Tinkerbell....ook zwanger.?!! GEFELICITEERD meid!!!!!
Jeetje, gaat lekker zo hahaha.
Joen,
Wanneer ben ik uitgerekend....nou dat vind ik een shit punt.
Ze rekenen je zwangerschap vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie.
Maar daar klopt toch geen zak van!!!
Ik was gister bij de dokter, m'n ogen zijn ontstoken.
Er was een vrouwelijke inval arts. We hadden het over antibiotica voor mijn ogen,
toen zei ik dat ik zwanger ben.
Ze verblikte of verbloosde niet en vroeg me hoe lang.
Dus ik zeg 2 weken..toen reageerde ze heel bot "NEE, ik bedoel wanneer was de
eerste dag van je laatste ongesteldheid?".
Gezien de problemen die mijn man en ik met elkaar hadden, hebben we amper gesnuggeld afgelopen maand.
Een paar dagen na mijn ongesteldheid (die maar 2 dagen duurde) hebben we een paar keer gevreeën en daarna 2 weken niet, op dag 24 van mijn cyclus hebben we ook gesnuggeld en daarom is het voor mij niet zo moeilijk om te zeggen wanneer ik zwanger ben geraakt. Ik wist het gelijk en toen bevestigde de Clearbleu test het ook met 1-2 weken.
Volgens die theorie van de dokter (en overal waar ik op internet kijk) ben ik nu 5 weken zwanger, terwijl ik 9 februari pas bevrucht ben...dat is toch krom!!??
Oké, voor de meeste vrouwen zal het ook niet te doen zijn om precies te weten wanneer ze bevrucht zijn, maar voor mij kan het niet missen.
Maar de arts was erg bot, feliciteerde me niet eens en werd bijna pissig toen ik zei dat ik heel goed weet vanaf welk moment ik zwanger ben.
Ze zei o.a. "we hebben met iedereen ooit afgesproken dat geen enkele vrouw kan weten wanneer ze bevrucht is (YA RIGHT) en daarom gaan we ALTIJD uit van dag 1 van de laatste menstruatie". Wat een takkewijf zeg!!
En ik moest zo snel mogelijk contact opnemen met mijn eigen arts.....dat maak ik zelf wel uit MUTS! Bah, bah, bah.
Daar gaan m'n haren dus van overeind staan.
Precies genomen ben ik dus uitgerekend op 9 november 2009, maar volgens "de theorieeën" ergens rond eind Oktober geloof ik.
Dat word nog lachen als ik naar de verloskundige moet, als die ook vasthoud aan de eerste dag van m'n laatste menstruatie......dan word ik echt pissig geloof ik!!
Of is dat nou heel raar??
Hoe kunnen ze nou zeggen dat ik nu 5 weken zwanger ben, terwijl ik nu 2,5 week ben..??
Wat vinden jullie?