A
Anoniem
Guest
Hoi Meid,
Wat jammer nou zeg!
Volgende keer beter...
Ik hoop dat je een hele fijne vakantie hebt!
Wij zijn vanmorgen bij het gemeentehuis geweest en ja we gaan trouwen!
Op 15 december.
Dus een kleine 2 weken voor ik moet bevallen.
Ik wil wel in het wit en graag een jurk maar geen echte trouwjurk gewoon iets leuks.
We houde het erg klein, alleen de directe familie dus ouders broers zussen (+ kinderen) en opa.
En dan waarschijnlijk de ceremonie, daarna bruidstaart (thuis) met champagne (voor mij appelsap met bubbeltjes).
Dan smiddags foto's maken, en dan in de avonduren vanaf een uur of 19.00 een klein feestje met diezelfde mensen en dan catering thuis.
Het gaat om ca 20 mensen dus dat moet wel lukken dan.
We hebben 15 december gekozen omdat we dan 10 jaar bij elkaar zijn en dat mijn moeder dan niet 2 keer naar nederland hoeft te komen (ze woont in canada).
Mischien wordt het nog helemaal anders maar dit zijn nu de plannen!
Ik hou jullie op de hoogte.
Nathalie een heel fijne vakantie!
Probeer een beetje te ontspannen!
Heel veel liefs
Anita
Wat jammer nou zeg!
Volgende keer beter...
Ik hoop dat je een hele fijne vakantie hebt!
Wij zijn vanmorgen bij het gemeentehuis geweest en ja we gaan trouwen!
Op 15 december.
Dus een kleine 2 weken voor ik moet bevallen.
Ik wil wel in het wit en graag een jurk maar geen echte trouwjurk gewoon iets leuks.
We houde het erg klein, alleen de directe familie dus ouders broers zussen (+ kinderen) en opa.
En dan waarschijnlijk de ceremonie, daarna bruidstaart (thuis) met champagne (voor mij appelsap met bubbeltjes).
Dan smiddags foto's maken, en dan in de avonduren vanaf een uur of 19.00 een klein feestje met diezelfde mensen en dan catering thuis.
Het gaat om ca 20 mensen dus dat moet wel lukken dan.
We hebben 15 december gekozen omdat we dan 10 jaar bij elkaar zijn en dat mijn moeder dan niet 2 keer naar nederland hoeft te komen (ze woont in canada).
Mischien wordt het nog helemaal anders maar dit zijn nu de plannen!
Ik hou jullie op de hoogte.
Nathalie een heel fijne vakantie!
Probeer een beetje te ontspannen!
Heel veel liefs
Anita