1e Kindje DEEL 2!

@Linnie: alles nog rustig? Ik ben voor je aan het duimen voor een positieve test!!!

Hoi Deb

Nog geen duiveltjes te bekennen... is nu dag 28, dus nog vroeg. De afgelopen twee maanden werd ik na 29 en 30 dagen ongesteld maar had ik wel twee dagen ervoor rozige afscheiding... nu niets.

Ja, misselijk, buikpijn, pijnlijke borsten enzo maar ja.... wachten valt me wel zwaar maar het is nu gewoon nog veel te vroeg om te testen natuurlijk. Pfff wat een gedoe ;)

Ik hou jullie op de hoogte hoor!

Hi Linnie,

Wat wordt je geduld toch elke maand weer op de proef gesteld. Je neemt jezelf voor om er niet teveel mee bezig te zijn , maar dat is nog niet zo eenvoudig. De voortekenen zijn bij jou wel positief.

Hier is het afwachten. Ik heb volgende week donderdag NOD dus dat duurt nog even. Het is altijd zo'n rotperiode tussen klussen en NOD....maar ja ....alles voor een goed doel.

deb2009

@ Lin en Deb, spannende tijden dus! Oorspronkelijk dacht ik dat mn nod zaterdag zou zijn, maar door een pos ovutest op dag 22 ga ik nu maar uit van woensdag. Das dus nog een week wachten!! Zucht! Ben zeker deze maand heel nieuwsgierig, was de 1e keer met ovu testen. Heb zo'n hekel aan deze 2 weken... dat wachten, kan dat nou niet anders??

Deb, jij bent in het ziekenhuis geweest, toch? Heb je al nieuws, of is alles tot nu toe goed (wat natuurlijk het beste nieuws is).

Ik duim voor je Lin! (en voor de rest natuurlijk...)
Fran

Goeiemorgen meiden!

@ Linnie, Deb en Fren, wat spannend zeg! Zal heel hard voor jullie duimen.....

Waar is het mooie weer gebleven???? Hoorde net op de Radio dat het dit weekend wel weer aardig wordt. Hoorde vanochtend niet eens de vogeltjes fluiten (kan daar dus heel gelukkig van worden :)) En wat denken jullie van terrasjes weer..... Top toch?

Fijne dag allemaal!

Liefs Joen

quote: Fren_1979 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-03-2009 22:58:27'));

@ Lin en Deb, spannende tijden dus! Oorspronkelijk dacht ik dat mn nod zaterdag zou zijn, maar door een pos ovutest op dag 22 ga ik nu maar uit van woensdag. Das dus nog een week wachten!! Zucht! Ben zeker deze maand heel nieuwsgierig, was de 1e keer met ovu testen. Heb zo'n hekel aan deze 2 weken... dat wachten, kan dat nou niet anders??

Deb, jij bent in het ziekenhuis geweest, toch? Heb je al nieuws, of is alles tot nu toe goed (wat natuurlijk het beste nieuws is).

Ik duim voor je Lin! (en voor de rest natuurlijk...)
Fran

Hey Fren,

Hou nou niet heel teveel vast aan zo'n ovu test....het zegt echt niet alles!
Het hele zwanger worden is zo'n bizar iets als je er goed over nadenkt!
Zoals jullie aan mij kunnen zien, op het moment dat ik dacht helemaal niet vruchtbaar te zijn...werd ik zwanger.
Je lichaam kan je zoooo mooi voor de gek houden!

Het is maar even een kleine tip...

Terug
Bovenaan