1e Kindje DEEL 2!

@ Deb en Linnie   Ik ga heel hard voor jullie duimen!!

@ Joen; tja hier gaat het wel goed hoor, wel weer inmiddels.
Afgelopen maandagavond had ik ineens een klein beetje bruin, taai slijm in mijn
onderbroek zitten...ik ben me kapot geschrokken!!!!!
Dinsdagochtend helemaal niks en rond de middag weer een klein beetje bruin slijm en heel iets bloed bij het afvegen. Ik heb zoooo gejankt!
Dokter gebeld, maar die zei "als je verder geen buikpijn hebt en meer bloed verliest, is er waarschijnlijk niks aan de hand". Afwachten dus.
Voelde me ineens helemaal niet blij meer met mijn zwangerschap!
Daarbij had ik ook vreselijk last van m'n darmen ivm verstopping door de zwangerschap.
Moeilijk te voelen dus wat nou waar vandaan kwam.

Inmiddels ben ik 3 dagen verder, de laxeer begint een positief effect op m'n darmen te hebben, dus heb daar minder last van gelukkig!
Heb af en toe nog iets bruin slijm, maar het is heeeel weinig.
Ppppfff wat een zenuwachtig gedoe zeg! De angst iedere keer om naar de wc te gaan!! Echt niet leuk.
Maar heb zo links en rechts al gehoord dat wat slijm en zelfs bloed verliezen, lang niet altijd kwaad kan.
Ben er nu wel wat rustiger onder.

Verder heb ik vreselijk pijnlijke boobs en wat vaker misselijk weer.

En hoe is het met jou Joen???

Liefs, Puck

quote: Puck28 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-03-2009 13:23:17'));

@ Deb en Linnie   Ik ga heel hard voor jullie duimen!!

@ Joen; tja hier gaat het wel goed hoor, wel weer inmiddels.
Afgelopen maandagavond had ik ineens een klein beetje bruin, taai slijm in mijn
onderbroek zitten...ik ben me kapot geschrokken!!!!!
Dinsdagochtend helemaal niks en rond de middag weer een klein beetje bruin slijm en heel iets bloed bij het afvegen. Ik heb zoooo gejankt!
Dokter gebeld, maar die zei "als je verder geen buikpijn hebt en meer bloed verliest, is er waarschijnlijk niks aan de hand". Afwachten dus.
Voelde me ineens helemaal niet blij meer met mijn zwangerschap!
Daarbij had ik ook vreselijk last van m'n darmen ivm verstopping door de zwangerschap.
Moeilijk te voelen dus wat nou waar vandaan kwam.

Inmiddels ben ik 3 dagen verder, de laxeer begint een positief effect op m'n darmen te hebben, dus heb daar minder last van gelukkig!
Heb af en toe nog iets bruin slijm, maar het is heeeel weinig.
Ppppfff wat een zenuwachtig gedoe zeg! De angst iedere keer om naar de wc te gaan!! Echt niet leuk.
Maar heb zo links en rechts al gehoord dat wat slijm en zelfs bloed verliezen, lang niet altijd kwaad kan.
Ben er nu wel wat rustiger onder.

Verder heb ik vreselijk pijnlijke boobs en wat vaker misselijk weer.

En hoe is het met jou Joen???

Liefs, Puck

Hee Puck,

Jeetje, kan me voorstellen dat je geschrokken bent! Goed dat je je HA hebt gebeld. Ik weet er zelf ook niet zoveel van, maar heb wel vaker gehoord en gelezen dat je in de 1e weken wat bloed en slijm kunt verliezen. Niets om je druk om te maken (al zou ik dat ook doen hoor....), als je maar geen krampen hebt!
Heb ook zo'n last van mijn darmen, bah! Eet me suf aan vezels, maar t wordt er niet beter op.
Verder alles goed! Heb de verloskundige gebeld en heb 30 maart een afspraak, spannend!

