Zoekresultaten

1. J

Januari 2020 Baby

Heyy mommy's  Voor  de vrouwen/ vaders  zijn ook welkom die in de groepsapp  willen, mijn nummer is 0611268607 als je mij een appje stuurt  met je naam zal ik iedereen  er inzetten ?? alvast een fijne en hopelijk  rustige  nacht gewenst! Hier ben ik al een uur of 2 bezig mevrouw in slaap te...
  2. J

Januari 2020 Baby

Mij lijkt een app groepje  ook heel leuk! Dan krijg je echt een melding van  een berichtje Mijn nummer is 0611268607
  3. J

zwanger moeder net overleden

Heyy,  Aller eerst gecondoleerd  en  ook gefeliciteerd. Ik weet  helaas heel goed hoe het is. Ouders zijn al op jonge leeftijd uit elkaar  gegaan en mijn moeder was mijn alles  beste vriendin en steun, woonde ook fulltime  bij mijn moeder en stiefvader.   Nu is mijn moeder 30 december 2018...
  4. J

zwanger moeder net overleden

Heyy,  Aller eerst gecondoleerd  en  ook gefeliciteerd. Ik weet  helaas heel goed hoe het is. Ouders zijn al op jonge leeftijd uit elkaar  gegaan en mijn moeder was mijn alles  beste vriendin en steun, woonde ook fulltime  bij mijn moeder en stiefvader.   Nu is mijn moeder 30 december 2018...
  5. J

Januari 2020 Baby

Ja vreemd he snap het zelf ook niet ! Nou ik was af en toe wel misselijk maar ik werd nog gewoon ongesteld  dus dan denk je al snel van nee kan niet maar dus  toch. Drinken  deed ik gelukkig al niet/amper en roken helemaal niet dus daar wel veel geluk mee gehad !
  6. J

Januari 2020 Baby

Ja op het einde wel in het begin was het vooral heel veel regelen in een korte tijd ? het was ook niet helemaal gepland ( well welkom) maar uiteindelijk wel kunnen genieten ervan ?
  7. J

Januari 2020 Baby

Hoii mommys  Hier ook een "kersverse" mama, mijn dochtertje is 14 december  geboren  met 38 + 4 dagen. Maar kwam er pas met 32 weken achter dat ik zwanger was dus was een hectische  laatste  paar weken. Uiteindelijk  alles gelukt en hou van het moeder zijn. Zo fijn om te lezen dat de vragen...
  8. J

Korte stoere jongensnaam

Ik heb een meisje maar  voor een jongentje vond is jace , jake, leuk ! Is niet per se hollands maar misschien vinden jullie ze toch leuk.  Succes en veel plezier met jullie kleine prins 
  9. J

Weigeren wiegje

Hij staat al naast mijn bed echt nog geen meter ernaast zodat ze me kan horen maar ook dat helpt niet ?
  10. J

Weigeren wiegje

<p style="text-align: left;">Heyy, </p><p>Ik heb een vraagje want ik weet echt niet zo goed  wat ik moet doen. Mijn dochtertje heeft vanaf de geboorte af aan al geweigerd is haar eigen wiegje te slapen. En dan zou je zeggen " even laten huilen" maar nee het word van huilen naar...
  11. J

Nachten lang

<p>Heyy,</p><p>Ik lees elke keer verhalen van moeders die vragen of het goed is dat hun baby'tje al door slaapt  of dat ze nog maar 1 keer  komen en hoe ze dit af kunnen bouwen. Maar hier gaat het helemaal nog niet zo soepel.  Mijn dochtertje is nu bijna 7 weken maar wilt echt...
  12. J

Leuke dingen te doen in verlof

<p>Heyy allemaal, </p><p>Ik ben zelf een erg jonge moeder ( 19 jaar) was niet helemaal gepland maar zeker wel welkom. En kan nu zeggen dat ik helemaal verlieft ben op mijn kleine meisje en op het moeder zijn. Maar wat is nou leuk om te gaan doen met een kleine van ongeveer 2...
Terug
Bovenaan