Zoekresultaten

1. G

Frambozenblad thrr

Hoi dames, Ik ben nu 40.4 zwanger en heb gister van mijn verloskundige Frambozenbladthee gekregen. Iemand hier ervaring mee of het werkt? Liefsss
  2. G

Rey een jongens of meisjes naam?

Wat een gemene reactie. Ik vroeg geen mening over de schrijfwijze van de naam enkel over het geslacht.
  3. G

Rey een jongens of meisjes naam?

Mijn man en ik zijn nog hard opzoek naar een stoere korte jongens naam.. Nu kwamen wij op de naam Rey maar nu lees ik online dat dit een meisjes naam is… Wat vinden jullie? Help ben 37,5 week zwanger en we zijn er nog niet uit ?
  4. G

Help namen stress

Bedankt allemaal voor jullie reacties! we gaan het omdraaien denk ik!
  5. G

Help namen stress

Hoi allemaal, Mijn man en ik hebben een leuke naam voor onze aankomende zoon bedacht. Nu willen wij graag onze vaders als 2e naam doen. Wel zitten wij nu met de voorletters dit zou dan : b.j. Worden Nu zegt mijn vriend dat dit voor blow job staat…. Vinden jullie dat dit wel kan of ? Evt zouden...
  6. G

Uitgerekend mei 2023

Hoii iedereen ik zou me ook graag aansluiten bij de app groep.. maar ik kan de Facebook pagina niet vinden om een berichtje te sturen ..
  7. G

Wel miskraam of niet?

Hoi,   zelf ook op 5,1 weken bloedverlies gehad wel waren dit ook stolseltjes en had ik buikkrampen.. idd pas op 6 weken een echo kunnen doen.  ik denk dat je het beste kan stoppen met testen.. zou proberen te vertrouwen op je lichaam en zolang je geen heftige buikkrampen of hevig...
  8. G

Uitgerekend mei 2023

Wat ontzettend verdrietig voor jou/jullie?Ik leef met je mee❤️
  9. G

Uitgerekend mei 2023

Ik denk het ook eerst de echo en dan pas een beetje zekerheid!! ik ben morgen 6 weken en jij? Heb m'n eerste echo gepland staan op 6,6 weken en jij?  
  10. G

Uitgerekend mei 2023

Super leuk en gefeliciteerd allemaal❤️ Fijne zwangerschap! gek hè hoe symptomen bij iedereen zo verschillen.. ik had symptomen nadat ik de positieve test had maar die zijn daarna minder geworden.. enkel nog grote en licht gevoelige borsten... verder niet het gevoel van zwanger zijn. Iemand hier...
  11. G

Miskraam angst

Bedankt voor jullie reacties ❤️
  12. G

Miskraam angst

Hoi allemaal, In maart heb ik op 5,1 weken een miskraam gehad. Nu ben ik vandaag precies weer 5.1 weken zwanger en ik merk dat ik minder kwaaltjes heb als de dagen hier voor.. mijn borsten lijken weer wat kleiner en doen minder zeer.. vreder heb ik geen bloedverlies enkel kleine steekjes in de...
  13. G

Uitgerekend mei 2023

Goeiemorgen allemaal,   weet iemand of je de ene dag wel pijn aan de borsten kan hebben en de volgende dag niet meer..  klopt het dat symptomen per dag verschillen....?
  14. G

Uitgerekend mei 2023

Dankje voor je antwoord❤️ 22 september.. dan ben ik precies 8 weken. kan niet wachten hihi 
  15. G

Uitgerekend mei 2023

weet iemand of het zo is dat als je 1 keer een miskraam hebt gehad de kans dat het nog een keer gebeurd veel kleiner is?   vorige zwangerschap helaas op 5 weken miskraam gehad dus durf nu nog niet echt blij te zijn.. iemand tips...
  16. G

Uitgerekend mei 2023

Hoi dames, super leuk deze groep! Zelf ben ik 4 mei uitgerekend van mijn 1e.. gister de positieve test gehad zo spannend!!!  
Terug
Bovenaan