1e Kindje DEEL 2!

Hey meiden,

@Joen; ook 9 februari?? Hahahahaha...was het toen slecht weer buiten ofzo?? Ik weet het niet meer hahaha. Je zou dan dus uitgerekend zijn op 3 november?
Ik ben nou bijna 3 weken zwanger (officieel, dus niet volgens "alle" berekeningen) dus dan kan ik 38 weken verder tellen (40 weken tellen ze als het vanaf de eerste dag van de laatste menstruatie is), dan ben ik 2 november dus uitgerekend!
Zitten we wel erg dicht bij elkaar! Ben benieuwd wat de verloskundige berekend bij jou...
Die muts van een arts van de week, zei dat ik zo snel mogelijk contact op moet nemen met mijn eigen huisarts, zou niet weten waarom eigenlijk...alles is ok zo.
Ik denk dat ik over een paar weken maar eens contact op ga nemen met de verloskundige....ze zeggen dat je tussen de 9 en 14 weken (volgens de meest gebruikelijke berekening) voor de eerste keer zou "moeten" komen.

@Deb; ik vind het lief dat je zo blij voor ons kan zijn!!
Kan me toch best voorstellen dat het voor jou wel wat wrang is....je wilt het ook zo graag en het is je ook ZO gegunt!!!
Net als alle andere meiden hier!!

Ik lig nu al 4 dagen plat, heb echt de griep te pakken en het knapt maar niet op, word er niet goed van!
Door de zwangerschap heb ik een flink vette gezichtshuid gekregen (nog NOOIT zo gehad!!) en daar komen lekker pukkels op af, m'n haar staat alle kanten op omdat ik de hele dag plat lig.......je weet niet waar ik op lijk! Ben blij dat dit niet een forum met beeld is hahahaha.

Dag dag..

Hi Meiden,

@ Puck: Ja, haha....grappig he.... 9 februari was in ieder geval een vruchtbare dag, hihi!
Ik heb maar even gekeken op de site van de verloskundigenpraktijk in de plaats waar ik woon en daar heb je de 1e intake rond de 8 weken. Je kunt je via de site aanmelden, dan wordt je terug gebeld voor een afspraak. Prima toch!
Er stond ook bij dat je je huisarts op de hoogte moet stellen, nou dat doe ik volgende week wel (of die week erna). Geloof nl nog steeds niet dat ik zwanger ben, want ik heb echt nergens last van. Weet dat dat stom klinkt, maar ik voel me echt niet anders dan anders (of misschien een klein beetje,maar ja....wat moet je precies voelen).
Ga dit weekend mooi nog een test doen.

Heb net languit op de bank Xfactor gekeken, al is het elk jaar hetzelfde, ik blijf dat een te gek programma vinden :) Zou eigenlijk gaan stappen met vriendinnen, maar heb dat heel kansloos afgebeld (kon even geen smoes verzinnen dat ik ineens geen wijntje meer drink, dan maar de makkelijkste weg :))

Toedeloe dames!

Groet Joen

Hey Joen..ik heb een goeie voor je waaraan je kan merken dat je echt zwanger bent.....
loop even naar de wc en kijk even in de broek...zie jij RD-tjes?? NOPE..daar is je antwoord al. Hoeveel meer bewijs wil je nog hebben?? hahahaha.
Ik kan nu pas gewoon naar de wc gaan zonder toch gelijk te kijken of het toch niet......

En je hoeft ook nergens last van te hebben...wat voor klachten had ik nou, ok, was misselijk..nu al 3 dagen totaal niet meer!
Heb alleen een nogal vette huid in m'n gezicht, that's it!!
Je hoeft niet altijd klachten te hebben (die komen nog wel hihihi).

DON'T WORRY, BE HAPPY!!

Liefs..

Goedemorgen meiden!

@ Puck; thanks voor de oppeppende woorden! Kijk stiekem toch nog af en toe als ik naar wc ga ;-) Maar wordt al minder, haha!

Dit weekend is het echt super lekker weer. Werd net wakker door t gefluit van de vogels. Lente....here we come, word hier zo blij van!!!!

groetjes Joen

thanks voor je oppeppende woorden ;-)

Jeetje ik heb al lang niet meer gereageerd in het topic zie ik zeg...foei!

Ik lees wel elke dag even mee, maar inloggen vergeet ik dan steeds :p

Alle zwangeren: WOOOOOWWWW GEFELICITEERD!!
Geniet er lekker van!
Aankomende week is het weer spannend, mn NOD ergens tussen de 4e en de 6e (had tussen de 2 en 4 staan maar dat is omdat ik blijkbaar niet kan tellen ;-)

Weer veel symptomen, zelfde als vorige maand, maar ook nieuwe (fijn...)..ontzettend veel steekjes in mn tepels, misselijk en moe...kan elke nacht wel het klokje rond slapen, val om 9 uur al op de bank in slaap enzo.

Maar ja, afwachten dus maar weer :)

Liefs Lin

Hi Meiden,

we stonden op pagina 2....Heb eigenlijk niet zo veel te vertellen, maar dan staan we in ieder geval weer bovenaan pagina 1 :)
@ Linnie1975; spannend....bijna je NOD. Zal voor je duimen! Weet nu uit ervaring dat al die kwaaltjes die je hebt voor je NOD (en waarna je dan toch ongesteld werd, bah!!!) bijna hetzelfde zijn als zwangerschapskwaaltjes!!!! Dus meiden, alles kan!

Fijne avond!
X Joen

He meiden,

Na een pos ovu-test afgelopen woe is nu het wachten aangebroken. Had mn NOD op 7 maart staan, maar denk dat ik maar uitga van 11 maart, want dat is 2 weken na mn ei. Scheelt vruchteloos testen ;-)

Wel raar: ben 2.5 jaar geleden van de trap af gevallen en heb toen mn stuitje gebroken. Heb daar heel lang last van gehad en kan nog steeds niet fietsen, maar verder gaat het over het algemeen prima. Behalve de afgelopen week dus... kan weer bijna nniet zitten, constant zeurderig gevoel in mn stuitje. Vraag me af hoe dat ineens kan. Zou het te maken kunnen hebben met Zw... durf er niet op te hopen.

Vraag me trouwens toch af hoe dat zal zijn, als ik eenmaal zwanger ben. Kan me zo voorstellen dat klachten aan je stuitje een zwangerschap niet heel makkelijk maken... Iemand ervaring en/of tips?

Groetjes Fran

Ik gooi de lijst maar weer eens ff naar boven. Is ie nog een beetje up-to-date?
Er missen in ieder geval een aantal smileys :)

Sjesje
26
3

11 feb

Hayley
30
9
21 feb

Joen
30
6
22 feb