@1984_Nathalie_1984

ahhhh meis toch! Misschien voelde Dylano dat je heel erg moe was of had hij gedroomd ofzo of misschien ergens van geschrokken, maar ja dat kan hij idd niet aangeven hè. Wel heerlijk dat hij naar je glimlachte toen je binnenkwam, das goed teken toch. Dus niet meteen denken dat je geen goede mams bent hoor!

Hey meis, bedankt voor je lieve berichtje!! Doet me goed!
Mama zijn kan soms zooo moeilijk zijn. Want waar doe je goed aan hé??
En ff voor de duidelijkheid: Toen dat hij begon te krijsen, was hij nog wakker hoor. Dus gedroomd had hij niet  Hij was het gwn in 1x beu denk ik... Moeilijk, moeilijk

Iig bedankt voor je berichtje meid!!

Liefs Debby.

Ik zie je plaatje idd niet. Hoe doe je dat? Gewoon rechtermuisknop kopieren en hier plakken. Die codes werken niet.

Ik kreeg net nog een telefoontje van mijn paps. Mijn oma is vandaag eindelijk weer eens naar de dokter geweest. Ze moest terug komen, omdat ze laatst soort van onwel is geworden en heel veel vocht vasthoud. Hiervoor had ze al medicijnen gekregen. Waarschijnlijk heeft ze laatst een tia gehad, waardoor haar evenwichtsorgaan is aangetast. Waar ze ook weer medicijnen voor heeft gekregen. Een aantal jarenn geleden heeft ze een hersenbloeding en hartstilstand gehad, maar de laatste jaren ging het wel redelijk. Nu blijkt ze als klap op de vuurpijl een lekkende hartklep te hebben. Waar ze ook medicijnen voor krijgt. Dus flink aan de medicijnen nu. En de ha zegt dat het ook aan haar leeftijd (81) ligt. Dus tja het word steeds meer een vrouw van de dag. Grootouders wil je nooit missen, hoe oud ze ook zijn. Hoop echt dat ze nog overgrootoma gaat worden.

Tis echt fijn dit forum. Leuke, verdrietige en mooie momenten kunnen delen hier.

Liefs Nahtalie

Maar hij kan toch ook ergens van geschrokken zijn of om ineens onverklaarbare reden. Mama zijn lijkt me idd niet altijd ff makkelijk. Stel je krijgt huilbaby, dan weten papa's en mama's soms ook geen raad mee. Maar uiteindelijk komt het allemaal goed!

Liefs Nathalie

Ohjee meid toch!! Het zit je de laatste tijd ook niet mee hé?? Ik hoop dat bij je oma de medicatie gauw aanslaat, en dat ze minimaal nog een aantal jaartjes mee kan gaan
Oudere mensen kunnen soms zo eigenwijs zijn door niet naar de HA te gaan. Zo zie je maar dat het toch belangrijk is je lichaam goed in de gaten te houden.
En zodra je iets merkt, naar de HA gaan, want daar zijn ze voor.
Een digiknufff voor jou meid!!

Ja, das waar. Dylano kan ook van iets geschrokken zijn wat hier in huis is gebeurd oid.
Maar ik ben het niet gewend van hem... Hij is altijd zo'n taaie. Heeft ie van mij trouwens, haha!
En dan dat koppie als je zn kamer binnenkomt... Geweldig!! Toen ik hem na zn slaapje uit bed heb gepakt heb ik gezegd: Dylano... Mama houdt zoveel van jou, dat mag je niet vergeten hoor!! En mama heeft spijt van wat ze gedaan heeft, en het leek echt net of hij het hoorde, want hij kroelde met me  En hij is niet zo'n kroeler.

Nou meid... Weltrusten voor strax!!

Ahhhhhhhhhhhhhhh wat lief, heb er bijna traantjes van in mijn ogen. Die kleintjes krijgen meer mee dan je denkt hoor! Geniet gewoon lekker en dat je soms ff met je handen in het haar zit kan ook gebeuren. Wel ontzettend lief van je dat je toch tegen hem gepraat hebt. Komt allemaal goed meis! Maak je niet te druk!

