Zoekresultaten

1. G

Baby te klein

Mijn kleine was ook te klein maar groeide wel in de laagste groei curve mee. Tot ik haar niet meer voelde en moest gelijk door naar zh . Om naar haar hartje te luisteren. Helaas werkte ze niet mee dus heb daar 4 uur gelegen. Na 4 uur mocht ik na na huis omdat alles goed was ik was zo ong 32...
  2. G

Machteloos

Dankjewel voor de reacties : ik weet toevallig dat mijn nichtje last heeft van nachtangsten maar dan slapen ze nog maar lijken wakker mijn Dochter is wel degelijk wakker. Op de babyfoon zit een nachtlampje die aangehad vannacht en nu werd ze al wat later waker om 5:30 maar nog streeds...
  3. G

Machteloos

<p>Goede avond lieve leden </p><p>sinds 1,5 week word me kleine meid krijsend/ hysterisch wakker elke meer tussen 3:00/4:00 waardoor ik ook helemaal op ben en weinig energie heb voor haar . Als ik kom zit ze ook helemaal te trillen ze heeft altijd in het donker geslapen kan het...
  4. G

21 maanden nog dol op fles

Mijn dochter word bijna 2 en krijgt smiddags gewoon warme melk voor haar dutje en savonds pyjama pap( voor alle moeder maffias hier: ja dit zit vol suiker maar mijn kleine meid kan dat hebben en mag wel wat aankomen!) ze word er ontspannen van . Ik zeg gewoon doen wat voor jou het beste lijkt...
  5. G

Haren trekken

Ja daar ben ik juist bang voor , voor die kale plekken. Zelf voelt ze er weinig van heb ik het idee in ga het nog even in de gaten houden. Anders ga ik de arts contacten. En ook dat het blijvend gaat zijn. Zit bij mijn man in de familie een neef en dicht hebben dat ook gedaan en dat is blijvend...
  6. G

Haren trekken

Het is nu een week elke keer als ze na bed gaat eigenlijk vooral overdag zit ze nooit in mijn toezicht zeg maar aan haar haar .. alleen hooguit klein mini plukje uit haar gezicht vegen wat voor haar ogen hangt. Misschien door de warmte van afgelopen week? 
  7. G

Haren trekken

<p>Goedenavond lieve leden</p><p>kunnen jullie mij advies of raad geven? <br />mijn kleine meid van bijna 2 trekt sinds een week haar haren uit haar hoofd. En dan niet een beetje maar hele plukken vind ik in haar bedje. Beneden vond ik laatst ook al een hele pluk in een...
  8. G

Radeloos

<p>Goede avond lieve leden</p><p>even een vraag voor mijn zus. <br />haar dochter van bijna 5 word nu al een paar dagen ieder half uur huilen en ontroostbaar “wakker” althans het linkt of ze wakker is maar slaapt wel degelijk 23 mei heeft ze pas afspraak bij de kinder...
  9. G

action zwangerschaptest

Ik heb de mijne toen ook bij de action gehaald. Ik was 1 dag overtijd en dacht probeer het gewoon. Stond toen heel licht 2 streepjes .. paar dagen later nog een keer en zag dat ze steeds donkeder werden zo heb ik er 4 in totaal. Heb de datum van testen er opgeschreven ( leuk om te bewaren ) ruim...
  10. G

Spraakontwikkeleling

<p>Goede morgen. <br />misschien niks om zorgen over te maken maar was benieuwd naar jullie ervaringen. <br /><br /></p><p>mijn dochtertje  is nu ruim 20 maanden kent al een hoop worden( spreekt ze alleen niet goed uit) </p><p>ze begrijpt...
  11. G

Welke slaapzak kies je??‍♀️

Als dit je 1e kindje is dan is die onzekerheid  heel normaal. Heb ik ook gehad doe ik dit wel goed doe ik dat wel goed maar geloof me als je je kleine in je armen hebt gaat het vanzelf allemaal. Tuurlijk zullen er dingen blijven waarvan je niet weet hoe of wat maar is echt normaal en even een...
  12. G

Slapen is drama

Als ze wakker is slaapt ze niet meer we laten haar vaak uur huilen en roepen maar dat werkt dan totaal niet.. snachts krijgt ze gewoon nog fles pyjama pap omdat ze daar ontspannen van raakt, ook meestal nog een banaantje voor we na boven gaan. Maakt me niet uit wat het bureau zegt dat de fles...
  13. G

Baby 12 weken en veel huilen

Hier hebben wij de 1e maanden ook een extreme huilbaby gehad. Was het misschien een sterren kijkertje bij de geboorte? Onze kleine meid was dat wel we zijn toen bij de osteopaat geweest en die heeft na de 1e behandeling al wonderen gedaan. Omdat ze met geboorte een sterrekijkertje was had ze...
  14. G

