@1984_Nathalie_1984

Hi meiden, fijn om te horen dat het zo goed met jullie gaat.
Word wel nieuwsgierig naar jullie dikke buiken hoor.
Wat gaat de tijd eigenlijk al best weer snel hè. Anita alweer 16 weken zwanger
En Debby volgende week vrijdag 20 weken echo. Ben benieuwd meis!

Hier gaat het redelijk zijn gangtje. Revalidatietherapie valt me best wel zwaar
Maar we doen het er maar mee hè. Morgen heb ik weer therapie dus dan geef ik het wel ff aan. Verder gebeurd er zoals gewoonlijk weer van alles. Hopelijk dat ik volgende week eindelijk iets meer duidelijkheid overal in krijg.

Dit weekend zou ik mijn eisprong moeten hebben, maar tot nu toe nog geen eitje te bekennen. Ook geen slijm of buikkrampjes, dus we wachten nog maar ff af. 25 juli is mijn nod, dus we hebben nog ff hè. Ben er eigenlijk wel rustig onder
Maar ja mijn nod is ook nog niet echt dichtbij hè, hihih

Wens jullie fijne weekend en tot snel!

Liefs Nathalie

Ben blij dat mijn dagje erop zit meiden. Nou ja tis natuurlijk nog geen avond
Maar wat een geregel, gebel en verdediginswerk zeg vandaag. 10x alles uitleggen, argumenten geven, nog eens uitleggen, machteloosheid, afwachten, kop zorgen, het valt allemaal niet meer. Vanmorgen huisbezoek(keuring) gehad, vanmiddag gesprek met Mee Drenthe betreft mijn auto in de hoop dat hun mij kunnen helpen met mijn hulpvraag. Dus dagje met veel praten en veel nadenken e.d. Morgen krijg ik waarschijnlijk weer telefoon van MEE. Ze gaan overleggen. Ben benieuwd of de mevrouw van de gemeente ook nog terug beld eind van de middag of morgen. Tis al bijna 16.30 uur dus dat zal wel morgen worden (als ze het niet vergeet) Nog steeds geen keuring gehad voor hulp in de huishouding. Het loopt lekker allemaal langs elkaar heen.

Als ik meer weet hou ik jullie op de hoogte okay? Ik ga in elk geval nog rond de tafel om te kijken of ik geld op welke manier dan ook bij elkaar kan krijgen.

Spreek jullie snel weer!

Liefs Nathalie

Ik zal snel een update geven, maar ben nu zo moe dat ik ff moet rusten
Hoe is ie met jullie meiden?

Liefs Nathalie

Hey Naat,

ik ben benieuwd naar je uitleg.
Vervelend is dat, dat je alles 10x uit moet leggen hé? Ik hoop dat het niet voor nix is geweest!
En helpen de gesprekken bij de MEE??
Ik hoop dat je ondanks de vermoeidheid toch nog een leuk weekend hebt!!

Wij hebben dus vandaag de echo gehad. Alles zag er goed uit, dus voor zover zij het kon zien had hij 2 niertjes en waren zn hartkamertjes goed. Maagje goed vol, en blaasje goed gevuld.
Ook heeft hij ons verteld dat wij weer een MANNEKE krijgen!!
Ik was totaal verbaasd, en heb het nog maar net kunnen laten bezinken. Ik ben er heel erg blij mee hoor, echt waar. Maar ik had totaal geen idee wat het was. Dat had ik bij Dylano wel! Toen was het voor mij niet zo'n verassing toen ze zei dat het een jongetje was. Toen zei ik tegen mn man en mn ma: "zie je nou wel! Ik zei het toch?!"
Mijn man, ma en een vriendin van mij hebben gezegd dat het een jongetje wordt. En ze hebben gelijk!! Ik ben superblij, maar dat was ik met een meid ook geweest hoor, begrijp me niet verkeerd!

Verder zijn we vandaag of vannacht oom en tante!!
Mijn zus is nu aant bevallen. Heeft het erg zwaar, en krijgt zometeen wat tegen de pijn.
Ze hebben haar gister ingeleid. Ze had toen 2cm ontsluiting, maar het heeft nix gedaan bij haar, tot vanmiddag... Ze hebben per ongeluk haar vliezen gebroken. Toen zijn ze erachter gekomen dat mijn neefje in het vruchtwater had gepoept.
Dus moet hij zsm gehaald worden.
Heeft dus weeenopwekkers gehad, en heeft er binnen een goeie 2 uur dus al 4cm ontsluiting bijgekregen! Ben benieuwd wanneer het gaat gebeuren. Ikzelf denk vanavond nog.
Wij zijn allemaal supernieuwsgierig naar de nieuwste aanwinst van de familie.

Ik houd jullie op de hoogte!

Liefs Debby.

