Zoekresultaten

1. G

Baby 7 weken en slaat de fles van 23.00u over

Oké, Fijn om te lezen haha!  ze weegt nu ongeveer 3700 gram en wordt inderdaad vrolijk en alert wakker.  ik ben met 41 weken bevallen dus misschien heeft dat er ook iets mee te maken? Lees veel op internet dat je dan bij de ontwikkeling de geboortedatum +1 week moet rekenen. 
  2. G

Ritme opbouwen

Ik heb de thee ook nog niet geprobeerd want ze slaapt nu de hele nacht door maar dit is inderdaad wat het consultatie bureau zei. En het is ook niet zo dat je je baby moet laten huilen tot 7.00u. Soms kan je dit alleen proberen omdat ze dan weer verder slapen en zo de voeding kan rekken. Als het...
  3. G

Ritme opbouwen

Hoi Elena,   Mijn dochter is 6,5 week en ik heb van de week ook het consultatie bureau gebeld voor vragen over het ritme. Zij gaven mij de tip om te proberen de flessen op hetzelfde tijdstip te geven. Stel je geeft om 23.00u de laatste fles en hij komt om 3.00u weer dan mag je hem een voeding...
  4. G

Baby 7 weken en slaat de fles van 23.00u over

<p>Hoi allemaal, Mijn dochter is 7 weken en slaat de fles van 23.00u over. We geven de fles om 19.30u, dan gaat zij naar bed en slaapt om 20.00u. We proberen haar dan om 23.00u wakker te maken. Ze wordt wel even wakker maar drinkt de fles heel slecht, soms nog niet eens de helft en valt...
  5. G

Uitgerekend September 2019

@prilgeluk @juffielies, ik ben ook juf! Ik heb momenteel groep 4!  @Anemoontje ik snap dat je daar onzeker van wordt. Ik heb een vriendinnetje die in december is bevallen, zij kwam er pas bij 7 maanden achter dat ze zwanger was. Maar snap je gevoel, hoop dat het snel weer je onzekerheid weg...
  6. G

Uitgerekend September 2019

Hoi allemaal, Ik zie deze chat nu, wat leuk!  Ik ben 17+3 weken en wij krijgen ook een meisje! Het is ons eerste kindje!  Ik vroeg mij af wanneer je de baby gaat voelen en hoe dat voelt? Ik voel genoeg in mijn buik maar ik weet niet of dit de kleine meid is. 19/09/2019 is de uitgerekende datum...
Terug
Bovenaan