Leuke berichten allemaal!
We hadden vandaag geluk want we gingen even voor een extra keer hartje luisteren, maar de verloskundige heeft het echo apparaat erbij gehaald, bonus! Toch nog een soort leuke pretecho gehad

Het wordt definitief een meisje!
Ook zag ze dat bij mij de placenta nu helemaal vooraan bij mijn buik is gegroeid, wat verklaard dat ik de baby nu minder voel dan een paar weken geleden. Dus dat kan het ook zijn Anemoontje.
Ik voel nu alleen af en toe "gerommel" in mijn buik, ik dacht dat dat mijn darmen waren maar dat kan niet, omdat deze volgens de verloskundige nu helemaal naar boven worden gedrukt, dus alles wat ik in de onderbuik voel is definitief baby.
Vandaag dus weer even helemaal ontspannen en gerustgesteld. Ik heb een commode en ledikant, kamer is geverfd. Ik hoef nu eigenlijk alleen nog de leuke dingen: alle accessoires, kleertjes, verzorgingsdingen. Dat stel ik nog lekker even uit tot ik meer zwanger ben

Lijkt me leuk en ik geniet nu al van de voorpret en struinen op internet.
Ik ben al bezig met werk afbouwen en over ongeveer een maand stop ik lekker helemaal. Dan stort ik me helemaal op het zwanger zijn. Zin in!
We hebben ook al een naam voor ons meisje en deze is na een maand nog steeds leuk dus ik denk dat het een blijvertje is

Ik kan een aantal draagdoeken lenen van een vriendin dus daar ga ik het eerst mee proberen en kijken of ik zonder kinderwagen kan.
De 20 weken echo heb ik over twee weken, ben benieuwd naar al jullie ervaringen daarmee!
Liefs x