Zoekresultaten

1. G

Jongensnaam

Ik vind Bodhi heel leuk. wat vind je van de naam Tobin?
  2. G

Meningen naam

Lia vind ik mooier, hoef je ook niet uit te leggen hoe je het schrijft. Lijkt me heel lastig.
  3. G

2de kindje weer te vroeg?

Eerste keer 33+3 weken, zonder gevonden oorzaak. Heb extra controles gehad en medicatie genomen (extra progesteron). Ook omdat we ons tweede kindje zijn verloren (andere oorzaak). Derde kindje geboren met 38+4 weken, na een inleiding. Denk dat baby anders nog wel langer was blijven zitten...
  4. G

Naam Lia

Heel leuk! En ook de schrijfwijze 
  5. G

Jongens naam

Teun en Liene
  6. G

Te veel vruchtwater waarschijnlijk door zwangerschapsdiabetes

Ik heb ook wel een OGT gehad en mijn waardes waren toen erg hoog. Meteen mijn eten aangepast en gelukkig sindsdien heel goed onder controle. Maar vruchtwater bleef veel en baby blijft maar groeien..
  7. G

Te veel vruchtwater waarschijnlijk door zwangerschapsdiabetes

Ik heb ook veel vruchtwater (en een grote baby), bleek zwangerschapsdiabetes te zijn. Ben je net begonnen met meten? ik meet ook 4x per dag en met dieet heb ik de bloedsuikers goed ondern controle. Nu 37+4. Morgen een afspraak om te spreken over een inleiding, weet al dat ze die eigenlijk niet...
  8. G

Hulp bij jongensnaam

Jaaa Jelle ? zo heet onze oudste 
  9. G

35 weken zwanger en baby is te groot

Echt super zoveel positieve verhalen! Doet mij ook goed. Ik was al medisch en dan wordt alles volgens mij nog eens extra gecheckt. Soms misschien teveel. Zodat er meer angst ontstaat bij mij. Zoveel positieve verhalen over grote baby’s doet goed ? 
  10. G

Fijn om dit soort positieve verhalen te horen @TJF! 
  11. G

Hier ook zwanger van een grote baby. Dit bleek bij 30 weken op groeiecho. En heb veel vruchtwater. Daarna heb ik een glucosetest moeten doen en bleek ik inderdaad zwangerschapsdiabetes te hebben. Ben nu 34 weken zwanger. Volgende week opnieuw een echo om te kijken hoe groot hij dan wordt...
  12. G

Slechte 20w echo, ervaring? Wat zijn onze opties?

Hi, Wat naar en verdrietig wat jullie nu doormaken. Wij hebben eerder in de zwangerschap besloten om afscheid te nemen van ons dochtertje, geboren bij 15+4 weken. Maar wilde toch reageren. wij hebben destijds besloten haar achter te laten in het ziekenhuis voor collectieve crematie, hier heb ik...
  13. G

Slechte 20w echo, ervaring? Wat zijn onze opties?

Hi, Wat naar en verdrietig wat jullie nu doormaken. Wij hebben eerder in de zwangerschap besloten om afscheid te nemen van ons dochtertje, geboren bij 15+4 weken. Maar wilde toch reageren. wij hebben destijds besloten haar achter te laten in het ziekenhuis voor collectieve crematie, hier heb ik...
  14. G

Registreren bij BRP

Wij hebben ons dochtertje laten registreren op de uitgerekende datum. Ze is met 15+4 weken geboren, we moesten de zwangerschap helaas stoppen omdat ze geen kans had op een gezond leven. Voelt heel goed om gedaan te hebben.
  15. G

September 2020 ❤

Ik wil ook wel graag bij de FB groep voor de 2e helft van sept. Ben tussen 23 en 25 sept uitgerekend. Stel me daar graag uitgebreider voor ?
Terug
Bovenaan