Hoop dat je wel weer kunt genieten van het feit dat je zwanger bent! Hoe is het tussen jou en je man? Is hij al aan het idee gewend? Ik merk aan mijn vriend dat het nog wel erg onwerkelijk is allemaal en dat ie mijn moodswings erg irritant vindt

Liefs Joen

@Joen... Lief dat je er naar vraagt. Ik ben drie daagjes weg geweest, dus vandaar dat ik even niet aanwezig was. Hier alles nog prima. Vandaag de VK gebeld en ik kan 7 april terecht voor mijn eerste gesprek en dan tevens een inwendige echo (dan ben ik tien weken). Ik ben 5 november uitgerekend...
Voel niet heel veel, af en toe steekjes en wat gevoelige borsten en meer afscheiding. Ben wel iedere keer bang dat het fout gaat moet ik zeggen, controleer geregeld mijn slipje...
En hoe is het met jou???????????????????

xxxx Tink

Hi Tink,

wat lekker, even 3 dagen weg! Waar ben je geweest? Met mij alles goed, 30 maart voor een intake naar de Verloskundige, spannend hoor. Ben dan bijna 9 weken. Voor de echo wordt dan 2 weken later een afspraak gemaakt. Voel me prima, soms wat last van mijn darmen (beetje verstopt, dus eet me suf aan vezels, haha). Mocht iemand tips hebben....graag

Kan het soms ook niet geloven en moet eerlijk bekennen dat ik soms nog steeds mijn onderbroek check....

X Joen

Naam
Leeftijd
Ronde        
Nod
 /      
Uitgerekend                                                  

Floppie82
26
4
16 jan

Mars
26
2
19 jan

Han
28
8
20 jan

LLiinda
27
4
20 jan

Patty Mulders
23
6
23jan

Joen78
30
5
24 jan

Wen
29
7
24 jan

Linnie75
33
2
2 feb

Fioon9
33
8
4 feb

Fren        
29
13
4 feb

Tammytjuh
26
4
5 feb

Mammik
28
3
11 feb

Sjesje
26
3

11 feb

Deb2009
28        
12
12
feb

Puck

Channiël
28

31
3

1
15 feb

20 mrt

Zwangeren

Naam
Leeftijd
Ronde
NOD
Uitgerekend
Echo/VK

Yvonne
28
1
3 dec
12 augustus 2009

Gaby
24
2
6 dec
15 augustus 2009

Kip 84
24
4
7 dec
17 augustus 2009

Beibi
35
2
12 jan
21 september 2009

Zo, ik hoop dat ik de lijst goed heb gekopieerd en mijn gegevens er goed bij heb gezet...  Ik dacht; dat doe ik zo even, maar het viel nog niet mee....hihihi.

Jaja, ik sta dr bij op! We gaan ervoor!
Voor het eerst gister serieus geklust! Wel al enkel malen eerder gedaan, maar meer in de gok dat het toch niet raak zou zijn en zo ja, pech... (of juist niet :) )
Ik vind het wel moeilijk om uit te rekenen hoor, wanneer ik het vruchtbaarst ben (volgens al die kalenders moet dat zo ongeveer morgen zijn) en wanneer ik weer ongesteld moet worden (volgens de kalenders de 20e, maar ik denk zelf iets later, aangezien er dan 22 dagen tussen zit en dan weer 19 en een keer 23...)

En stel je voor we horen bij de weinigen bij wie het gelijk raak is en mijn contrakt loopt ten einde 1 juni, dan kan het zijn dat ik nog te kort zwanger ben om het mijn baas te vertellen, zodat ik toch misschien contraktverlenging krijg.... anders gooit ze me er vást uit!

Pfff... spannend hoor... wil de hele dag wel klussen, maar dat ziet vriendlief niet zitten ;)

Alle zwangeren: Van harte! Heb met genoegen jullie verhalen gelezen! En voor de rest: succes deze maand!