Slapen is drama

ik was er vergeten bij te melden dat ook nog duidelijk niet uitgeslapen is. Chagrijnigig,ogen wrijven en gapen. Dus ze heeft duidelijk ook nog slaap . Maar slapen doet ze niet meer 
  15. G

Slapen is drama

Van 19:30-9:00 heeft helaas maar een week of 1,5 geduurd .. en 7:00 vind ik prima maar om 4:15 is heel erg vroeg voor haar doen 
  16. G

Slapen is drama

<p>Goedemorgen. <br />mijn kleine meid is nu 19 maanden vanaf paar weken geleden is slapen een drama bij  haar middag slaapjes was een gevecht maar dat gaat gelukkig weer wat beter. Alleen de nachten nu nog.  Heeft nog steeds zelfde bed ritueel. Dit is nooit veranderd om 19/19:30...
  17. G

Slapen

<p>Lieve ouders. Ten eerste alvast de allerbeste wensen voor 2021? <br /><br /></p><p>maar even een vraag aan jullie. Onze kleine is nu bijna 6 maanden maar sliep overdag al heel slecht en vechte tegen haar slaap hebben alles al geprobeerd om haar te laten slapen en...
  18. G

Verkoudheid

Dat heeft mijn kleintje ook gehad.. idd wat melsD zegt een ui halveren en gaatjes er in prikken en bij haar bedje leggen niet te dichtbij want dan slaat het op haar oogjes en het bedje beetje schuin zetten .. ik heb het gedaan doormiddel van handoeken onder het matrasje te leggen. Merkte met 1...
  19. G

Huil baby

Snap ik wel ik zeg ook steeds komt goed kleintjes voelen je tog aan .. 
  20. G

Huil baby

Ik ben net terug van de osteopaat. Doordat ze sterrekijker was bij de bavalling heeft ze heel wat spanning door het draaien in haar nekje gekregen wat er nu uitkomt. En doordat daar die spanning zit gaat de rest in haar lichaampje ook niet vlekkenloos. Dus moeilijke stoelgang en reflux zijn er...
  21. G

In slaap vallen tijdens nachtvoeding

sorry mijn bericht was bij verkeerde topic gezet ?
  22. G

Huil baby

Dankjewel voor jullie reacties.. ik probeer alles wat ik kan en kan verzinnen ook het als een malle rond huppelen in huis soms uur lang en als ik ga zitten is het ook weer raak. Mijn man werkt hele dagen tot soms laat dus de tijd dat hij thuis is neemt haar wel over zodat ik even tot mezelf kan...
  23. G

Huil baby

<p>Hallo lieve leden.. graag zou ik tips willen krijgen over mijn kleine meid van 10 weken.. sinds 3-4 weken huilt ze overdag heel vaak , kan haar op geen enkele wijzen troosten.. ook tot savonds laat . Heb alles al geprobeerd maar voel me gewoon machteloos worden. Morgen heb ik ook een...
  24. G

Melk productie verhogen

Dankjewel voor jullie reacties ik ga het proberen en hoop dat het gaat lukken 
  25. G

Kortingsvoucher babboe bakfiets van prenatal

ik hoop dat hii goed aankomt ☺️
  26. G

Kortingsvoucher babboe bakfiets van prenatal

Ik heb er wel 1 voor je. :) 
  27. G

Melk productie verhogen

<p>Goede middag lieve allemaal. <br />ik had even een vraag.. ben een oaar weken bevallen van een prachtige dochter.. maar omdat ze maar 2022 gram woog was ze te klein om mijn borst te snappen dus ben alleen maar aan het kolven. Nu heb ik het afgelopen week echt heel druk gehad en...
  28. G

Geslacht bekend maken

Wij hebben een voetbal met poeder besteld en in slomo opgenomen .. iedereen was super enthausiast 
  29. G

Laatste baby spullen

Dus zo iete zou ook al gewoon kunnen? Heb namelijk zo dekentje besteld . Maar hedankt voor jullie ervaring al zover :) https://www.glitz4kids.nl/babydeken-met-naam-or-los-glitter-hart.html   de foto pakte niet 
  30. G

Laatste baby spullen

<p>Hoi hoi</p><p>graag zou ik jullie ervaringen willen weten </p><p>ik ben nu 28 weken zwanger en de laatste spulletjes aan het bestellen. Nu ben ik aan het twijfelen een slaapzak of een inbakerdoek voor de 1e periode. Hebben jullie tips of advies? Wat is jullie...
Terug
Bovenaan