September 2020 ❤

Hoi allemaal, Graag meld ik mezelf (voorzichtig) aan voor deze groep. Volgens de berekening van verschillende websites ben ik 21 september 2020 uitgerekend. 13 februari hebben wij onze eerste echo! Super leuk, maar ook heel spannend.  Gefeliciteerd allemaal met een positieve test! Groetjes Tes

Gefeliciteerd met de nieuwe positieve testen! :) 
Wat een gelukg dan ineens hè Daan, na 1.5 jaar. Wauw! Heb je al een echo gepland staan?
En Tes ben je ook zwanger van je eerste kindje?
KKKK poeeeh ik heb ook van mezelf al een flinke bos hout voor de deur (80G) en de week van 4-5 was heek heftig. Ben nu 6+1 en ze beginnen  langzaam weer gevoeliger te worden. Als ik op mn buikslaap moet ik alles inderdaad even goed regisseren ;) hoop dat ze niet onwijs gaan groeien... 

EefH wij lopen bijna gelijk, vandaag ben ik volgens eigen berekening precies 5 weken. Ik moet nog een weekje langer wachten op de eerste echo maar daarna slechts 2 weken tot de termijnecho. Spannend hoor!
Daanvdploeg gefeliciteerd!! Wat fijn om ook zo snel al een echo te hebben gehad en te weten dat het goed zit. 
KKKK vooralsnog heb ik ook alleen maar gevoelige borsten. Af en toe een vlaag misselijkheid en vermoeidheid maar nog niet echt significant, kan ook in mijn hoofd zitten denk ik dan, haha! 
TesM Welkom en gefeliciteerd!! Nu aftellen naar de 13e dus!
Ik heb vandaag nog een kruidvat 2v5 gedaan om te kijken of het lijntje een beetje oploopt (laatste was dinsdag). En nu een knaller! Het zegt verder niks, ik weet het, maar geeft toch wel een fijn gevoel. 
Vanmiddag ga ik lunchen met een goede vriendin en dan ga ik het eindelijk aan iemand vertellen (behalve mijn man natuurlijk), vind ik ook wel heel spannend! Alsof het dan weer een stukje echter wordt, als je het echt zegt dat je zwanger bent. 

@runbabyrun Dat gevoel herken ik. Nadat ik het aan familie had verteld, voelde het ineens een stuk echter!
@Bo-belle de volgende echo staat gepland op 6 februari, lekker snel! Als de echo goed is worden we overgedragen aan de verloskundige van het ziekenhuis
Ik had tot gisteren ook weinig klachten, alleen gevoelige borsten. Maar sinds gisteren eigenlijk de hele dag door misselijk. Niet fijn, maar voor het goeie doel zullen we maar zeggen!
Ik zou het wel leuk vinden om nog een Facebook groep te starten voor degene van de twee helft van september. Nog meer mensen die daar interesse in hebben?

@runbabyrun Dat gevoel herken ik. Nadat ik het aan familie had verteld, voelde het ineens een stuk echter!
@Bo-belle de volgende echo staat gepland op 6 februari, lekker snel! Als de echo goed is worden we overgedragen aan de verloskundige van het ziekenhuis
Ik had tot gisteren ook weinig klachten, alleen gevoelige borsten. Maar sinds gisteren eigenlijk de hele dag door misselijk. Niet fijn, maar voor het goeie doel zullen we maar zeggen!
Ik zou het wel leuk vinden om nog een Facebook groep te starten voor degene van de twee helft van september. Nog meer mensen die daar interesse in hebben?

https://www.facebook.com/groups/116719686346898/

Ik heb net even een Facebook groep gestart voor iedereen die is uitgerekend 2e helft september.. Aangezien je vrienden kunnen zien als je iets start heb ik even via nieuw Facebook account gedaan haha. Wil niet dat iemand er al achter komt. Hopelijk werkt de link. 

Ook ik heb gisteren positief getest. Ik had al een berichtje achtergelaten bij de oktober groep maar ben nog eens gaan rekenen en denk dat het toch eind september zal zijn ? Ik heb al een zoontje van 1,5. Allereerste zwangerschap was een missed abortion. Blijft daardoor toch spannend merk ik. Ik was sowieso een beetje in shock want ik ga in april met een nieuwe baan starten en nu moet ik daar dus meteen met dit nieuws komen... maar ja het leven laat zich niet plannen en we wilden heel graag een broertje of zusje voor ons zoontje. Leuk om hier alvast dingen met elkaar te kunnen delen!

Terug
Bovenaan