@1984_Nathalie_1984

Geeft niks hoor meis, vind het allang lief dat jullie zo meeleven. Gistermiddag heb ik in bed moeten liggen en vanmorgen weer langer vanwege de hoofdpijn, moeheid en me brak voelen. Gelukkig voelde ik me vanmiddag iets beter.

Maar vanavond in de papierwinkel gezeten mbt. het uwv en daardoor extreme hoofdpijn, pijn in mijn nek, dat beetje straald naar mijn armen, rot lichaam!

Kan me heel goed voorstellen dat als de kleine zijn draai niet kan vinden dat jij dan ook helemaal in mee word gezogen. Lekker hoor 's middags ff kunnen liggen. En in een potje zit toch ook genoeg vitamines enzo. Hij zal het vast niet slecht hebben bij jullie. En zo'n potje is vast ook wel lekker voor hem. Het is minstens zo belangrijk dat mama zich ook goed voeld hè. Zeker nu ook nog met een wondertje in je buik. Goed op jezelf passen hoor!

Lekker weer is het hè. Wens jullie allemaal nog fijne avond!

Liefs Nathalie

Slaap lekker, fijne droompjes & tot morgen!

Knuffff & =xXx= Nathalie

Hallo Nathalie, hoe gaat het vandaag met je??
Heb je een beetje geslapen meid??
Ik heb slecht geslapen... Zat na te denken over hoe ik dat vrijdag met het babyzwemmen moet gaan doen.
Met Dylano bedoel ik dan. Hij kan nou zelfstandig gaan zitten, maar is nog wel een beetje wankel.
Heb je tips??

Liefs Debby.

Hey Deb, hier vanmorgen weer ff wat langer in bed gelegen,omdat ik vanmiddag eigelijk wel wil gaan werken. Best wel last van mijn spiertjes, maar hoofdpijn is gelukkig minder *ff afkloppen*

Je gaat vrijdag alleen met Dylano zwemmen? En je zit natuurlijk met het douchen en aankleden terwijl jij ook moet douchen. Ik ben zelf nooit bij babyzwemmen aanwezig zondag. Dus kweet ook niet of beide ouders dan altijd meegaan. Maar wel zie ik vaak een box staan. Denk dat de mama's daar hun kleintjes dan ff in kunnen leggen, zelf snel ff douchen en dan de kleine klaarmaken. Of andersom, zodat de kleintjes het niet te koud krijgen. Maar geen idee hoe ze dat dus doen. Kan niet een vriendin mee of oma ofzo? Ik dacht ff maxicosi, maar daar is ie natuurlijk te groot voor, hihih. Lastig hoor. Is iedereen daar met twee ouders?

Liefs Nathalie

Hoi hoi,

lekker wat uitgeslapen dus! Heerlijk hoor!! Als je dat kunt doen, zal ik dat zeker doen!!
Ik denk dat ik strax nog ff ga liggen, als Dylano naar bedje gaat.

Ja, dat is juist waar ik mezelf druk over maak.
Ik heb daar geen boxen zien staan. En idd... Moeders doen hun kindjes ook wel in de Maxi-Cosi. Maar daar is Dylano veelste groot voor.
Normaal ging mijn vriend mee, maar dies weer aant werk. En oma is pasgeleden ook al meegeweest, en die wilt het liefst geen verplichtingen... Baal ik wel van, maar ach... T is haar goed recht.
En de andere oma woont ver weg van ons... Ongeveer 100km, dus das ook geen optie.
Pffff...
We zullen wel zien dan hoor.

En ben jij lekker aant genieten van t mooie weer??
Het is echt heerlijk buiten, zelfs een beetje warm. Hier binnen is het vergeleken met buiten echt lekker koel.

Liefs Debby.

Hey Deb, beetje kunnen genieten van het weer vandaag? En vanmiddag nog ff kunnen slapen? Hopelijk niet teveel gepiekerd over het babyzwemmen. Misschien moet je het gewoon een keertje alleen proberen en eens met die moeders daar over hebben of met het zwembad.

Ik kan niet echt uitslapen hoor. Ben tig keer wakker en toen ik eindelijk ff in slaap was gevallen kreeg ik een sms, grrr! Dat is nou altijd zo. Vanmiddag paar uurtjes gewerkt. Was blij toen ik weer thuis was. Maar ook wel ff lekker om eruit te zijn met die zwembadkindertjes die komen zwemmen enzo. Ben nu wel erg moe, maar ja. Waarschijnlijk krijg ik een contract van 4 uurtjes per week. Hoop het echt. Maar geloof het nier eerder als mijn handtekening er onder staat, dat ik zekerheid heb.

Ik hou jullie op de hoogte. Geniet nog maar ff lekker van mooie avond en tot snel!

Liefs Nathalie

Hoi hoi,

hoedat ik die tekst int midden krijg?? Dat doet ie automatisch als ik een plaatje wegzet
En weet niet hoedat ik hem normaal moet krijgen...
Zie jij trouwens mijn plaatjes?? Want iedere x als ik dit topic opnieuw open, zie ik een groot wit vlak, met linksboven een rood kruisje

Vervelend dat je niet goed uit hebt kunnen slapen. En dat  je dan weer een smsje krijgt, zul je altijd zien... Net of ze het weten van: Nathalie slaapt nou goed en wel, dus ik zal eens gaan smsen. Vervelend hoor!!!
Ik hoop dat je vannacht wel lekker gaat slapen meis!!
Iig van mij een dikke weltrusten!!

Ik heb vanmiddag nog wel ffkes kunnen slapen. En ik kon Dylano vanmiddag wel wat aandoen!!  Hij zet het ineens op een krijsen, en dat terwijl er nix aan de hand was. Dus hem in de box gelegd, want mss werd hij daar rustig van, maar nee hoor... Meneertje ging alleen maar harder krijsen. Hem dus weer terug op de grond gelegd, en ook dat was niet goed... Nou, toen was de maat vol bij mama. Ik heb hem opgepakt, en voor me gehouden en met een harde stem gezegd: Wat wil je nou??? Wat wil je nou?!?!? Waarop hij alleen maar harder ging krijsen. Toen heb ik hem op bed gelegd, en moest ik ff tot rust komen hoor.
En ja... Toen kwamen de schuldgevoelens  Wat voel(de) ik mezelf schuldig zeg!! De tranen liepen over mijn wangen. Ik dacht echt: Waarom doe ik dit?? Hij ken nog nix zeggen, dus ook nix uitleggen, en ik ga met een harde stem tegen hem praten
Toen ben ik naar boven gegaan. En geluisterd of hij stil was, en ja, hij was gelukkig stil, dus dacht: Dan ga ik hem stiekem ff een kusje geven. Maar hij was nog wakker. En toen ik binnenkwam verwelkomde hij me met een big smile! Zoooo lief!!!. Heb hem dus gauw een kusje gegeven, en zn muziekdoos aangezet, en daana weer weggelopen, want hij moest toch gaan slapen. Hij heeft daarna nog geen minuut gehuild, en heeft toen 2 uur geslapen. Ikke dus ook ongeveer.
Ik ben dit helemaal niet gewend van hem. Hij is altijd zo'n vrolijk kind. Ik wist me met mezelf dus ook met hem geen raad. Pfffff... Moeder zijn kan soms zooo lastig zijn.

Maar gebeurd is gebeurd...

Mijn vriend is net pas thuis van zijn werk, en die gaat zo douchen en dan maar weer naar bedje toe hé!?

Nou meid... Sorry voor mijn lange verhaal, maar moest het toch ff kwijt.

Liefs Debby.

Terug
Bovenaan