Uitgerekend September 2019

Mochten er dames zijn die graag aan de bubbels zitten of iets te proosten hebben. De AH heeft een heerlijke 0.0 Prosecco: Viverty. 
Ik vind zelf 0.0 bier prima maar 0.0 wijn meestal te zoet maar deze is echt heel erg lekker. Kun je toch nog aan de bubbels. 

@prilgeluk @juffielies, ik ben ook juf! Ik heb momenteel groep 4! 
@Anemoontje ik snap dat je daar onzeker van wordt. Ik heb een vriendinnetje die in december is bevallen, zij kwam er pas bij 7 maanden achter dat ze zwanger was. Maar snap je gevoel, hoop dat het snel weer je onzekerheid weg neemt. 
Mijn beste vriendin is verloskundige dus ik bel haar bij al mijn vragen en vanavond komt ze weer even hartje luisteren. Gewoon omdat het leuk is. 
Wij hebben de Joolz Geo 2 Earth gekocht in de kleur Hippo Grey. Komt volgende week binnen! 
Weet iemand waar ik mijn naam kan veranderen i.p.v. gebruiker? In mijn app staat gewoon mijn naam; “Muriël” maar ik zit dat niet terug in het forum.
Fijne avond! 

Super lief jullie reacties en het meedenken! Over twee weeekjes tijdens de echo maar eens vragen waar mijn placenta ligt. 
Gebruiker 10115376: ik snapte vroeger nooit hoe je er pas na zoveel maanden achter kon komen, maar inmiddels maak ik het dus zelf al mee zegmaar tot nu ruim 17 weken. Alleen was het natuurlijk wel gepland alleen snap ik dus nu wel dat je het niet door kunt hebben (op uitblijvende menstruatie wellicht na)! 
Minni: is dat echt zo met betrekking tot darmen? Want ik heb wel het idee dat ik soms mn darmen voel en dit was eigenlijk op dezelfde manier zoals altijd voor mn zwangerschap. Soort van ontploffend scheetje van binnen die je inhoudt haha! 

@Anemoontje, ja dat zou dus best wel eens je baby kunnen zijn. Precies een beetje zo'n knappend gevoel, zo voelde het bij mij ook :p
Kijk op deze animatie: https://youtu.be/LXao48bRKig 
Een beetje gokken hoe ver onze baarmoeder nu is, maar het zit in ieder geval totaal anders dan ik dacht ?

[quote quote=10191541]Goedemorgen om 12 uur de 20 weken echo .. vind het toch wel spannend hoor! Wie heeft hem al gehad?[/quote]
Ik heb 'm gehad op 3 april. Was ook best gespannen maar alles was helemaal goed. Het is zo mooi om op deze manier naar je kind te kijken. Alles wordt helemaal goed doorgenomen en onze echoscopist legde alles super duidelijk uit. Helpt natuurlijk als de uitslag goed is maar vond het een hele mooie ervaring. 
Succes!

Vanmiddag weer even geluisterd ❤️ 
groeit goed, was lekker wakker ook! Ik snap best dat je het spannend vond, hoe is het gegaan? 
Ik heb haar gisteren gevoeld ? en een stompje gezien, zoo bijzonder!

Alles is helemaal goed!! Wauw wat een geweldige ervaring, er liep ook een stagiaire mee dus ik mocht extra lang want die kleine lag er perfect bij dus was binnen een kwartier al klaar en ging de stagiaire nog even door met kijken en oefenen ! Die mevrouw zei nog tegen haar stagiaire wen hier maar niet aan want zo goed als de baby ligt gebeurd niet vaak. Haha echt zo leuk ??? ben helemaal gelukkig!

Terug
Bovenaan