Hey lieve meiden, hier ben ik weer. Heb jullie wel een beetje gemist hoor, hihih. Moest wel eens denken aan hoe het met jullie zou zijn. En vooral toen 1 mei de rd-tjes kwamen, dan mis je toch wel ff om op het forum te kunenn vertellen. Maar het was wel opluchting voor mij, want die onzekerheid was ook niks. En had cyclus van 36 dagen terwijl de 1e x maar 22 was, dus hoop niet dat mijn cyclus heel onregelmatig gaat worden. Heb mijn nieuwe nod berekend op 29 dagen, gewoon opgeteld en gedeeld door 2, ben benieuwd wat het gaat worden. Misschien volgd mijn lichaam het spreekwoord wel op: In Mei legd Nathalie een ei, hihih.
Gezellig dat je met ons mee klets mmmhh. Echt lief hè dat ik eigen topic heb, was helemaal ontroerd. En ik ben weer terug dus kan gezellig met jullie mee kletsen. Ik hoop echt voor jullie dat het gaat lukken met die hormonen. Lees net dat waarschijnlijk de rd-tjes zijn gekomen. Jammer maar op na de volgende ronde. Hoe gaat dat dan met inspuiten, wanneer mag dat weer bedoel ik? Wel spannend allemaal hoor.
Debby nog gefeliciteerd met jullie zoontje hebben jullie vandaag leuke dag gehad, want las dat jullie het vandaag vierden. Echt heerlijke zonnige dag, daar hebben jullie het mee getroffen zeg!
Anita wat een leuke en lieve reacties van je moeder en vriend zeg! Hoe oud was je dat je vader overleed? Wel moeilijk dat hij deze periode van je leven niet mee kan maken. En je moeder dan ook nog zover weg woont. Maar echt fijn dat nu een kleintje in je buik groeit.
Wij hadden het de vakantie ook over kids hoor. Niemand weet nog iets. En ik praat wel zo dat hun denken dat het nog wel ff gaat duren. Ondanks mijn gezwijmel en dat er vooral de eerste dagen veel over kids gepraat werd, hihih. En dan zie je in het winkelcentrum ook nog over leuke kinderspullen en babykamers. Dus mijn schoonmoeder en ik al helemaal kijken. Overal waar we kwamen zagen we wel iets voor kids. Net of het zo moest zijn. Dus ik kon ongemerkt ff lekker neuzen en zwijmelen. Ook al kwamen 1 mei uiteindelijk de rd-tjes die ik wel verwacht had, maar had verwacht dat mijn cyclus nog langer zou zijn. Maar gelukkig niet. Ik zit steeds te denken: wat als ik nou dat rot telefoontje niet had gehad, hoe was het dan gelopen, want had zoveel kwaaltjes. Echt dingen die je niet kunt bedenken enzo. En nadat mijn leventje ff op zijn kop stond was ineens dat rare gevoel minder en waren de kwaaltjes weg. Doordat ik op de camping veel tampons heb gebruikt (deed ik vroeger nooit en nu vind ik het reuze makkelijk) heb ik niet echt in de gaten kunnen houden hoe mijn bloed was, omdat het daar ook meteen weg valt in het water en niet zoals thuis.
Maar goed, tis goed zo. Heb nu onwijs veel zin in klussen, maar ja rd-tjes zijn er nog hè. Dus maar ff paar daagjes wachten. En hopen dat deze ronde geluk brengt.
Liefs Nathalie