Zoekresultaten

1. J

Zwanger en relatiebreuk

Heel veel mensen blijven ook samen, omdat er een kindje op komst is, en gaan later alsnog uit elkaar. Deze verhalen lees je alleen minder vaak. Elk huisje heeft zn kruisje, zeggen ze natuurlijk. Dan leef je eerst heel onstabiel met een ongelukkige relatie, terwijl je zelf een kleine baby hebt...
  2. J

Zwanger en relatiebreuk

Hoi, Wat een rot verhaal. Ik heb zelf een kindje van een hele wispelturige en liegende man. Hij is drugsverslaafd en bij jouw verhaal zie ik een alcohol probleem? Ze worden inderdaad gestresst van zo'n zwangerschap, maar ik vergat in dit geval dat ik zelf ook nog bestond en zelf ook bang was...
  3. J

trauma van verslaafde ex?

Bedankt voor de reacties, wel fijn om wat erkenning te lezen en even van me af te schrijven
  4. J

trauma van verslaafde ex?

Goedemorgen, Zijn er hier mama's met verslaafde of narcistische exen? De vader van mijn kindje was verslaafd en heeft mij zo intens onzeker gemaakt door alle waarheden te verdraaien en mij overal de schuld van te geven, en ons volledig in de steek te laten keer op keer. Hij had echt twee...
  5. J

Autistisch en zwanger

Ik ben zwanger en ik denk eerlijk gezegd dat de papa van deze baby wat autistisch is. Hij heeft wel de diagnose ADHD, maar dat overlapt heel erg met autisme in het spectrum. Het ene moment was hij heel blij en trots, het andere moment wilde hij abortus. Hij kon piekeren over hele rare dingen...
  6. J

Ongepland zwanger

Hey, Hele dikke knuffel. Hopelijk lukt het je om een huis te vinden. Groot verdriet, en dit kindje zul je nooit vergeten. Maar ik wens jou wel een ander kindje en alle geluk in de toekomst. Je bent zeker niet te oud. Ik ben trots op je keuze om voor jezelf te gaan kiezen. Liefs!!!
  7. J

Waar is mijn kinderwens gebleven?

Ik kan ook mijn ervaring delen, ook al is het niet helemaal hetzelfde als wat jij hebt: Ik heb een giga kinderwens gehad. Ik voelde altijd verdriet en jaloezie als iemand anders zwanger was. Wilde met mn ex altijd al heel graag kindjes, maar hij wilde nog niet. Toen was ik in een nieuwe...
  8. J

Buikspier doet pijn

Geen idee, maar dacht miss een navelbreuk? ??‍♀️
  9. J

September 22 uitgerekend

Ik heb dat drukkende gevoel op schaambot/vagina ook. Maar volgens mij is dit bekkenpijn, want bij mij ligt het kindje nog niet ingedaald (30 weken). Ze ligt vaak overdwars. Merk wel dat het meer is als ik gesport heb bijvoorbeeld.
  10. J

Action voorgedrukte streepjes?

Ik had met action test ook een heeeeeel licht streepje. Heb me rot getuurt. Je zag het zowat alleen met de flits van je telefoon erop. Paar uur later werd het streepje wel donkerder. Clearblue was daarna dik positief. Maar ik was wel al 1 dag over tijd. Dus misschien moet je nog even...
  11. J

Irritaties

Haha nou ik zou blij zijn als ik me over zulke kleine dingen zo druk kan maken.
  12. J

Slecht kunnen plassen

Herken dit ook wel. Beetje wiebelen / verzitten op de wc helpt bij mij :) En verschilt denk ook hoe de baby op dat moment ligt
  13. J

Man weg alleen de zwangerschap doen

Ja dat snap ik. Fijn dat je veel met vrienden kunt afspreken. Mocht je een chatmaatje of meer steun zoeken, op facebook heb je de groep Alleenstaande mama's & papa's. Heel actief forum, veel lotgenoten (meer dan hier). Bijna wekelijks nieuwe leden die tijdens de zwangerschap uit elkaar gaan...
  14. J

