Zoekresultaten

1. E

NOD april 2020

Goedenavond iedereen. Een hoop berichten alweer en hoop positief gefeliciteerd daarmee meiden ;). De rest succes in de volgende ronde. @JessicaMason echt nog nooit propjes gevoeld in me onderbuik lijkt me een raar gevoel. Ik deed begin van de maand mee. Ik had me nog niet aangemeld bij de...
  2. E

NOD april 2020

Ja hoor code rood hier. ? Ik ben ongesteld geworden. Ergens dacht ik het wel dus komt niet als een verassing. Ik wens jullie heel veel succes meiden. Ik hoop dat alles vanaf hier raak is. Ik ga weer door naar de volgende ronde! En het jullie niet lukt tot de volgende ronde ?
  3. E

NOD april 2020

Gefeliciteerd LDorien ? ik moet nog wachten ik probeer het altijd uit te houden tot een dag na mijn NOD. Dat is in mijn geval 5 april Anders jaag ik er zoveel zwangetschastesten doorheen ? maar tot nog toe heb ik er niet echt een goed gevoel over. Maar we zullen zien! Spannende dagen zo .
  4. E

NOD april 2020

Ik ben ook van de partij ? zal hem meteen volledig invullen.   EmmaXx - 1e kindje - 5e ronde - 29jaar - NOD 4 april Sillasv - 1e kindje - 13e ronde - 23 jaar - NOD 9 april  NoorSW - 1e kindje - 2e ronde - 26 jaar - NOD 11 april
  5. E

NOD maart 2020

Hoi hoi hier de dag van me NOD. Ik had nog geen test gedaan, ik dacht wacht een keer tot de dag na me NOD. Maar ik voel het nu vet rommelen in me buik en voel eigenlijk gewoon al dat ik vet ongesteld ga worden. Scheelt wel weer een test voor de volgende keer. Gelukkig had ik wel veel afleiding...
  6. E

NOD maart 2020

Hallo allemaal Afgelopen maanden heb ik stilletjes mee zitten kijken. En lekker nuchter proberen te doen maar dat nuchtere gaat er wel snel een beetje van af. Ik merk gewoon dat iedere maand die verstrijkt het steeds meer uitmaakt. In het begin dacht ik het maakt me niet zo veel uit maar het zou...
  7. E

Unieke suggesties zwangerschap bekendmaking met kerst

Leuke ideeën! Ik had al bedacht met mijn vriend een jaarkalender te geven met foto's, en dan in de maand dat je uitgerekend bent een foto van de echo. Dat hadden wij nog niet eerder gehoord dus leek ons wel origineel ;). Succes ! 
  8. E

Drager van een ernstige afwijking

Hoi MaaikeM, Als aller eerst heel veel sterkte met jullie verlies! Het lijkt me verschrikkelijk dat mee te maken. Bij ons is het het volgende verhaal. In mijn vriend zijn familie komt een ernstige spierziekte voor. Voor dat wij er voor gingen. Wou mijn vriend zich  laten testen omdat het bekend...
  9. E

Beetje dom

Hallo meiden, ik had gezegd nog even van me te laten horen. Ik kon vandaag pas terecht bij de dokter, die heeft er naar gekeken en volgens hem was het  voor 98% zeker een cyste naast mijn baarmoedermond. Heel onschuldig (gelukkig!). Maar wel heeft hij me doorverwezen naar de gynaecoloog om 100 %...
  10. E

Beetje dom

Dankjewel voor je berichtje Bo-Belle, dat probeer ik mezelf ook voor te houden. Ik heb mijn weekend lekker vol gepland als afleiding. En zal internet niet meer raadplegen. Als ik wat weet zal ik uiteraard even een berichtje sturen. Hopelijk met nieuws dat het allemaal wel meevalt ;)
  11. E

Beetje dom

Dankjewel voor je berichtje . Denk het niet, ik kan er wel op drukke maar het is een vaste vorm zoalsbij de ingang van je oor als je het moet vergelijken. Maar dan opgezet en een stuk slijmeriger. Moeilijk dit. Ik kan het ook niet zien alleen voelen en misschien omdat ik onzeker ben, maak ik er...
  12. E

Beetje dom

<p>Goedendag allemaal.  ik wil graag me verhaal effe kwijt misschien kan iemand zeggen dat ik me zorgen maak om niks. Mijn vriend en ik hebben een kinderwens beiden 28 jaar waarvan 8 samen, omdat mijn vriend het spannend vind hebben we besloten januari pas te beginnen dat vind ik prima. Ik...
Terug
Bovenaan