♥️ april/mei 2020 baby's ♥️

Wij hebben trouwens 2draagzakken: een fijne, zachte  Bondolino (waarvan je de heupband met klittenband vastzet en de schouderbanden moet knopen) en een Tula free to grow.  Qua maat zit mijn zoontje van bijna 9 weken al een week of twee in maat 62 ? En ik heb de kleertjes in maat 68 ook al gewassen en klaargelegd... Hij weegt tussen de 5,5 en 6 kilo, echt een binkie om te zien ?

Hier weer terug van een weekje in,het huis van mijn ouders. Helaas zowel de heen weg als de terugweg de pech dat er ongelukken gebeurd waren, waardoor,file en,we er dus 2x zo lang overdeden. Dus rijdens tijdens slaap van beide lukte niet zoals gepland. Want de reis duurde veelste lang. Wel fijne week,gehad. Wel erg druk ook met nasr de camping rijden en daar te zijn met opa rn oma. Maar de baby heeft gewoon geslapen zoals thuis ook. Dus dat ging prima?  
Hier tel ik het aantal,voedingen niet. Komt ook niet op vaste tijden, maar dat is prima. Morgen is hij alweer 2 maanden!

Ik heb gister een draagdoek gekocht van ByKay mei tai deluxe. Ik moet wel nog even oefenen met goed strak knopen. Hopelijk kan hij er dan lekker in zitten als we op pad gaan. 

Wat een rust hier! Hoe gaat t bij jullie?
Nog meer baby s die heerlijk hun handen kunnen bestuderen? 
Verder hier nu helaas een ik slaap lekker kort fase en alles behalve mama(of papa) is niet goed. 

Heel herkenbaar MamaJ! Hier druk bezig met ritme: slapen-wakkerworden-verschonen-eten-spelen... en wakkertijd van 45minuten. Ze mag al 75minuten maar dat red ze gewoon weg niet.
Maar: sprong 3 wat ben/was je killing! Onze dochter is echt een NIETslaper in dr sprongetjes en veel huilen. Als t dan voorbij is, huilt ze niet meer?. Zo nu ook: nog 1 dag tot einde en je merkt gewoon dat ze al wat relaxter wordt.
Ze slaapt dus overdag maar 1 of 2 slaapcyclussen.. 50 minuten of 100 minuten, maar dan houd t ook op. Ik geef er maar gewoon aan toe... t wordt vanzelf beter zeggen ze!
Iedereen ook zo aan het genieten van die heeeeerlijke lach en geluidjes en oefenen op de buik en contactmomentjes?! Hier wel hoor?
(Dat maakt alle moeilijke momenten zooo enorm beter)

Fijn om te lezen dat bij jullie de overdag slaapjes ook kort zijn. Had me er al wel bij neergelegd, maar fijn om te zien dat onze baby niet abnormaal is?
Hier begint het lachen en praatjes maken nu echt. Sinds een paar dagen hebben we samen gesprekjes in de wakkertijd. Heel erg leuk om te zien en echt contact te maken. Wel zijn de huiluurtje in de avond nog aanwezig.... Ik moet zeggen dat dat me soms nog wel zwaar valt. Wanneer houdt dit op? ?

Ik merk ook dat mijn lichaam erg moe is. Mijn onderbuik en onderkant zijn eind van de dag echt 'op'.

Bij ons gaan de slaapjes overdag best goed! Nu moet ik wel zeggen dat het dan wel thuis in zijn eigen kamertje goed gaat. Als we ergens anders zijn vertikt meneer het om te slapen. Wij hebben in de avond ook het huiluurtje voor het naar bed gaan. De oudste gaat half 9 naar bed en dat willen we voor de kleine ook aanhouden alleen rekt hij het met een uurtje. Ook zitten we nog steeds op 150+5 om de 3 uur en in de nacht laat hij er dan 6 uurtjes tussen. Drinkt ook super hysterisch zijn fles op een gegeven moment. Misschien iemand die dit herkend? Lopen al bij een manueel therapeut maar die is nu op vakantie helaas.. 

Hi meiden, ook ik ben een tijdje afwezig geweest haha.
Inmiddels is ze alweer 12 weken en jeetje, wat gaat het hard. Van de week foto's uitgeprint voor in het fotoboek en dan zie je echt goed hoe ze gegroeit is. We hebben het zo getroffen, ze lacht de hèle dag. Naar alles en iedereen. Als ze nieuwe mensen leert ''kennen'' ook alleen maar lachen. Ze huilt eigenlijk niet! Als ze honger heeft kan ze een flinke strot open trekken maar dat is dus eens in de 3 uur en dan krijgt ze de fles. We krijgen ook steeds meer een ritme heb ik het idee. Ik klop het nog even af, want vorige keer dacht ik dat ook en dacht mevrouw daar ineens anders over :'). Ze is nu inderdaad heel aandachtig dr handjes en voetjes aan het bestuderen en gister rolde ze van dr rug naar dr buik! 
Wel zijn we nu overgestapt van Hipp naar Nutrilon Omneo omdat haar ontlasting wat moeizaam is. Ze kreeg lactulose en dat ging goed, maar nadat we daarmee gestopt zijn begonnen we weer van vooraf aan. Slaapjes overdag in haar bed zijn nog steeds niet zo een succes dus die doet ze voornamelijk in de box. Ach, ben allang blij dát ze uberhaupt slaapt, want dat was een tijdje terug ook nogal een strijd. Ze is zo nieuwsgierig naar alles. Ze heeft ook al een nachtje bij oma gelogeerd! die woont hier om de hoek, dus voor de eerste keer was dat prima te doen. Ze maakt nu nachten van 11 tot 5, dan wilt ze vaak dr speen en slaapt ze door tot 6 met soms uitschieters tot 7. Vanmorgen zelfs half 8! Volgens de "kalender" hoort ze morgen te beginnen aan sprong 3, en meestal is ze wat eerder met dr sprongetjes maar ik merk nu nog niet zo heel veel. 
Hebben jullie baby's al schaterlachjes? Mijn dochtertje lacht zòveel, maar echt schaterlachen lukt dr nog niet. 

Terug
Bovenaan