Zoekresultaten

1. M

Hartvormige baarmoeder

Hallo allemaal,<br />Ik ben vandaag voor het eerst bij de gynaecoloog geweest. Zij stelde vast dat ik een hartvormige baarmoeder heb. Ze zei dat dit in principe geen problemen hoeft te geven bij het zwanger worden. Wel zou het liggingsafwijkingen tijdens de zwangerschap kunnen veroorzaken...
  2. M

Vrouwen Met Een Zwangerschapswens in 2022

Hoi allemaal! Ik klets ook graag met jullie mee. Mijn vriend (32) en ik (29) zijn aan het proberen voor ons eerste kindje. We zitten nu in ronde 8, morgen mijn NOD, maar ik voel dat het niet gelukt is. Dus helaas door naar ronde 9. Ik vind de onzekerheid ook erg moeilijk. De tip om toch...
  3. M

NOD december ??

@frasseke, ik voel me precies zo. Onzeker en emotioneel elke keer. Hier ook rondje 5. Hopelijk toch goed nieuws voor jou, misschien een innestelingsbloeding?
  4. M

NOD december ??

@Chell, goed dat je het er uit gooit! Dat is voor mij denk ik ook de manier (terwijl ik nog lang niet zo lang moet wachten als jij). Soms gewoon even ongenuanceerd eruit gooien hoe ontzettend je er van baalt. Ook hier vliegen de baby's om onze oren (bij wijze van haha). Heel leuk, maar stiekem...
  5. M

NOD december ??

@koekiemonster. Ik denk dat mannen het heel anders ervaren dan vrouwen omdat het allemaal in jou lichaam plaats vind. Dat veranderd denk ik ook wel als het wat werkelijker wordt. Gewoon doen waar jij je goed bij voelt!
  6. M

NOD december ??

@Koekiemonster Die eigenschap is heel herkenbaar haha. Ik weet rationeel gezien dat het een tijdje kan duren voordat het raak is maar toch is het steeds een teleurstelling en baal ik er weer van. Dat hoort er denk ik ook gewoon bij.. @Maria H Ik moet er iedere maand ook steeds erg om...
  7. M

NOD december ??

Hoi allemaal, ik lees al een tijdje mee op het forum en zal ook een keertje van me laten horen. Wij zitten in ronde 5 voor ons 1e kindje. Mijn NOD is 8 december. Hopelijk hebben we deze maand geluk! Ik merk dat ik het best lastig vind om met de onzekerheid en teleurstelling om te gaan iedere...
Terug
Bovenaan