1 november! Jij ergens in januari? Overleef je de weekenden een beetje zo? Ik vind dat nog het rotste.
  15. J

Wat een intens verdriet ? Dit gun je niemand. Ik kan nog voor je hopen dat hij bijdraait, maar misschien wil je zelf ook niet meer. Ik wil je veel sterkte wensen. Hopelijk heb je de kracht om je kin omhoog te houden en goed voor jouzelf te zorgen Ik zit ook zwanger bij m'n ouders, en...
  16. J

Jan vernoemen

Ryan
  17. J

Gescheiden & zwanger

Leuk weer van je te horen, maar het klinkt niet heel positief. Ik wil vooral zeggen dat dit kindje waarschijnlijk super goed word opgevangen door je andere kinderen. Ze weten toch nog niet hoe baby's ontstaan, leg die situatie over een paar jaar maar uit. :) Probeer te genieten, ook al is...
  18. J

Weinig steun man tweede zwangerschap

Nou hij zou van mij de wind van voren krijgen. Wat een lullo
  19. J

Welke naam?

Ik weet bij beide eerlijk gezegd niet hoe je ze uitspreekt ?
  20. J

Contact met zwangere vrouwen

Hey, er is een zwangerschapsgroep op Facebook, "uitgerekend in november 2022" Daar zijn iets van 900 dames lid, waaronder ik. Zou daar eens een berichtje in plaatsen!
  21. J

Willen jullie even meekijken?

Gewoon met een plusje of een minnetje. Een verpakking met 2 stuks erin. Geen digitale. Net nog even in m'n foto album gekeken naar die wazige test, maar die is echt net zo slecht zichtbaar als jouwe :) Zal voor je duimen!
  22. J

Willen jullie even meekijken?

Ik had met action test ook zo'n heel licht streepje, en ik ben zwanger. Heb er een uur naar zitten staren en ik moest echt bijschijnen met de flits van m'n telefoon, en de test een beetje schuin houden haha. Paar uur later was bij mij t streepje ook donkerder. Dus t kan wel degelijk :)...
  23. J

Ongepland zwanger

Hoe gaat het?
  24. J

Ongepland zwanger van derde

Wat rot dat je je zo voelt. Hopelijk vandaag wat beter. Hoe zou je er in staan als je vriend er wel volledig voor wil gaan? Dat is namelijk iets wat bij mij heel zwaar woog. Een abortus moet je zélf ook echt achter staan vind ik. Je kunt ook terecht bij Fiom voor gesprekken over...
  25. J

Ongepland zwanger van derde

Laat het even een weekje bezinken. 1 dag is echt nog heel kort. Even alles op een rijtje krijgen. Ik was er pas blij mee met 11 weken, omdat ik het toen aan m'n omgeving ging vertellen en iedereen zei dat het echt wel goedkomt (ik was net een maand samen met m'n partner). Ik kon/wilde geen...
  26. J

Jongensnaam

Ik zit dit uitspreken op z'n Engels, als levvin
  27. J

Kan deze naam voor een meisje?

Bedankt!!
  28. J

Kan deze naam voor een meisje?

Ik vond eerst de naam Lexie heel leuk, maar zit nu al weken met Lennox in mijn hoofd. Alleen komt deze naam echt nauwelijks voor en het is meestal een jongensnaam. Ik wil wel graag een stoere naam voor de kleine meid. Maar is het niet raar/omslachtig? Ik ken hem al van 6 jaar geleden via...
  29. J

Jongensnaam 2e zoon

Ik vind Mack / Mick / Steff / Mitch altijd wel leuk. Zou denk zelf kiezen voor Mack (mek) als ik een jongetje zou krijgen. Ook al moest ik daar heel erg aan wennen toen ik die naam voor het eerst hoorde.
Terug
Bovenaan