Hoi meiden,

Ik ben supertrots!! Gisteren om 22.10 is na een zware bevalling mijn neefje: Justin geboren!! Je spreekt het op zn Nederlands uit. Dus echt met de J.
Mijn zus had toen ze ingeleid zou worden al 2cm ontsluiting. Ze hebben in het ZH wat ingebracht bij haar, en dat zou dan de weeen op moeten wekken. Maar dit gebeurde bijna niet. Soms, maar dan zakte het snel weer weg. Ze heeft een goede nacht in het ZH gehad, en de volgende morgen hebben ze weer dat spul bij haar ingebracht. Het is rustig gebleven tot ze inwendig onderzoek gingen doen... Toen hebben ze per ongeluk haar vliezen gebroken. En zo zijn ze erachter gekomen dat Justin in het vruchtwater had gepoept.
Hij moest dus zsm gehaald worden! Vanaf het moment dat ze via een infuus de weeen op gingen wekken, heeft het nog 7uur geduurd voor hij er was. Ze heeft het erg zwaar gehad, maar is echt superblij! En het is ook een topprestatie hoor, van een vrouw.
Nu wou ik tuurlijk vanmorgen al naar haar toe. Maar ze was nog in het ZH omdat de kleine eerst nagekeken moest worden door de arts. En die was er zolaat gister niet meer. Nu zijn ze wel thuis denk ik, maar nu moeten we wachten tot Dylano wakker word. En ik wil zo graag! Ben zo nieuwsgierig naar mijn neefje!

Liefs Debby.

GEFELICITEERD MET JE NEEFJE JUSTIN!
Super zeg! Ga dalijk maar lekker naar je zus toe

En zelf ook zwanger van een jongetje las ik
Dat je dat hier al zo neer zet joh, hihih
Leuk om te weten hoor, maar nu valt er niks meer te gissen over, hihih
Fijn dat alles zo goed met jullie gaat! Doet me echt goed om te horen.

Ik zal zo ff een update voor jullie gaan typen. Tot strakkies!

Knufff Nathalie

Zo eindelijk maar ffies gaan zitten om jullie update te geven, want jullie leven altijd zo lief met me mee. Echt toppie meiden!

Hier weer veel gebeurd en af en toe moest ik het gewoon ff laten bezinken voordat ik hier het hele forum ging onder kalken met dingen die ik eigenlijk niet zo wou vertellen. Tis ten slotte een openbaar forum hè.

Hier de laatste weken erg druk. De ene keuring naar de andere.
Zo heb ik deze week 2 huisbezoeken gehad voor ons badkamer probleem.
Vorige week was al een mw van het CIZ langs geweest en die kwam deze week dus alweer. Terwijl tegen mij gezegd was dat het voor de indicatie van hulp in huishouding was. Maar goed. Heel wat telefoontjes en geregel. Uiteindelijk ook de gemeente nog over de vloer gehad. Maar ze weten het nu eindelijkkk hoor! Heeft ffies geduurd.

Verder heb ik gesprek gehad met MEE Drenthe. Een aanmeldingsgesprek en hun zagen ook in dat dit eigenlijk mijn laatste strohalm is omdat ik al zoveelll zelf heb geprobeerd om te doen en te regelen, maar ik gewoon met mijn rug tegen de muur sta. En van hort naar her word stuurd, tussen alle wetten en regeltjes inval omdat ze het lekker op elkaar afschuiven, heel fijn!
Maar uiteindelijk kreeg ik toch een positief telefoontje dat MEE me gaat helpen. Dus daar ben ik erg blij mee. Dit proces kan nog wel maanden duren en dat baart me zorgen, want 1 aug is al heelll snel. Maandag is die meneer van de autolease maatschappij terug van vakantie dus dan daar maar weer eens heen bellen. Verder ben ik van alles aan het doen en regelen om het geld bij elkaar te krijgen. Dan maar in de schulden. Ik kan NIET zonder auto!

Inmiddels 2x per week fysio, oefeningen met apparaten, waar mijn lichaam extreem op reageerd, dus niet echt fijn. Heb er wel plezier in hoor, maar die hevige reactie trekt maar niet echt weg. Dan heb ik alweer fysio dus schiet niet echt op. Verder genoeg andere therapien dus steeds heel erg druk.
En dan dat gedoe er rond om heen. Geloof dat ik erggg aan vakantie toe ben.

Nu weten jullie weer een beetje hoe het hier gaat. En dan nu waar het hier eigenlijk om draaid, hihih. Mijn temperatuur was vanmorgen 36,93 dus gaat de goede kant op. Ik had maandag 14 juli positieve ovulatietest, heb alleen niks van mijn eisprong gevoeld. Gisteravond voor het eerst deze ronde steekjes enzo. Dat kan heel goed mijn innesteling geweest zijn. Verder voel ik me op moe zijn na en dat bh's niet zo lekker meer zitten eigenlijk wel goed op dit gebied. Alleen zit ik qua gevoel alweer een beetje in augustus. Maar we wachten af. Vrijdag 25 juli mijn nod. Maar verwacht dat ik nog wel moet wachten tot de maandag erop. Maar we wachten af hè.

Liefs Nathalie

Hallo,

jeetje, zo te lezen heb je het echt druk gehad de laatste tijd. Ken me voorstellen dat je daar ff niet goed van wordt. Iemand heeft behoefte aan rust, maar das makkelijker gezegd dan gedaan.

Wel positief dat de MEE je wilt helpen! Wie weet kunnen ze je echt verder helpen. Het zou echt een last van je schouders afzijn hé?
Ik hoop dat er gauw duidelijkheid komt voor jullie, zodat jullie je op andere dingen kunnen focussen!
En wie weet ben je wel zwanger geraakt joh! Ik ben ook zwanger geraakt toen we wat probleempjes hadden. Gek is dat hé? Maar dan ben je er niet zo mee bezig.
T zou wel heel erg goed nieuws zijn, en dat kunnen jullie nu wel gebruiken!

Liefs Debby.

Terug
Bovenaan