Zoekresultaten

1. S

NOD januari 2023

Iedereen de beste wensen! Op een mooi jaar! Dankjewel mamma croco , ik hoop dat het me zo lukt.     
  2. S

NOD januari 2023

Lieve dames! Wat een lieve berichten van jullie. Ik wens jullie natuurlijk!.Een enorm fijne jaarwisseling en op een vruchtbaar jaar ! ?   By the way.. Ik had een extra gevoelige test besteld. Die heb ik net gedaan. Maar ik zou het graag willen weten wat jullie zien. Ik weet alleen niet hoe ik...
  3. S

NOD januari 2023

Precies wat je zegt, Minimin. Klavertjes, je hebt vast binnenkort een mooie positieve test in je handen! 
  4. S

NOD januari 2023

Ah nee! :(  Wat ontzettend jammer, Klavertjes. Op snel een positieve test dan!
  5. S

NOD januari 2023

Ha Klavertjes,  Wat spannend!  Ik hoop op een mooie positieve test voor jou morgen.  Die vlagen misselijk is een erg vervelend kwaaltje. Zelf op dit moment ook last van. 
  6. S

NOD januari 2023

Wat een ontzettend lief bericht van je Minimin ! Je hebt helemaal gelijk !  We gaan het nieuwe jaar sowieso positief in, laten we dat afspreken met z'n allen. 
  7. S

NOD januari 2023

Klavertjes, wat spannend. Weet je ook al met welke test je wilt gaan testen? En hoeveelste dag van je cyclus ben je vandaag ? & Heb je symptomen?
  8. S

NOD januari 2023

Ha MiniMin, als de test dan positief is , dan is dat een mooie afsluiter voor dit jaar en een prachtig begin voor het nieuwe jaar. Zijn er dames die zaterdag een test gaan doen?
  9. S

NOD januari 2023

Sarac , heel herkenbaar!  Hopelijk gaat die niet komen!!  & Het lastige is dat wat pijnlijke &/of gezwollen borsten betreft je gewoon niet weet of het nou een zwangerschapsymtoom is of dat het komt door een naderende menstruatie.  Lastig te onderscheiden.   
  10. S

NOD januari 2023

Hallo lieve dames,  Ik ben nieuw hier.  Mijn NOD is 5-1. Wat duurt een week dan lang.  Ik twijfel of ik een early zwangerschapstest ga doen of wacht tot NOD.  Heeft iemand van jullie ook die twijfel? @ Keira ik duim voor je dat het deze cyclus wel gaat lukken! 
Terug
Bovenaan