Wachten.....

Hoi dames, 
Ik zou me ook graag aansluiten want ik zit ook weer (vol spanning) te wachten. 4 november was mijn eisprong dus mijn nod zal op 18 november zijn. Hier nu ondertussen met ronde 6 bezig voor 2e kindje. Ik hou sinds deze ronde m'n temperatuur bij omdat ik zo'n onregelmatige cyclus heb. Verder heb ik eigenlijk altijd direct vanaf de eisprong gevoelige borsten. Dus het is gewoon nog eventjes afwachten.
Voorzichtig gefeliciteerd Faye! Zulke positieve berichten zien we graag. En voor de rest van de dames... Succes met wachten

Heb je vanochtend niet meer getest Faye? Inderdaad zo spannend!!
@pimpeloentje welkom! Ik heb ook last van onregelmatige cyclussen blijkt deze maand! Wat versta jij onder onregelmatig en hoe zorg je ervoor dat je toch je kansen vergroot? Misschien heb je nog wat goede tips voor me ?

@Elisanne, vanmorgen niet maar wel deze avond. De vroege test van de Action gaf vandaag een iets donkerder/dikker streepje aan. Dus maar even een echte zwangerschapstest gedaan en het tweede streepje was heel erg licht. Er stond in de bijsluiter dat elk streepje moet worden gelezen als een Ja :). Net maar even gauw naar Kruidvat gegaan en de ClearBlue test gehaald, morgenochtend gaan we deze doen.
Ik durf het nog niet met zekerheid te zeggen, maar volgens mij ben ik zwanger :O! Het is denk ik alleen nog suuuuuuper vroeg, dus ik durf nog niet te hard te juichen omdat het nog vaak mis gaat in de eerste tijd.
Jij nog niet ongesteld :)?

Vandaag 7DPO. Zeeeeer spannend allemaal. Voel nog helemaal niks op wat gevoelige borsten na.
17 nov is mijn NOD. 
Succes allemaal. Ik duim met jullie mee.

Liefs

Wauw Faye! Hoe heerlijk voor je als je nu al een positieve test hebt! Alhoewel.. nu is het natuurlijk ook nog spannend! Ik lees op alle fora dat een streepje (hoe vaag dan ook), gewoon positief is! 
Zou echt heel leuk zijn. Laat je het nog weten morgen wat clearblue zei? 
Hier nog niet ongesteld en misselijkheidsvlagen zijn ook beduidend minder! Nu dag 31, maar geen posi test. Mijn eisprong zal wel later geweest zijn! Dus dan is mijn NOD ergens volgende week.. ik ga met mijn zusje een weekje weg! Dat vind ik wel even spannend, want als ik er daar achter kom, ben ik dus niet bij mijn man.. haha.
Maar kan ook natuurlijk nog negatief zijn! We wachten af... 

Hi dames,
Yes!! Een positieve Clearblue test ? 1-2 weken geeft de indicator aan, klopt precies aangezien de eisprong op 1 november was. ??.
Ik hoop dat het bij jou ook lukt Elisanne! Gebruik je ook de vroege testen om te kijken of je zwanger bent?

Terug
Bovenaan