NOD december ??

Ja echt raar heb nu doorzichtig afscheiding en het loopt er steeds uit net of je dan ongesteld bent dat is het dus niet?‍♀️ik heb besloten dat ik morgen ga testen wil duidelijkheid hebben nu.
Nog even afwachten??
 
gebruiker889912, jeetje wat vervelend dit. Heel apart ook. Misschien een late innestelingsbloeding? Dat kan tot dag 12 na de eisprong he, dus dat zou dan de vroege 'menstruatie' kunnen verklaren. Spannend morgenochtend zeg. Succes!! ??
 
H P, super spannend. Wat duurt dat wachten lang he.. Ik hoop heel erg voor je dat het positieve krampen zijn! ?
 
Hoi allemaal, ik lees al een tijdje mee op het forum en zal ook een keertje van me laten horen. Wij zitten in ronde 5 voor ons 1e kindje. Mijn NOD is 8 december. Hopelijk hebben we deze maand geluk!
Ik merk dat ik het best lastig vind om met de onzekerheid en teleurstelling om te gaan iedere maand. Hoe gaan jullie hier mee om?
 
goedemorgen Koekiemonster 
helaas vanmorgen ongesteld geworden balen dat wel maar wel duidelijkheid nu.
we gaan voor de 3e ronde december tussen 22  en 24 nod!!
andere dames heel veel suc6 en hoop op positief nieuws!!
 
Update:
– LeeuwtjeBerg, 27 november
– Chell, 1 december
– H P, ~ 5 december
– Maria H, 5/6 december
– Baby Kr, 6 december
– MillyMae, 6/7 december
– Bolleke, 7 december
– Maneschijn, 8 december
– Koekiemonster, ~ 14 december
– LiekeR, 15 december
– IsaV, 17 december
– gebruiker889912, 22-24 december
– Kimmmm, ? December
 
[quote quote=10507748]goedemorgen Koekiemonster helaas vanmorgen ongesteld geworden balen dat wel maar wel duidelijkheid nu. we gaan voor de 3e ronde december tussen 22 en 24 nod!! andere dames heel veel suc6 en hoop op positief nieuws!![/quote]
Oh wat balen, zeg. Wel fijn dat je eindelijk duidelijkheid hebt. Kop op en op naar een nieuwe maand. Hopelijk een vroeg kerstcadeautje  voor jullie ??
 
[quote quote=10507731]Hoi allemaal, ik lees al een tijdje mee op het forum en zal ook een keertje van me laten horen. Wij zitten in ronde 5 voor ons 1e kindje. Mijn NOD is 8 december. Hopelijk hebben we deze maand geluk! Ik merk dat ik het best lastig vind om met de onzekerheid en teleurstelling om te gaan iedere maand. Hoe gaan jullie hier mee om?[/quote]
Hoi!
Voor mij is het pas de 2e ronde dus nog geen ervaring mee als het wat langer duurt. Vorige maand na een negatieve test (2 dagen voor NOD) en op de 1e dag van mn menstruatie erg chagrijnig geweest. Ik ben heel erg van als ik iets wil, dan wil ik het NU. Ja, vreselijke eigenschap, stoor mezelf er ook aan haha. Maar zo werkt dat hiermee natuurlijk ook niet haha
Nu wel wat relaxter eronder. Is het raak, dan is dat super. Moeten we er nog een paar maanden op wachten, dan is dat ook oké. Het komt wel. Ik wil ook niet 'moeten' vrijen op bepaalde dagen. Dat moet wel leuk en spontaan blijven, dat vind ik wel belangrijk.
Sorry, heb niet echt tips voor je. Succes deze maand! ?
 
[quote quote=10507731]Hoi allemaal, ik lees al een tijdje mee op het forum en zal ook een keertje van me laten horen. Wij zitten in ronde 5 voor ons 1e kindje. Mijn NOD is 8 december. Hopelijk hebben we deze maand geluk! Ik merk dat ik het best lastig vind om met de onzekerheid en teleurstelling om te gaan iedere maand. Hoe gaan jullie hier mee om?[/quote]
Ohhh wat een spannende dagen nu voor veel hè... En dan van alles voelen... Pfff wordt er ook gek van haha! 

@Maneschijn Ik ben ook nog 'maar' in rond 4 bezig, maar die teleurstelling is wel heftig geweest, vooral afgelopen maand. Vaak vooral de eerste dag van de ongesteldheid, ik denk ook omdat de spanning daarvoor zo hoog is. Hoe ik er mee om ga... Uithuilen bij mijn vriend en samen met nieuwe vertrouwen de volgende maand in. En jij?

Ik ben zelf ook nogal onzeker over deze maand, omdat ik bang ben dat mijn eisprong later was dan ik dacht (en we dus niet lang genoeg door zijn gegaan). Maandagavond een eerste dag positieve CB test, woensdagochtend voor het laatst ervoor gegaan. Alleen had ik de vrijdag daarna veel krampen. Ik heb dus echt geen idee wanneer dat ei springt haha. Nouja afwachten maar weer...
 
Terug
Bovenaan