Hey Meis, je plaatje is dit keer gelukt hoor. Hoe ging het met Dylano bij CB? Gingen ze op je mopperen of zat hij nog net onder de curve?
Ik heb vanmorgen therapiezwemmen gehad, was echt lekker in het water. Toen snel douchen en omkleden, want ik zou mijn mams naar de tandarts brengen. Ik ben in de tussentijd ff paar boodschapjes gaan doen. Toen zijn we de stad in gegaan. Ff naar de action en lekker broodje eten. En daarna samen naar de juwelier, om een pandora armband voor mams uit te zoeken voor haar verjaardag. Echt prijzige hobby/smaak is dat hoor. Ze is 23 mei jarig en krijgt van ons een armband met twee stoppers. Dan moet ze uiteindelijk zelf maar bedels en schakels enzo kopen, deel voor deel.
Was wel ff gezellig zo met zijn tweetjes. Mama is al helemaal into kids. Ze weten nog helemaal niet dat we bezig zijn met onze kinderwens. Maar mijn ouders en schoonouders zien het al helemaal zitten, hihih. Mams heeft al leuke kleertjes gezien steeds en zag laatst op een markt een campingbedje en box, hahaht is wat. Onze oude babykamer staat nog bij mijn ouders. Waar mijn broertje en ik hebben ingelegen. Ik wou zeggen, van ja maar die moet bij jullie blijven staan zodat hij of zij ook eens bij jullie kan slapen, hihih. Maar dacht doe dat maar niet. Ik hield het steeds een beetje af dat het nog wel tijd zou duren. Maar ze moesten eens weten, hihih. Mama zei dat ze maar haar best ging doen om zo rustig mogelijk aan te doen. Zodat ze dit allemaal nog kan meemaken. Heb tegen haar gezegd dat het haar aan te raken is ook, anders moet ik haar ff bij haar oortjes pakken, hihih. Wel gezellig zo. Tis maar goed dat ze nog niks weten, anders heeft mama al iets gekocht voordat er uberhaupt een kleine is, hihih.
Ik ben nu best wel bekaf. Had mijn stoel niet meegenomen, omdat het maar paar winkels waren, en we met de auto dan dichtbij konden parkeren, maar dus eigenlijk beetje teveel gedaan. Maar ja kan nu lekker bijkomen. De hulp van mijn mams had grote pan stampot Boerenkool gemaakt en dat verdeeld over twee pannen. Nu heb ik lekker 1 pan meegekregen. Alleen ff warm maken en mmmm smullen maar. Hihih dat met dit weer, maar ach dat smaakt altijd wel.
Ben benieuwd hoe het bij CB was en hoe je je vandaag voeld. Hoe gaat het met de rest van de meiden hier. Anita ook al paar dagen niet gezien.
Liefs Nathalie