@1984_Nathalie_1984

hallo dames, ik ben een meeleze op dit forum. Meestal geen tijd om te schrijven, maar wel of ff snel wat verhaaltjes te lezen. Leuk dat jullie een topic speciaal met Nathalie hebben. Je reageert altijd zo trouw Nathalie, erg leuk!! Hopelijk heb je nu een fijne vakantie, heb je wel verdiend.

Gefeliciteerd hoor dames die nu zwanger zijn! Ik heb zelf zondag mijn NOD, spannend...Ik ben in de 2e ronde, dus nog maar net bezig, 1e kindje, dus ben erg benieuwd. Ik heb dit keer echt het gevoel dat het niet zo is, maar blijf wel hopen natuurlijk!! Wij proberen m.b.v spuitjes (zelfinseminatie) zwanger te worden omdat ik vaginistisch ben. Zo dat was even mijn verhaal...

Mmh het is heerlijkw eer buiten, daar ga ik zo maar eens van genieten. doei doei!!

Hoi,

Mischien een hele stomme vraag hoor maar wat is vaginistisch?
Ik heb er nog nooit van gehoort.

Ik was ook in de 2de ronde zwanger.
En ook van het eerste kindje.
Echt spannend door.
ik ben vandaag precies 6 weken zwanger.

Geniet er in ieder geval van!

Liefs
Anita

Hoi hoi,

tuurlijk hopen wij ook dat je een supervakantie hebt meid!!  Ik hoop dat je er lekker een beetje van opknapt!!

En Adviesen: ik weet ook niet wat vaginistisch is??? Kun je het ff uitleggen (weet ff niet meer hoe je hier heet, sorry daarvoor). Ik begrijp dat je moet spuiten?? En is dat dan een hormoon ofzo??

Adviesen: hoe voel je jezelf?? Al last van de bekende kwaaltjes??  Ik voel mezelf gelukkig goed! Met vlagen wat misselijk, en net heb ik gestofzuigd en gedweild, en nu heb ik toch wel last van mn rug... Maar goed... Hoort erbij laten we maar zeggen, haha!!
Ook ben ik smiddags toch wel wat moe...

Liefs Debby.

Hoi debby,

Als ik het goed zie is Dylano vandaag jarig?
Gefeliciteerd!
Maak er een gezellige dag van.

Heb mijn moeder net gebelt.

We konden echt niet langer wachten.

Ze woont in canada.

Ze was super blij.

En haar man was ook super blij.

Hij zei zo mooi nu wordt ik een echte nep Opa (hij is niet mijn vader, die leeft niet meer).

Waarop ik zei dat hij een echte opa werdt!

Die kleine heeft dadelijk gewoon 3 opa's mijn vader kent de kleine alleen jammergenoeg niet.

Hij was zo trots, hij ging meteen een kleine hengel kopen om te gaan vissen zei hij hi hi hi!

Dus wij zeiden en als het nu een meisje wordt!

Zegt ie meisjes kunnen toch ook vissen!

Echt grappig!

Liefs

Anita

Hi dames, ik wist tot een half jaar geleden ook niet wat het was hoor, dus maakt niet uit! Mensen die vaginistisch zijn spannen onwillekeurig de spieren van hun bekkenbodem aan wanneer iets de vagina nadert of wanneer de vagina wordt aangeraakt. Bij mij heeft dit tot gevolg dat er bijna niets in kan. Beetje lastig als je zwanger probeert te worden ;-). Wij spuiten nu het zaad van mijn man in mijn vagina en hopen zo zwanger te raken. Gelukkig heb ik al heel veel positieve verhalen gelezen hier over dus ik heb veel hoop dat het bij ons ook gaat lukken!! Het is alleen iets lastiger...

Gefeliciteerd met Dylano iig!   Hadden jullie ook last van kwaaltjes voor je NOD? Ik heb ergens gelezen dat je pas vanaf week 6 hier last van kunt krijgen, dus dat je je het daarvoor in beeld. Klopt dit of ...??? Moet nog 2 dagen wachten tot mijn NOD, wil eigenlijk pas ergens volgende week testen, maar denk dat als ik zondag niets heb, ik toch maandag maar een testje ga doen...ben zo nieuwsgierig....

Hoi meiden, thnx voor de felicitaties!!

We hebben een erg leuke dag gehad, maar vieren het pas zondag officieel. Dan kan iedereen erbij zijn. Maar tuurlijk zijn er wel mensen geweest. Zoals mijn moeder met mijn stiefzus, en mijn vader met zn vriendin. Hij heeft dus al cadeautjes gehad.
De dag is voorbij gevlogen en Dylano lag er om 19.00 weer op.

@Anita: wat fijn dat je moeder en "vader" zo goed reageerde!! En wat lief van jou dat je tegen de vriend van je ma hebt gezegd: maar je bent opa. Dat zal hij zeker leuk vinden!!
Wel erg jammer dat je vader je kleintje niet leert kennen  Maar helaas hebben we deze verschrikkelijke dingen niet voor het zeggen...

@Nou weet ik weet je naam niet??  Lijkt me echt niet fijn dat je het zo moet doen. Ik hoop dat het jullie zo lukt!! En dat jullie niet te lang bezig zijn.
Wat betreft de kwaaltjes... Er zijn tuurlijk uitzonderingen, maar in de regel denk ik dat je het rond de 5e wk echt kunt gaan merken. Maar nogmaals... Sommige vrouwen voelen al dat ze zwanger zijn, de dag na de bevruchting...
Maar wat ik mezelf afvraag hé?? Je hoeft er geen antw. op te geven hoor, dat snap ik helemaal, maar ben toch wel nieuwsgierig  Hebben jij en je vriend nog nooit sex gehad dan?? Omdat je vaginistisch bent??

Ik hoop dat je gauw goed nieuws hier kunt plaatsen!!

Liefs Debby.

Hi dames, inderdaad leuk van je Opa. Lijkt me leuk om het aan je familie te kunnen vertellen!

Maakt niet uit hoor, vraag gerust. Dat is het voordeel van zo'n forum toch!?! Nee, inderdaad dat is helaas nog nooit gelukt. Ik ben wel aan het oefenen, ontspannings oefeningen en je hebt speciale dingen die je kunt inbrengen om te oefenen. Ik hoop dat het uiteindelijk wel gaat lukken!! Ik ben ook lid van en forum met vrouwen die hetzelfde hebben en ik heb al vele positieve verhalen gehoord, dussss.....

Voor de rest hier nog steeds geen ongi. Heb al wel 2 dagen last van mn borsten, vandaar mijn vraag over kwaaltjes en ben af en toe een beetje misselijk. Ik hoop zo dat het vanwege de zwangerschap is.....duim duim duim....

Tof van je dat je eerlijk antw. hebt gegeven!! Vind ik echt knap!!

Ik duim met je mee hoor meid!! Hou je ons wel op de hoogte??

Liefs Debby.

Terug
Bovenaan