Weltrusten. Hoop dat je lekker slaapt vannacht. En dank je voor de knuff, doet me ff goed!

Liefs Nathalie

Wat een mooi weer weer hé?!
Hoe heb je geslapen vannacht?? Ik op zich wel goed, maar vanmorgen was het minder, want toen stond de zon op onze slaapkamer
En heb je nog plannen vandaag?? Of ga je het lkkr rustig aan doen??

Ik ben vanmorgen met Dylano ff naar de winkel geweest. Ga hem zometeen in badje doen, en dan eten geven. Moeten om 14.45 bij het CB zijn. Dan gaan ze kijken hoe het met zijn gewicht gaat. Want hij liep tegen de bovenste lijn van de curve aan. Maar ja... Papa en mama zijn ook niet dunste, maar dat mag je niet zeggen van ze. En liever dat hij wat flink is, dan dat hij erg ielig is. Dylano is ook nog nooit echt ziek geweest... En als hij dat wordt, heeft hij genoeg reserves, haha!!

Nou meid, een fijne middag!!

Liefs Debby.

Hey Meis, je plaatje is dit keer gelukt hoor. Hoe ging het met Dylano bij CB? Gingen ze op je mopperen of zat hij nog net onder de curve?

Ik heb vanmorgen therapiezwemmen gehad, was echt lekker in het water. Toen snel douchen en omkleden, want ik zou mijn mams naar de tandarts brengen. Ik ben in de tussentijd ff paar boodschapjes gaan doen. Toen zijn we de stad in gegaan. Ff naar de action en lekker broodje eten. En daarna samen naar de juwelier, om een pandora armband voor mams uit te zoeken voor haar verjaardag. Echt prijzige hobby/smaak is dat hoor. Ze is 23 mei jarig en krijgt van ons een armband met twee stoppers. Dan moet ze uiteindelijk zelf maar bedels en schakels enzo kopen, deel voor deel.

Was wel ff gezellig zo met zijn tweetjes. Mama is al helemaal into kids. Ze weten nog helemaal niet dat we bezig zijn met onze kinderwens. Maar mijn ouders en schoonouders zien het al helemaal zitten, hihih. Mams heeft al leuke kleertjes gezien steeds en zag laatst op een markt een campingbedje en box, hahaht is wat. Onze oude babykamer staat nog bij mijn ouders. Waar mijn broertje en ik hebben ingelegen. Ik wou zeggen, van ja maar die moet bij jullie blijven staan zodat hij of zij ook eens bij jullie kan slapen, hihih. Maar dacht doe dat maar niet. Ik hield het steeds een beetje af dat het nog wel tijd zou duren. Maar ze moesten eens weten, hihih. Mama zei dat ze maar haar best ging doen om zo rustig mogelijk aan te doen. Zodat ze dit allemaal nog kan meemaken. Heb tegen haar gezegd dat het haar aan te raken is ook, anders moet ik haar ff bij haar oortjes pakken, hihih. Wel gezellig zo. Tis maar goed dat ze nog niks weten, anders heeft mama al iets gekocht voordat er uberhaupt een kleine is, hihih.

Ik ben nu best wel bekaf. Had mijn stoel niet meegenomen, omdat het maar paar winkels waren, en we met de auto dan dichtbij konden parkeren, maar dus eigenlijk beetje teveel gedaan. Maar ja kan nu lekker bijkomen. De hulp van mijn mams had grote pan stampot Boerenkool gemaakt en dat verdeeld over twee pannen. Nu heb ik lekker 1 pan meegekregen. Alleen ff warm maken en mmmm smullen maar. Hihih dat met dit weer, maar ach dat smaakt altijd wel.

Ben benieuwd hoe het bij CB was en hoe je je vandaag voeld. Hoe gaat het met de rest van de meiden hier. Anita ook al paar dagen niet gezien.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan