@1984_Nathalie_1984

Hoi Mmmmmm,

Dapper hoor dat je hier zo opelijk over durft te vertellen!
Ja je kan kwaaltjes hebben zeker weten!
Ik was 2 weken voor mij NOD al heel moe de hele tijd!
En een week voor mijn NOD kreek ik al pijnlijke borsten!

Debby,

Veel plezier morgen!

Liefs
Anita

Hallo dames, het ziet er naar uit dat we weer een nieuwe rond gaan beginnen. Vandaag is mijn NOD, beetje licht bloed verlies gehad en ongi gevoelens. Denk dus dat het niets geworden is. Ff afwachten of het echt door zet, maar denk het wel.
Naja, volgende ronde beter dan maar.....

Hey lieve meiden, hier ben ik weer. Heb jullie wel een beetje gemist hoor, hihih. Moest wel eens denken aan hoe het met jullie zou zijn. En vooral toen 1 mei de rd-tjes kwamen, dan mis je toch wel ff om op het forum te kunenn vertellen. Maar het was wel opluchting voor mij, want die onzekerheid was ook niks. En had cyclus van 36 dagen terwijl de 1e x maar 22 was, dus hoop niet dat mijn cyclus heel onregelmatig gaat worden. Heb mijn nieuwe nod berekend op 29 dagen, gewoon opgeteld en gedeeld door 2, ben benieuwd wat het gaat worden. Misschien volgd mijn lichaam het spreekwoord wel op: In Mei legd Nathalie een ei, hihih.

Gezellig dat je met ons mee klets mmmhh. Echt lief hè dat ik eigen topic heb, was helemaal ontroerd. En ik ben weer terug dus kan gezellig met jullie mee kletsen. Ik hoop echt voor jullie dat het gaat lukken met die hormonen. Lees net dat waarschijnlijk de rd-tjes zijn gekomen. Jammer maar op na de volgende ronde. Hoe gaat dat dan met inspuiten, wanneer mag dat weer bedoel ik? Wel spannend allemaal hoor.

Debby nog gefeliciteerd met jullie zoontje  hebben jullie vandaag leuke dag gehad, want las dat jullie het vandaag vierden. Echt heerlijke zonnige dag, daar hebben jullie het mee getroffen zeg!

Anita wat een leuke en lieve reacties van je moeder en vriend zeg! Hoe oud was je dat je vader overleed? Wel moeilijk dat hij deze periode van je leven niet mee kan maken. En je moeder dan ook nog zover weg woont. Maar echt fijn dat nu een kleintje in je buik groeit.

Wij hadden het de vakantie ook over kids hoor. Niemand weet nog iets. En ik praat wel zo dat hun denken dat het nog wel ff gaat duren. Ondanks mijn gezwijmel en dat er vooral de eerste dagen veel over kids gepraat werd, hihih. En dan zie je in het winkelcentrum ook nog over leuke kinderspullen en babykamers. Dus mijn schoonmoeder en ik al helemaal kijken. Overal waar we kwamen zagen we wel iets voor kids. Net of het zo moest zijn. Dus ik kon ongemerkt ff lekker neuzen en zwijmelen. Ook al kwamen 1 mei uiteindelijk de rd-tjes die ik wel verwacht had, maar had verwacht dat mijn cyclus nog langer zou zijn. Maar gelukkig niet. Ik zit steeds te denken: wat als ik nou dat rot telefoontje niet had gehad, hoe was het dan gelopen, want had zoveel kwaaltjes. Echt dingen die je niet kunt bedenken enzo. En nadat mijn leventje ff op zijn kop stond was ineens dat rare gevoel minder en waren de kwaaltjes weg. Doordat ik op de camping veel tampons heb gebruikt (deed ik vroeger nooit en nu vind ik het reuze makkelijk) heb ik niet echt in de gaten kunnen houden hoe mijn bloed was, omdat het daar ook meteen weg valt in het water en niet zoals thuis.

Maar goed, tis goed zo. Heb nu onwijs veel zin in klussen, maar ja rd-tjes zijn er nog hè. Dus maar ff paar daagjes wachten. En hopen dat deze ronde geluk brengt.

