Zoekresultaten

1. F

Wanneer merk je iets van Gonal F?

<p>Lieve allemaal,</p><p>Ik heb nu 3x 's avonds de dosis Gonal F gespoten maar ik merk hier eigenlijk nog niets van. Dus ik vroeg me af wat jullie ervaringen zijn met het spuiten?</p><p>Door de bijsluiter wordt je uitgebreid gewaarschuwd door alle bijwerkingen, dus...
  2. F

"De dames die al wat langer wachten....."

Lapjesendraadjes, het ligt zeker niet aan het Icsi traject, daar moeten we nog aan beginnen. De gynaecoloog was positief dat we een goede kans maakten, omdat mijn vriend weinig maar wel goede zaadcellen had. Helaas bleek na sperma controle dat die goede zaadcellen er niet meer waren. En wachten...
  3. F

"De dames die al wat langer wachten....."

Hoi, ik heb al ieder wat meegepraat, maar ook weer afgehaakt doordat ik er verdrietig van werd dat zoveel mensen worstelen met het gemis. Tegelijkertijd is de herkenning ook heel prettig. Na een hersteloperatie, twee jaar heel veel wachten hopen en duimen, zijn wij in oktober doorverwezen naar...
  4. F

Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Sooff, wat vervelend dat het elke maand zo'n teleurstelling voor je is. Heel herkenbaar als je wens sterk is maar het tegenvalt.  Ik heb nog niet te maken met verwachtingen van anderen, maar ik kan me voorstellen dat je het daar moeilijk mee hebt als je eigen wens ook al zo sterk is. Is er...
  5. F

Lapjesendraadjes, wat mooi om te horen dat je een dusdanig goede band heb met de kinderen van je partner dat het vervelend wordt gevonden dat je als stiefmoeder gelabeld wordt.  Dat ze dat later pas zien, geloof ik ook helemaal. Toen ik jaren geleden op kamers ging en nog eens extra nu ik zelf...
  6. F

0 zaadcellen gevonden.

Anoniem, wat zwaar voor jou/ jullie! Hoe zijn jullie er onder? Ik hoop dat de uroloog jullie kan helpen
  7. F

Lapjesendraadjes, ik ben het er helemaal mee eens dat het onwijs stoer is van je partner dat hij ondanks zijn ervaring er met jou voor wil gaan. Het zou fijn zijn als je snel zou mogen beginnen! Er loopt in ieder geval iets. Ervaar je veel druk van je leeftijd? Fijn om te lezen dat je je wel...
  8. F

5 dagen na nod test negatief

Dat is nog even spannend voor je! Succes de komende dagen en hopen op goed nieuws.
  9. F

5 dagen na nod test negatief

Hoi Gebruiker, Mijn ervaring is eveneens een verlate menstruatie, ondanks de klachten. Ik heb driemaal een schijnzwangerschap gehad waarbij mijn lichaam alle symptomen mimiekte maar de zwangerschaptesten zowel een week als 12 dagen na de NOD negatief bleven.  Heb je al contact gehad met de...
  10. F

@lapjesendraadjes Ik denk dat ik begrijp hoe je je voelt en op wonderen blijft hopen, misschien wel tegen beter weten in.  Mijn vriend heeft een hersteloperatie gehad waarna het erg lang heeft geduurd en nog steeds voordat er iets van zaad terug kwam. Ondanks dat de labonderzoeken steeds stellen...
  11. F

Wat een teleurstelling! Veel sterkte   Ik heb mijn vriend gevraagd om een kleine pauze te nemen in ons proberen, omdat ik veel verdriet heb van de teleurstelling. Toch blijft het trekken... De wens is groot.  Ik duim voor ieder!
  12. F

Toch nog spontaan zwanger?

Daar sluit ik me bij aan. Ik heb me er best uitgebreid in verdiept en kwam er toen op uit dat een jaar echt niet raar lang is. 
  13. F

Obsessief druk met zwanger willen worden

Ik weet dondersgoed dat jullie gelijk hebben, bedankt voor de moeite die jullie genomen hebben om te reageren. Ik ben nog jong, pas 25, maar mijn vriend een stuk ouder. Dat gegeven is de enige iets reele tijdsdruk die er is. Het is echt dat ik zo ontzettend graag wil. Ik vind het zo lastig om...
  14. F

Obsessief druk met zwanger willen worden

<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik schrijf dit in de hoop dat iemand er wellicht iets van herkent en omdat ik wel wat steun kan gebruiken.</p><p>Ik heb al jaren de wens om moeder te worden, ondanks mijn jonge leeftijd. Ondertussen heb ik een ontzettend lieve partner met een...
Terug
Bovenaan