Zoekresultaten

1. L

Te klein en te licht voor 14 maanden

Mijn dochter was met 14 mnd even zwaar en even lang. Geen probleem volgens cb omdat ze wel in een mooie stijgende lijn groeit. Mijn man en ik zijn ook niet groot haha..
  2. L

Geen roze wolk

Hallo, Ik heb precies hetzelfde gehad met mijn dochter. Ik kreeg uiteindelijk een postnatale depressie. Bij mij hielp het om haar in een draagdoek te dragen zodat ik mijn handen vrij had om andere dingen te doen. Daarnaast kreeg ze nexium i.v.m. verborgen reflux. Dit hielp ook enigszins. ...
  3. L

Weet niet meer waar ik het zoeken moet..

Hier ook een periode gehad met 9 maanden waarin ze veel huilde, mopperen, slecht drinken. Duurde hier ook zo'n 2 weken.
  4. L

Heel vroeg wakker

Hallo, Hier hetzelfde verhaal bij mijn dochter van 8,5 maand. Ook rond 05:00 wakker en dan niet meer willen slapen. Hele bed doorgaan en kletsen. Uiteindelijk jengelen. Ook zij poept dan al haha.  Ik heb begrepen dat het een fase is. Heeft te maken met slaapregressie? We moeten er even...
  5. L

Dagritme baby 10 maanden

Hoi, ik heb een dochter van 8,5 maand die wisselend slaapt overdag. De ene x 2 dutjes de andere x 3. Ik probeer het 2-3-4 schema aan te houden. In de ochtend 2 uren wakker en dan op bed, dan 3 uren wakker en op bed en dan 4 uren wakker en bedtijd.  Als ze vroeg wakker is of de dutjes zijn...
  6. L

Postpartum depressie

Hallo, Ik ben in een depressie terecht gekomen toen mijn dochter 4 weken was. Ze is nu 8 maanden. Ik had het gevoel het niet aan te kunnen en het gevoel niet van haar te houden. Alles deed ik omdat het moest. Ook ik huilde veel en had nergens zin in.  Nu gaat het een stuk beter. Ik geniet...
  7. L

Uitgerekend begin november

Ik heb inmiddels ook een mailtje gestuurd voor de fb groep.
  8. L

Uitgerekend begin november

Hallo, ik ben nieuw hier op het forum. 1 maart had ik een positieve test in handen. En volgens een uitrekentool is mijn uitgerekende datum 8 november! ?
Terug
Bovenaan