1e gesprek gyn, wat staat ons te wachten?

Moet je de eerste keer ook meteen een uitstrijkje of wat dan ook? Dat vind ik nou echt het verschrikkelijkste:S
Star jij dus een paar dagen na mij spannend allemaal.
Fleur ik hoop dat je uitslagen allemaal goed zijn.
Laat je het nog even weten:D?

Ik heb alleen voor bevolkingsonderzoek ooit een uitstrijkje gehad. Verder nooit.
En idd ik zal laten weten hoe het was.
Afspraak moet helaas verzet worden,want ik kan geen vrij krijgen.
Zal dus mei worden,want ik geloof dat de gyn op vakantie ging
Fleur

Ik heb alleen voor bevolkingsonderzoek ooit een uitstrijkje gehad. Verder nooit.
En idd ik zal laten weten hoe het was.
Afspraak moet helaas verzet worden,want ik kan geen vrij krijgen.
Zal dus mei worden,want ik geloof dat de gyn op vakantie ging
Fleur

Hoihoi,

@Fleur; Ben ook benieuwd! Jammer dat de afspraak verzet moet worden, al dat wachten.... Hopelijk breng je snel positief nieuws!

@Iloontje; Ik vind het ook spannend, hoor. Nog even wachten... Ben benieuwd hoe jij het ervaren hebt!

Succes meiden!

Liefs Star

Nou nog een kleine 2uurtjes wachten en dan kan ik heen. Moet zeggen dat ik nu wel zenuwachtig begin te worden vreselijk is dat altijd afwachten:s
Ik probeer zo snel mogelijk te reageren, hoe het was. Hoe gaat het met jou dan Star80? begin je ook al een beetje zenuwachtig te worden? aangezien je helemaal niet weet wat je te wachten staat. Hopelijk sturen ze ons niet weg van.. probeer eerst nog ma een half jaar en kom dan ma eens terug of ga eerst ma een maand tempen daar heb ik eerlijk gezegd geen zin in. Heb jij ook je cyclus bij gehouden vanaf het moment dat je bent gestopt met de pil? Ik wel haha lekker overdreven misschien maja misschien is het nu wel nuttig hmm.

Nou nog een kleine 2uurtjes wachten en dan kan ik heen. Moet zeggen dat ik nu wel zenuwachtig begin te worden vreselijk is dat altijd afwachten:s
Ik probeer zo snel mogelijk te reageren, hoe het was. Hoe gaat het met jou dan Star80? begin je ook al een beetje zenuwachtig te worden? aangezien je helemaal niet weet wat je te wachten staat. Hopelijk sturen ze ons niet weg van.. probeer eerst nog ma een half jaar en kom dan ma eens terug of ga eerst ma een maand tempen daar heb ik eerlijk gezegd geen zin in. Heb jij ook je cyclus bij gehouden vanaf het moment dat je bent gestopt met de pil? Ik wel haha lekker overdreven misschien maja misschien is het nu wel nuttig hmm.

Terug
Bovenaan