Zoekresultaten

1. G

Mijn verhaal

Sinds ik gestopt ben met de pil had ik een paar maanden een cyclus van 28 dagen. Die ging in september naar 33 dagen. Nu is het ongeveer 30/31 dagen.   Verder ben ik gezond.
  2. G

Mijn verhaal

Hoi..   Ja gek hé.  Het lichaam is een raar wezen. Ik ben 29 jaar. Succes
  3. G

Mijn verhaal

<p>Dag allemaal,</p><p>Graag wil ik dit even van me afschrijven. Advies en herkenning in mijn verhaal zijn  natuurlijk altijd welkom.</p><p>Ik ben sinds april 2019 gestopt met de pil.</p><p>We zijn sinds september bezig met ons eerste kindje die heel erg...
  4. G

Wachten.....

Vandaag 7DPO. Zeeeeer spannend allemaal. Voel nog helemaal niks op wat gevoelige borsten na. 17 nov is mijn NOD.  Succes allemaal. Ik duim met jullie mee.   Liefs
  5. G

Messenger groep voor 25 tot 30 jarig die net zijn begonnen om zwanger te worden

<p>Dag allemaal,</p><p> </p><p>Is er behoefte om onze verhalen te delen in whatsapp of messenger groep.</p><p>25 tot 30 jarige die net zijn begonnen.</p><p>Liefs.Kristina</p>
  6. G

Steunbron! Ronde 7, na jaar stoppen pil

Hoi Nathalin.   Heel erg herkenbaar je verhaal. Ben sinds april 2019 gestopt. Gelukkig meteen daarna ongesteld geweest. Sindsdien is elke cyclus anders geweest van 27 tor 33 dagen. Weel of weinig klachten.    Succes
  7. G

Twee weken wachten

<p>Dag meiden,</p><p>Zondag 3 nov positieve ovulatietest gehad en het gezellig gemaakt. </p><p>Nu is het 2 weken wachten tot aan 17 nov want dan is mijn NOD.</p><p>Graag wil ik weten of jullie in die twee weken klachten ervaren zo ja wanneer en...
  8. G

NOD November 2019

Hoi allemaal.   Graag zet ik mezelf er ook bij.   NOD 17 nov Tweede ronde 29 jaar Eerste kindje.   Succes allemaal.  Groeten, Kristina
  9. G

Progesteron

<p>Dag dames,</p><p>Even vraag mbt het onderwerp.</p><p>Vorige cyclus die 31 dagen duurde had ik op dag 15 of 16 mijn eisprong. Die week daarop volgende had ik de vorige veschijnselen: misselijk, maagzuur, pijnlijke borsten en pijn/steken in mijn onderbuik en...
  10. G

Menstruatie, voelt vreemd

Ik vloei niet. Alleen pijn in mijn borsten, buik en rug. En vanochtend stond ik op met maagzuur/misselijk.   Hoe verleidend het ook is zou ik pas na NOD gaan testen. 
  11. G

Menstruatie, voelt vreemd

Ja ik!! Ben nu 5 dagen voor NOD en heb ook buikpijn en steken in mijn liezen en opeens een pijn in mijn onderrug.    Duimen dus voor ons beide.
  12. G

Wel of niet Zwanger

<p>Hoi Dames,</p><p>Hier ben ik dan weer. Dit is onze eerste ronde. </p><p>1/2 oktober heb ik mijn eisprong gevonden en hebben we fijn geklust.</p><p>14 oktober moet ik ongesteld worden.</p><p>Vrijdag/zaterdag stond ik op met heftige pijn in...
  13. G

Positieve ovulatietest

<p>Hoi allemaal,</p><p>Gisteren en vandaag een positieve ovulatie test gehad. Zondag 29-9 en vanochtend hebben we geklust ( zou dat genoeg zijn) </p><p>Nu is mijn vraag moet je nog verder testen zoals vanavond en morgen ? Of het zo laten. En nog meer 'klussen'...
  14. G

Hoe lang duurt een ovulatie?

Gelukkig dat ik dan niet de enige ben. Ik heb vanochtend weer getest en ook deze was weer met een knipperede smiley. Al had ik gisteren en vannacht wel redelijk wat pijn in mijn onderbuik en wat meer steken in mijn liezen.   We gaan het zien. Ben zeer benieuwd of het gelukt is.
  15. G

En wat is heel veel? Lees op de cb site dan na 9 dagen testen dit geen zin meer heeft namelijk  
  16. G

Dit gedaan. Was negatief
  17. G

<p>Hoi dames,</p><p> </p><p>Wij proberen zwanger te worden en heb  7 dagen getest met ovulatietesten van clearblue en heb al 7 dagen een knipperende smiley.</p><p> </p><p>Hoe lang duurt bij jullie ongeveer de vruchtbare periode?  En op welke...
  18. G

Hoevaak seks om zwanger te worden?

<p>Hoi allemaal,</p><p>Vanochtend voor het getest om te kijken of ik vruchtbaar ben en de test van cn geeft dat aan met aan knipperende smiley.</p><p> </p><p>Nu is mijn vraag hoevaak we moeten 'klussen' om het gewenste resultaat te...
  19. G

1 week overtijd en negatieve testen

Hoi.   Ik ben sinds april gestopt met de pil en sindsdien tot aan nu een regelmatige cyclus.   Groetjes
  20. G

Ik ook. Hopelijk gauw duidelijkheid voor ons twee.
  21. G

<p>Hoi allemaal,</p><p>Sinds vandaag ben ik 1 week overtijd en zijn alle testen negatief.</p><p>Sinds ik gestopt ben met de pil heb ik een regelmatige cyclus van 28 dagen.</p><p>Op dit moment zijn alleen mijn tepels gevoelig en heb ik af en toe krampen...
Terug
Bovenaan