Zoekresultaten

1. R

Ervaring met de zwangerschapstesten van Clairivo

Aaah mop, ik durf het niet te zeggen. Heb je andere tests geprobeerd? 
  2. R

Ervaring met de zwangerschapstesten van Clairivo

Hoi, Ik heb nu 2 testen van Clairivo gedaan. Beide niks te zien. Totdat ik op hetzelfde moment met dezelfde ochtend urine een test deed met de Kruidvat test 2 v 5 euro. Daar zag ik een heel licht maar toch direct zichtbaar 2e streepje. Iemand ervaringen met Clairivo? Zijn ze betrouwbaar?
  3. R

Onverzadigbaar

Ik had dit ook met mijn zoontje, en uiteindelijk bleek het dat meneer gewoon sneller groeide dan normaal. Dus heb gewoon mijn gevoel gevolgd en hem gegeven wat hij nodig had. Later als het kon, begon ik dingen toe te voegen aan de melk.. zoals granen en dat soort dingen. Maar je moet wel...
  4. R

Schoonmoeder oppassen

Laat het gaan.. en geniet van het vangnet en de rust. Oma's zijn gek met hun kleinkinderen... komt goed. Het zijn je hormonen die je in de weg zitten, dit had k ook
  5. R

NOD begin augustus

Sorry, maar ik ben nieuw met NOD enz.. kan iemand me bijpraten?  ik had volgens de berekening vandaag ongesteld moeten worden... maar ben het dus toch nog niet geworden.  ben benieuwd of het uitblijft? Durf het niet zo goed te hopen ?
  6. R

Ervaringen gezocht, fors verdikte nekplooi

Wat hebben ze uitgezocht via de punctie? 
  7. R

met hoeveel zijn we nog actief op het forum??

Hoi, ik ben sinds kort weer op dit forum ?
  8. R

Angsten

Hey Elize..    wat een spannende tijd hadden we toen. hoe is het nu met je ?
  9. R

kan ik zwanger zijn?

Heb je al een test gedaan?
  10. R

Afwijking in NIPT-Test

<p>Hallo Dames,</p><p> </p><p>wie heeft er ervaring met een afwijkende uitslag van de nipt - test en dan met name kans op een baby met down syndroom? <br />Ik vind het heel erg lastig. Nooit hebben ze tijdens echo’s gezegd  dat er afwijkingen te zien waren...
  11. R

Angsten

hey!  ja ik ben wel moe.. maar probeer iets langer op te blijven, anders slaap ik niet in de nacht. Ik heb wel extreme huilbuien en zere borsten.. haha ja 1 dag na en elkaar. Spannend hoor! Ik hoop gewoon dat alles goed is, en dat onze kleine spruit zich goed ontwikkeld.  Ik ben niet via...
  12. R

Angsten

@flonie,    ja de 14e! Vind het zo spannend, ben ook blij dat mijn vriend mee mag.. hoe gaat het nu met je ?   liefs
  13. R

Angsten

Gefeliciteerd flonie!  O jeetje, wat heftig van die miskraam... sterkte daar nog mee en een hele voorzichtige felicitatie voor je zwangerschap nu!  gelukkig had je 2 knaltesten in je handen. Bij mij is de angst gewoon zo groot omdat de kans al heel klein was dat ik überhaupt zwanger zou worden...
  14. R

Angsten

Hey Elize!   gefeliciteerd. We gaan er nog van genieten lieverd.. we moeten er ff doorheen.  ja inderdaad, we gaan tegerlijk. Hoelang ben je nu zwanger?  Liefs 
  15. R

Angsten

Hoihoi, Spannend meis! Hoe is het gegaan? pff.. ja m'n hele lichaam voelt zwaar aan en m'n benen zijn niet voorruit te branden. Maar ik moet wel, want werk in een winkel, in een sales functie haha. Dus ff doorbijten. Ik ben nu, volgens de VK en een vriendin, 5 wkn en nog iets. Maar dit hebben ze...
  16. R

Angsten

Hi Elize.   vervelend hè ? Ik word gek van die angsten. Mijn lichaam is zo hard aan het werk dat ik op m'n vrije dag alleen maar slaap zodat ik op m'n werk normaal kan functioneren. Nou moet ik ook eerlijk zeggen dat ik nog niet helemaal op die roze zwangerschapswolk zit omdat ik me totaal niet...
  17. R

Angsten

Dankjewel! We zijn er ook heel blij mee ? mijn beste vriendinnen plus opa's en oma's weten het ook omdat ik dat fijn vind. De rest krijgt het pas te weten na 12 wkn denk ik. ja die steken zijn het pijnlijkst. Maar ik voel liever wel iets, dan dat ik niks voel. Dat geeft mij toch een soort van...
  18. R

Angsten

Lieve Dames,   bedankt voor jullie reacties. Ik zal samen met mijn omgeving gaan proberen te genieten en niet te bang willen zijn.  liefs
  19. R

Angsten

<p>Hallo Lieve Dames, Mijn naam is Renée, en ik ben 4 wkn plus een paar dagen zwanger van ons eerste kindje. Wij zijn er heel blij mee omdat de kans heeeeel klein zou zijn via de normale weg. Maar nu ben ik de hele tijd angstig en denk ik wat als, doemscenario’s etc. Heeft iemand tips of...
  20. R

Positieve test(en) en eerste tekenen

Hallo Dames,   hoe gaat het met jullie?   ik ben zelf 4 wkn en een paar dagen zwanger nu, en ik vind het heel eng. Heb de hele tijd een zere onderrug en een zere buik. En ik wil alles goed doen, ben moe. Maar het lijkt wel alsof het eerst ff moet inzinken voordat ik rust krijg.. hebben jullie tips? 
Terug
Bovenaan