Zoekresultaten

1. M

Uitgerekend April 2022

Idd veel vrouwen die al een miskraam hebben meegemaakt! Het valt mij op dat ik zelf eigenlijk heel rustig er onder ben, en vol vertrouwen. Wij hebben het al aan de ouders en mijn gezin verteld, daar zijn we heel close mee en wilden het graag delen :) ik ben vanochtend gebeld door de...
  2. M

Uitgerekend April 2022

Hoi allemaal! Gezellig, al veel dames hier en ik mag me ook aansluiten! Ben 27 jaar, en zwanger van ons eerste kindje. Vrijdag had ik een positieve test, en ook ik ben waarschijnlijk 2 april uitgerekend. Best spannend allemaal, in januari heb ik een miskraam gehad. Ik heb me aangemeld bij de...
  3. M

Nod April 2021

Hoi dames! ik lees stiekem al eventjes mee, maar ga toch maar mee schrijven. In januari hebben we een miskraam gehad, en sindsdien is m'n cyclus iets langer, dus ik weet niet precies wanneer m'n NOD is. Als ik uit ga van m'n 'oorspronkelijke' cyclus zou 15 april m'n NOD zijn, maar volgens de app...
  4. M

Eind juli begin augustus 2021 ??

Hoi allemaal! Ik lees al even mee, en wil me toch nog even voorstellen :)  Afgelopen zondag (2 dagen voor NOD) kon ik me niet meer inhouden en heb ik een test gedaan: een dun streepje te zien! De dagen erna nog wat testen gedaan, en ze lopen mooi op :) Als ik het zelf bereken, zou ik 2 augustus...
Terug
Bovenaan