Zoekresultaten

1. G

Hoge koorts

Oh en sterkte met je kindje natuurlijk!  Koorts is nooit leuk en je kindje ziek zien al helemaal niet!  Beterschap
  2. G

Hoge koorts

Kan me ook vooral aansluiten bij de antwoorden hierboven. ( 18 jaar ervaring met werken kinderen van allerlei leeftijden).  Wat ik je nog aan kan/ mag raden misschien? Een ehbo cursus voor je vrouw en dan gericht op kleine kinderen. Misschien dat ze zich dan wat zekerder kan voelen ook op haar...
  3. G

In 2018 twee keer een miskraam, in 2019 een wonder?

Potverdorrie... klote... dat is gewoon het enige woord wat in me opkomt.  Herkenning? Ja op zich wel... eerst een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad. Vreselijk veel pijn aan gehad. Daarna een prachtige zoon gekregen ( hele zwangerschap spanning gehad). afgelopen mei zwanger, hartactie...
  4. G

Help, past onze voornaam

Hier ( Haaglanden) gebruiken we Douwe op een iets uhhh ruwere manier zeg maar. hier zeggen we weleens... die heeft lekker de buurvrouw liggen douwe.   dus mijn associatie met de naam is wellicht wat anders ;)
  5. G

Bevallingscursus

Ik zat bij mijn zoontje in centering pregnancy. Een cursus zou ik nooit doen/ volgen.   Reden? Al die mooie praatjes over in jezelf keren/ rust vinden bla die bla die bla... ik had een spoedkeizersnede anders waren we er niet meer geweest. Daar helpt geen enkel puf cursusje voor hoor. Dus kijk...
  6. G

Stoere jongens naam gezocht!

Wij hebben een stoere zoon ... maar zijn naam schrijf ik hier niet op :p   we krijgen nu een meisje. ik vond jongensnamen ook lastig... wat wij hadden : - Milo Verder vind ik Mack / spreek uit als Mek, erg leuk en stoer. 
  7. G

Baby buitenkant buik zien bewegen

<p>Hi allemaal,</p><p>Even een vraagje... vanaf hoeveel weken zie je de baby ook bewegen in je buik? </p><p>Mijn zoontje voelde ik met 14 weken al. Daar lag de placenta achter. Een groot voordeel.</p><p>Nu ligt de placenta voor en voel ik de baby af en...
  8. G

Opnieuw zwanger na miskraam

Zo eens met alle meiden en vooral heel herkenbaar. Fijn om naar elkaar te “ luisteren”.    Zal mijn verhaal besparen ( lijkt giga veel op de verhalen hierboven) maar wat ik je wel wil zeggen/ meegeven. Gewoon een pretecho doen zo nu en dan. Ik ben nu 20 weken zwanger, alles gaat goed gelukkig...
  9. G

Geslacht voorspellen nub en dergelijke

Het is hier best irri om even snel een foto up te loaden. op Facebook heb je verschillende groepen waar dames inzitten die ook helpen de nub voorspellen.  Daar hadden/ hebben  ze het ook goed voorspeld bij mij.
  10. G

Hoe vaak testen

Knap hoor van sommige dames... maar ik zal even eerlijk zeggen, ik heb wel een stuk of 20 keer getest.   Zal vast te maken hebben gehad met een miskraam hiervoor maar goed... ik was zo onzeker als de pest. Wat ik heel leuk vond is de Clearblue iedere week zien oplopen van 1-2/ 2-3/ 3+ zwanger...
  11. G

Bam-mam worden. Terwijl de eerste wel een vader heeft.

Zeg nooit nooit ( tegen een eventuele toekomstige relatie). Ik deed dat ook hoor. Dus neem je niks kwalijk. Slechte relatie, vechtscheiding, bbz.  Daarna mannen/ relaties afgezworen en tja... dan ontmoet je natuurlijk de man van je dromen. Kindje gekregen/ getrouwd en nu zwanger van de tweede...
  12. G

Kraamzorg

Ik had bij mijn zoontje een vreselijke kraamtijd/ hulp. Was ook de enige die zwanger was uit onze vriendengroep. Na mij zijn er gelijk 10 zwanger geworden. Dus nu vooral gekeken en geluisterd naar de ervaring van hun en daarop mijn keuze gebaseerd.
  13. G

Hypotheek afsluiten

Ja natuurlijk. tenzij jij verteld dat je minder gaat werken. Zolang zij dat niet weten en van je huidige contract/ salaris uit gaan krijg je daarop gebaseerd je hypotheek.   De vraag is wel... kun je het dan nog betalen en zit je straks niet met een te hoge hypotheek in een te duur huis. Maar...
Terug
Bovenaan