Liefs Nathalie

Leuk Nathalie dat je weer terug bent! Zo te horen heb je, je wel vermaakt. Het was ook heerlijk weer om even weg te gaan. Gelukkig is het nog steeds lekker weer..! Van mij mag het wel zo blijven. Bij mij ook echt weer op naar een nieuwe ronde. Heb mn nieuwe NOD denk ik op 5 Juni. Ik had eerst een cyclus van 29 dagen, nu 31, dus ik ga maar even ruim zitten. Heb ook wel weer zin om te klussen, jammer dat je steeds een maand bezig bent...zucht...hihi.
Spuiten doe ik gewoon rond mn eisprong, dus nu weer ff de juiste dagen uit gaan zoeken en zorgen dat we dan niet te veel te doen hebben..;-)
Oja, ben nu weer wat minder aanwezig, lees wel mee maar reageer wat minder ben ik bang. Moet weer werken en heb 's avonds niet altijd tijd en puf om te typen....

Leuk dat je toch nog ff berichtje achter liet Mmmhh, dat spuiten doen jullie dat zelf of gebeurd dat in het ziekenhuis? Dan word het wel goed uitkieze wanneer je je ei hebt. Voel jij je eisprong of dat niet? Zijn namelijk meiden die het voelen. Lijkt me wel handig trouwens. Heel veel succes in deze nieuwe ronde en werkse de komende dagen!

Hier gaat het helaas ffies wat minder. Heb vanmiddag ff in bed gelegen, want voel me echt brak. Lekker zo na de vakantie en met dit mooie weer. Had hele andere plannen, maar ja, moet me er wel ff aan over geven. Uiteidenlijk in slaap gevallen en geen wekker gezet natuurlijk. Tot ik om 17.30 uur wakker schrok van telefoontje van mijn vader. Of ik niet vergat het oud papier aan de straat te zetten, want die kwamen ze zo halen, hihih. Nu aan het kokkerellen en dacht hier maar ff kijken hoe het met jullie gaat.

Vanavond misschien nog ff zwemmen, misschien knap ik daar wat van op. Ik kijk wel ff. Baal er van dat ik me zo voel. Denk dat het al met al is. Wil me niet druk maken om die brieven van het UWV, maar het gebeurd wel. Wil niet dat het mij of mijn lichaam in zijn macht heeft. Dus ik ga proberen een manier te vinden om hier weer mee om te gaan.

Wens jullie allemaal hele fijne avond en kom strakkies nog wel ff weer kijken!

Liefs Nathalie

Jaaa Elmoo is zwanger, ik las het! Heb al ff berichtjes gepost. Maar dat had je vast al gezien aangezien het nu al veel later is, hihih.
Echt super, net wat ik ff nodig had. Leuk een zwangere kluskippie erbij!

Vanavond ff gezwommen, dat heeft me wel goed gedaan, maar nu wel weer brak. Tis wat. Zal wel griepje zijn. Hier trouwens al niet zoveel rd-tjes meer. Bijna niks meer, ben helemaal verbaasd. Vooral omdat het vorige periode best lang duurde en normaal ook echt wel veel dagen ongi ben. Misschien gaat mijn cyclus nu eens normaal doen, hihih.

Weltrusten meiden. Slaap lekker en hopelijk morgen weer mooie dag!

Liefs Nathalie

Hoi meiden,

Nathalie, sorry dat ik nou pas reageer, maar we hebben zulke drukke dagen achter de rug. Oa met Dylano's verjaardag. En gister was hij strontvervelend, en daar kan ik goed wat van krijgen!!

Heel fijn dat je een goede vakantie hebt gehad!!  En de rd-tjes zijn toch gekomen. Nou ja... Je weet iig nu, dat je lekker verder kunt gaan klussen binnekort, want ik las net dat het al weer bijna over is.
En je hebt lkkr gezwommen gisteren?? Vind ik ook een heerlijke sport!! Maar je raakt er idd moe van... Maar goed... Daarna lekker naar bedje toe, en lekker slapen.

Het lijkt net of ik steeds moeier ga voelen. Ik denk zeker ook dat de warmte ermee te maken heeft. En eindelijk!!! Ik heb vandaag 1,5 uurtje kunnen slapen (terwijl Dylano ook op bed lag tuurlijk) Ik zag er zooo naar uit. Ik heb voor het gemak maar een potje gekocht voor hem, want papa was laat thuis, en dan kon ik ook nog gaan liggen, anders moet ik als hij op bed ligt, weer voor het eten gaan zorgen. Dus het is ook een beetje eigenbelang geweest van me
Vanavond weer lekker op tijd naar bed denk ik, en denk ook dat we de airco maar aanzetten. Nu maar hopen dat Dylano daar niet wakker van wordt

Gaat het met de rest van de meiden goed?? Adviesen? Gaat het goed met je??

Liefs Debby, mv Dylano 02-05-07 & zwanger van spruit 2 9w 6d

Terug
Bovenaan