Vrouwen Met Een Zwangerschapswens in 2022

[quote quote=10534779]Hoi dames, Ik merk dat ik het wachten toch echt wel heel erg lastig vindt. Zit nu op 4dpo en alles wat ik voel koppel ik aan mogelijke symptomen. Hoe gaan jullie hiermee om?[/quote]
Lastig is het he, ik herken het heel erg. Ik heb mezelf getrakteerd op een leuk boek waarmee ik me dan in de avonden kan vermaken. Anders ga ik me suf zoeken op internet naar de symptomen van anderen en eeuwig vergelijken. Terwijl dat geen zin heeft omdat je uiteindelijk toch moet wachten tot je echt kan testen. Een avondwandeling maken met vriendlief vind ik ook altijd leuk. Maar als je dagen achter elkaar niks gaat doen dan wordt het heel moeilijk. Hopelijk heb je hier iets aan! ☺
 
Hallo,
Ik sluit me ook hier graag aan! Mijn vriend is 34 en ik 29 nog enkele maandjes en dan alweer 30 jaar. Zitten nu alweer in de 7e ronde voor ons eerste kindje. Vind het wachten steeds lastiger worden, probeer er niet te veel mee bezig zijn maar na mn ovulatie is dat altijd erg lastig haha! Morgen of overmorgen verwacht ik m'n eisprong dus mijn NOD zal ongeveer rond 11 maart zijn. 


Hopelijk snel allemaal een positieve test! :)
 
Hoi @Jansje! Moeilijk he dat wachten..voor ons ook alweer ronde 6. Ik weet dat het gemiddeld een jaar kan duren, maar toch hoor ik om mij heen iedereen die heel snel zwanger werd. Per maand word je onzekerder..
 
@Dreamer zeker lastig, iedereen om mij heen lijkt ook maar zwanger te worden momenteel geen idee of ze er lang over hebben gedaan of het zo is gelukt. Ik weet wel dat bij een van de vrienden t meteen raak was en bij de andere t ook een jaar duurde. Uiteindelijk is het enige wat kan afwachten helaas. Maar inderdaad elke maand wordt het wachten moeilijker en ga ik me er steeds meer op focussen wat vast ook niet echt ten goede komt haha. 
 
Vanmorgen getest met de Kruidvat Early, deze was helaas negatief. Maar ook nog niet ongi.. dus het blijft nog even afwachten. Wat zijn jullie ervaringen met deze testen van Kruidvat? Online lees ik hele wisselende ervaringen.
 
Hoi allemaal!

Ik klets ook graag met jullie mee. Mijn vriend (32) en ik (29) zijn aan het proberen voor ons eerste kindje. We zitten nu in ronde 8, morgen mijn NOD, maar ik voel dat het niet gelukt is. Dus helaas door naar ronde 9.
Ik vind de onzekerheid ook erg moeilijk. De tip om toch iedere maand iets leuks te plannen als het niet gelukt is vind ik een hele goede, die neem ik mee!
 
Ik beschouw deze ronde helaas als mislukt. Zojuist een beetje lichtroze en bruin bloedverlies bij het afvegen. Nog geen echte menstruatie maar denk dat dit in de loop van de dag wel doorkomt ?
 
Terug
Bovenaan