@1984_Nathalie_1984

Hoi Meid,

Wat jammer nou zeg!
Volgende keer beter...
Ik hoop dat je een hele fijne vakantie hebt!

Wij zijn vanmorgen bij het gemeentehuis geweest en ja we gaan trouwen!
Op 15 december.
Dus een kleine 2 weken voor ik moet bevallen.
Ik wil wel in het wit en graag een jurk maar geen echte trouwjurk gewoon iets leuks.
We houde het erg klein, alleen de directe familie dus ouders broers zussen (+ kinderen) en opa.
En dan waarschijnlijk de ceremonie, daarna bruidstaart (thuis) met champagne (voor mij appelsap met bubbeltjes).
Dan smiddags foto's maken, en dan in de avonduren vanaf een uur of 19.00 een klein feestje met diezelfde mensen en dan catering thuis.
Het gaat om ca 20 mensen dus dat moet wel lukken dan.
We hebben 15 december gekozen omdat we dan 10 jaar bij elkaar zijn en dat mijn moeder dan niet 2 keer naar nederland hoeft te komen (ze woont in canada).
Mischien wordt het nog helemaal anders maar dit zijn nu de plannen!
Ik hou jullie op de hoogte.

Nathalie een heel fijne vakantie!
Probeer een beetje te ontspannen!

Heel veel liefs
Anita

Hoi hoi,

hé Nathalie!! Wat vervelend nou dat je negatief getest heb!  Maar "gelukkig" is je reacite meegevallen, omdat je er al niet vanuit was gegaan... Maar dan nog, is het gwn niet leuk!
Ik hoop dat je in Luxemburg je verstand ff op 0 kan zetten, en lekker genieten van elkaar, en de omgeving daar! Het zal je zeker goeddoen! En mss dat de rd-tjes dan idd wel komen. Ik hoop het iig wel voor je, want dit is ook nix hé??
Een hele fijne vakantie meid!! Ben stiekem een beetje jaloers op je, hahaha!! Zou er ook wel voor kunnen gaan, maar hebben veel te doen, ivm het trouwen.

Weet ff niet meer wie er in dec. ging trouwen, maar van harte gefelciteerd!  Dus das 2 weken voor je moet bevallen?? Dan hoop ik maar dat de kleine zich niet eerder laat zien, haha! Geniet van je voorbereidingen!!

En dan nog wat Nathalie: Hoe doe jij die plaatjes hier wegzetten?? Heb het al meerdere malen geprobeerd, maar tevergeefs

Liefs Debby, mv Dylano 02-05-07 & zwanger van spruit 2 8w 5d

Hi Meiden, ja ik ben er nog ff hoor. En mijn vriend wil dalijk ook nog ff gaan liggen ook, terwijl ik sta te trappelen om weg te gaan, hihih. Maar goed hij gaat maar lekker ff rusten, dan kan ik nog ff gezellig met jullie kletsen. Hij is om 17.00 uur vrij, en dat is het gelukkig bijna! Zoals jullie merken heb ik heel veel zin om weg te gaan. Tis daar echt zo heerlijk, ff weg van alles. Even bijtanken voordat de strijd rond uwv, werk en auto hier los barst.

Gaan jullie ook trouwen Debby? Wanneer?
Hoe ik de plaatsjes doen? Nou als je leuk plaatje op internet ziet, gewoon rechtermuiskop en dan kopieren. En hier plakken, heel makkelijk dus. Wel ff op letten dat het niet mega groot plaatje is, want dat vult hier veel te veel. Probeer maar eens. Je hebt genoeg tijd om te oefenen als ik dalijk tot zondag avond (waarschijnlijk laat) terug ben.

Zodra ik terug ben meld ik me weer en ga dan wel alle verhalen lezen. Houden jullie me wel een beetje op de hoogte als ik weg ben? Wel hier regelmatig typen hoor als bij jullie iets leuks of minders leuks gebeurd. Gewoon lekker kletsen.

Liefs Nathalie

Speciaal voor jullie!
Om jullie allemaal heel veel geluk te wensen de komende dagen!
Hopelijk gaat het met jullie allemaal goed. En zijn er meiden die positief kunnen testen.Ik denk aan jullie! En zal jullie missen, sniksnik!

Hele dikke knuffel voor de hele week! =XxX= Nathalie

Hoi Nathalie,

Mischien ben je al weg maar ik wens je toch nog even snel een prettige reis naar luxemburg!
Geniet er van even lekker je hoofd leeg maken.

Ik denk dat je het na de vakantie vast allemaal wat zonniger ziet en dat de rdtjes dan vast wel gekomen zijn!

Liefs
Anita

Hey meis, je zult dit wel niet meer lezen. Maar ik zeg het nogmaals ffkes.

Ik wens jou en je hubbie een SUPERVAKANTIE toe!!!
Geniet er lekker van!! Zullen je wel gaan missen hoor, haha!!

Liefs Debby.

Heyyyyy!!

Ik was echt in de veronderstelling dat ik 8w 5d zwanger was.
Maar mn banner van Babybrabbel zegt dat ik een dagje verder ben... Nou ja... Altijd leuk  Zomaar een dagje extra erbij!!

Groetjes!

Terug
Bovenaan