Hi meiden, ook ik ben een tijdje afwezig geweest haha.
Inmiddels is ze alweer 12 weken en jeetje, wat gaat het hard. Van de week foto's uitgeprint voor in het fotoboek en dan zie je echt goed hoe ze gegroeit is. We hebben het zo getroffen, ze lacht de hèle dag. Naar alles en iedereen. Als ze nieuwe mensen leert ''kennen'' ook alleen maar lachen. Ze huilt eigenlijk niet! Als ze honger heeft kan ze een flinke strot open trekken maar dat is dus eens in de 3 uur en dan krijgt ze de fles. We krijgen ook steeds meer een ritme heb ik het idee. Ik klop het nog even af, want vorige keer dacht ik dat ook en dacht mevrouw daar ineens anders over :'). Ze is nu inderdaad heel aandachtig dr handjes en voetjes aan het bestuderen en gister rolde ze van dr rug naar dr buik!
Wel zijn we nu overgestapt van Hipp naar Nutrilon Omneo omdat haar ontlasting wat moeizaam is. Ze kreeg lactulose en dat ging goed, maar nadat we daarmee gestopt zijn begonnen we weer van vooraf aan. Slaapjes overdag in haar bed zijn nog steeds niet zo een succes dus die doet ze voornamelijk in de box. Ach, ben allang blij dát ze uberhaupt slaapt, want dat was een tijdje terug ook nogal een strijd. Ze is zo nieuwsgierig naar alles. Ze heeft ook al een nachtje bij oma gelogeerd! die woont hier om de hoek, dus voor de eerste keer was dat prima te doen. Ze maakt nu nachten van 11 tot 5, dan wilt ze vaak dr speen en slaapt ze door tot 6 met soms uitschieters tot 7. Vanmorgen zelfs half 8! Volgens de "kalender" hoort ze morgen te beginnen aan sprong 3, en meestal is ze wat eerder met dr sprongetjes maar ik merk nu nog niet zo heel veel.
Hebben jullie baby's al schaterlachjes? Mijn dochtertje lacht zòveel, maar echt schaterlachen lukt dr nog niet.