❣ Baby's geboren in Augustus ❣

Overigens wil ik niet suggereren dat je nu 6 flessen van 180/6 moet geven hoor! ;) ;)
Maar een enkele keer wat bijvoeden als je baby nog niet voldaan is, is echt geen ramp. Vooral in de avond omdat ze dan een beetje willen clusteren voor de nacht 

Hoi dames,
Leuk om hier jullie weer terug te zien. Onze tweeling Lucas en Eefje zijn inmiddels 5,5 week oud.
Hier een minder rooskleurig verhaal. Twee weken geleden zijn we met Lucas naar het ziekenhuis gegaan met vage klachten. Hij bleek uiteindelijk hersenbloedingen te hebben en is toen direct overgeplaatst naar de NICU van het MMC Veldhoven. Daar heeft hij een week op de intensive care gelegen. Vorige week is hij overgeplaatst naar Maastricht. Dit ivm zijn schedeltje, die te hard leek te groeien. Mochten ze moeten drainen, zou dit in Maastricht moeten gebeuren dus vonden ze het beter om hem uit voorzorg al deze kant op te laten komen.
Inmiddels zitten we dus al 2 weken dag in dag uit in het ziekenhuis. Zijn zusje Eefje logeert bij opa en oma, en die zien we veel te weinig. Maar zoals onze psychologe (ja, het is echt een heel traumatisch verhaal, iets te veel om kort te beschrijven) zegt: Lucas heeft ons nu écht nodig. Eefje wordt goed verzorgt en vertroetelt. Binding gebeurt gelukkig pas echt vanaf over een paar weken, maar het blijft gigantisch klote dat dit zo gebeurt, terwijl we in een heerlijke babybubbel (drukke twin-bubble :) ) zaten... We slapen in het Ronald mcDonald huis om bij Lucas te zijn. We moeten er niet aan denken dat we in een spitsmoment 1,5 uur moeten reizen om bij hem te zijn als het mis zou gaan. Om en om gaan we terug naar Eindhoven om bij Eefje te zijn, en zijn soms ook de hele dag samen in Maastricht als er veel onderzoeken plaatsvinden of we belangrijk nieuws verwachten.
We verwachten de komende week nog wel hier te zijn in ieder geval, en hopelijk daarna weer naar Eindhoven te kunnen... Het is echt slopend allemaal.
XX

Jeetje... wát een heftig verhaal kim... wat heb ik het met je/jullie te doen...!
Arme Lucas (mijn zoontje heet toevallig ook Lucas), gelukkig is hij in goede handen en hopelijk gaat het snel beter met hem..
Wat moeten jullie door een onmogelijke rollercoaster gaan momenteel..
Heel veel sterkte! En inderdaad echt vreselijk dat je niet zo dichtbij je dochtertje kunt zijn nu, maar gelukkig zijn er o&o.. met die hechting komt het echt wel in orde als jullie weer fijn thuis zijn met zn allen.
Hou je taai!!

Ohh Kim wat een moeilijke tijd! Heb met jullie te doen.  Fijn dat jullie zoveel bij Lucas kunnen zijn, hij heeft jullie nu inderdaad nodig. Kan me wel voorstellen dat het moeilijk is om jullie dochtertje Eefje bij opa en oma te laten.. maar het is nu even niet anders. 
Heel veel succes en beterschap! Ik denk aan jullie ????

@I-G thnx voor je reactie! 
We zijn sinds gisteravond naar 120/4 en laten hem dan 120 drinken en de laatste fles laten we gewoon leeg drinken. Op het moment is hij heel tevreden weer. 
We zijn dw nutriton gaan gebruiken op advies cb ivm steeds sneller komen voor de voeding. Door de nutriton zou hij een meer verzadigd gevoel hebben. Maar nu gaat het heel goed gelukkig!

Jemig Kim! Wat ontzettend heftig, hopelijk gaat het snel weer de goede kant op met Lucas! Fijn dat Eefje bij Opa & Oma kan blijven, daar is ze vast en zeker in goede handen. Kan me alleen heel goed voorstellen dat je beide kids bij je wil hebben.
Sterkte aankomende tijd voor jullie.

Liefs

Heftig Kim, sterkte! 
Hoe zit het met jullie nachtrust? Al doorslapers? Hier nog niet.  Sommige nachten beter dan andere. 

Ik denk dat Luuk ook zijn eerste sprongetje heeft gehad. Een aantal dagen geleden was niets goed. Alleen maar huilen/krijsen, weinig slapen. Nu gelukkig al een heel stuk beter. 

Wij zijn trouwens ook gestart met infacol tegen de buikkrampen.  Ik merk wel dat hij ook hier rustiger op is. Niet meer gelijk huilen naar een fles en minder huilen s avonds en s nachts. 

Terug
Bovenaan