Hier ook magnesium tabletten, 2 per dag. Ook vreselijk last van onrustige benen. Daarbij gebruik ik op mn benen elke avond magnesium olie. En op advies van mn vk slik ik dormiplant van VSM. Vanwege RLS en andere klachten slaap ik al vanaf de 18e week heel slecht, hooguit 3 uurtjes per nacht. 2x...
  11. H

Peuter 2 vroeg wakker

Mijn jongste (bijna 10!) is nog nooit later wakker geworden dan 7u haha ongeacht hoe laat ie s avonds naar bed gaat. Je kan er weinig aan doen... Is gewoon zn ritme...
  12. H

Ervaring inleiding dvm breken vliezen

Bij allebei mijn bevallingen ben ik met 38wk 4dg ingeleid middels breken van vliezen en weeën opwekkers. Doordat je weeën niet een natuurlijke reactie zijn maar zijn opgewekt kunnen ze heftiger aanvoelen omdat ze niet opbouwen maar er ineens kunnen zijn.  Maar ondanks dat ik bij beide...
  13. H

Partiële mola

Jeetje wat erg zeg! Ik had hier nog nooit van gehoord en ben gaan googlen. https://deverloskundige.nl/miskraam/tekstpagina/65/mola-zwangerschap/ Hier las ik dat ze adviseren om de komende 6 maanden niet zwanger te raken... Zelf heb ik in 9 maanden tijd 3 miskramen gehad... Uit onderzoeken kwam...
  14. H

Zwanger zijn en relatie over.

Bij mij ook sinds paar weken de relatie over ..  Samen bewust voor een kindje gekozen en toch sta ik er nu alleen voor... Ik heb al 2 kinderen uit een eerdere relatie en had echt zoooo het idee dat ik het nu beter ging doen... Maar ja.. zijn keus staat vast dus ik zal me er bij moeten...
  15. H

Zwanger maar (ex)vriend eist abortus

Mocht je abortus serieus willen overwegen heb je hier nog langer de tijd voor. Mocht je je baan kwijt raken heb je zeker recht op financiële hulp..  Uitkering, bijstand, eventuele toeslagen.. Maar zover hoeft t niet te komen... Er zijn ook werkgevers die hun werknemers tijdens zwangerschap...
  16. H

Zwanger maar (ex)vriend eist abortus

Mocht je abortus serieus willen overwegen heb je hier nog langer de tijd voor. Mocht je je baan kwijt raken heb je zeker recht op financiële hulp..  Uitkering, bijstand, eventuele toeslagen.. Maar zover hoeft t niet te komen... Er zijn ook werkgevers die hun werknemers tijdens zwangerschap...
  17. H

Steken in vagina

Lees idd ook dat t niks zegt over de bevalling op zich. Maar vind t gewoon überhaupt vroeg... Misschien is dat ook meer mijn idee hoor.. Zal vast 'normaal' zijn...  Kan me van mn vorige zwangerschappen niet meer herinneren wanneer zij indaalden.. dat is 10 en 12 jaar geleden..   Dankjewel voor...
  18. H

Steken in vagina

<p>Hey ladies,</p><p>Ik ben nu 29wk en 4dg zwanger.</p><p>Sinds enkele dagen heb ik de hele dag door steken in mn vagina.</p><p>Overal lees ik dat deze pijn veroorzaakt kan worden door het indalen. </p><p>Maar is dat nu nog niet een beetje...
  19. H

Sertaline (antidepressiva) tijdens zwangerschap

Bij mijn oudste 2 kinderen slikte ik buiten de zwangerschap om paroxetine. Omdat er te weinig bekend was over de gevolgen voor de baby werd mij geadviseerd om er mee te stoppen. Hierdoor werd de hele zwangerschap echt een hel voor mij... Ik ben bij beide zwangerschappen met 38wk ingeleid zodat...
  20. H

Sertaline (antidepressiva) tijdens zwangerschap

Bij mijn oudste 2 kinderen slikte ik buiten de zwangerschap om paroxetine. Omdat er te weinig bekend was over de gevolgen voor de baby werd mij geadviseerd om er mee te stoppen. Hierdoor werd de hele zwangerschap echt een hel voor mij... Ik ben bij beide zwangerschappen met 38wk ingeleid zodat...
  21. H

Ongewenst zwanger. Man /kids willen het niet

Het is niet de eerste keer dat je 'ongewenst' zwanger bent... Dus je weet wat je kan verwachten met 2 pubers in huis en een kleintje... Misschien heb je nog veel spullen van je 3e? Dat scheelt een hoop in aanschaf kosten. Verder zit er behoorlijk leeftijd verschil tussen de oudste 2 en je...
  22. H

4x bij 8 wk een miskraam

Ik heb in 9 maanden tijd 3 miskramen gehad. Bij alledrie op echo al hartje zien kloppen maar toch ging het mis.. Ik heb al 2 kinderen uit een eerdere relatie en tussen hen in ook een miskraam gehad.. Ik heb wel gekozen voor verder onderzoek. Hier is niks uitgekomen. Dat gaf me wel wat rust. Puur...
  23. H

Antidepressiva tijdens zwangerschap

Tijdens mijn zwangerschappen 11 en 9 Jaar geleden ben ik gestopt tijdens de zwangerschap met het slikken van mn paroxetine. Ik gebruik deze medicijnen al sinds 2005 en heb meerdere keren willen stoppen ermee maar inmiddels geaccepteerd dat ik ze gewoon nodig heb...  Beide zwangerschap heb ik...
  24. H

Licht streepje op zwangerschapstest

Elke dag lijkt nu te lang duren maar als je menstruatie uitblijft zou ik na het weekend nog eens testen... De andere test geeft niet zomaar een streepje aan. Ik twijfelde bij mezelf ook maar heb de 3e test van te voren goed in t licht gehouden en de verticale streep staat niet voorgedrukt of wat...
  25. H

Elke dag lijkt nu te lang duren maar als je menstruatie uitblijft zou ik na het weekend nog eens testen... De andere test geeft niet zomaar een streepje aan. Ik twijfelde bij mezelf ook maar heb de 3e test van te voren goed in t licht gehouden en de verticale streep staat niet voorgedrukt of wat...
  26. H

27. H

Terug
Bovenaan