Liefs Channiël

Sjesje
26
3

11 feb

Hayley
30
9
21 feb

Joen
30
6
22 feb

Lliinda
27
5
25 feb

Uitje1981
27
4
27 feb

Tinkerbell
29
4
27 feb

Linnie1975
33
3
2-4 mrt

Fren        
29
14
11  maart

Suusjuh 1983
25
67
5 mrt

Tammytjuh
26
5
6  mrt

Beibi
35
1 na mk
7 mrt

Fioon9                                
33
9
9 mrt

Han 28
28
10
11 mrt

Deb2009
28
13
12 mrt

Mammik

28

4

15mrt

Channiël
31
1
20mrt

Jessy1981
27
4
24 mrt

LLiinda        
27
6
25 mrt

Zwangeren

Naam
Leeftijd
Ronde
NOD
Uitgerekend
Echo/VK

Yvonne
28
1
3 dec
12 augustus 2009

Gaby

24

2

6 dec

15 augustus 2009

Kip 84
24
4
7 dec
17 augustus 2009

Floppy82
26
5
13 feb
??   ???????   2009

@Channiël je had een oud lijstje gepakt,heb er even de meest recente lijst van gemaakt hihi.

Verder alles hier rustig in afwachting van de RD's of liever niet natuurlijk

Liefs Tammytjuh

Hey meiden,

Jij ook al verstopt Joen?? Hihihihi...vervelende bijwerking he!!
Ik heb vanmorgen pruimen, perssinasappels en druiven gekocht...
kijken of het dan beter gaat.

Al weet ik niet of ik het nog lang nodig zal hebben....
Hier dreigt een miskraam meiden     .
Ik heb vanmorgen maar de verloskundige gebeld, nadat ik behoorlijk
wat bloed aan het wc papier had zitten na het afvegen en toen ik achterom
keek, zag ik ook 2 kleine stolseltjes in m'n urine........

De verloskundige gaf me heel weinig hoop.
Ze zei dat het de onderkant van m'n baarmoedermond kan zijn, dan zou het
mee kunnen vallen, maar ze vond dit wel tekenen van een in gang gezette
miskraam . Ik moet er zeker op voorbereid zijn........
Een ego kunnen ze nu nog niet maken, op ze allervroegst pas volgende week.
Ik heb een afspraak gemaakt voor volgende week woensdag..als het dan nog nodig
is tenminste.

Zit al in spanning sinds afgelopen maandag, de afgelopen dagen geen bloed gezien
en nou vanmorgen dit weer.
Ik kan niks anders doen dan afwachten...om gek van te worden!!
Het idee dat ik gewoon op ieder, toch onverwacht moment, een heftige bloeding kan
krijgen pffff. Misschien wel op m'n werk? Misschien wel in de supermarkt? Misschien
wel in de auto? Dit is echt vreselijk!!

Als ik het toch moet verliezen, laat het dan zo gauw mogelijk over zijn!!
Dit is helemaal geen doen!
Heel stiekem heb ik er al afscheid van genomen...het zit er alleen nog .

Iemand vroeg nog hoe het tussen mij en m'n man gaat, ik weet niet meer wie het vroeg.
Het gaat goed tussen ons, gelukkig wel weer!
Hij is hier ook heel verdrietig van hij was er zooooo blij en trots mee!!
Hij blijft hoop houden, maar als ik m'n onderbuik zo voel en alles eens goed overdenk,
reken ik eigenlijk nergens meer op.

Dagdag..

Hoi Meiden,

Eindelijk weekend. Het is een druk weekje geweest zowel prive als op het werk. Ik kan er dan ook naar uitkijken om morgen lekker uit te slapen.

@Puck: ik hoop zo voor je dat het toch goed komt. Eerst helemaal in de wolken en dan stort ineens je wereld in. Tijdens het zwanger worden heeft je lichaam je flink in de maling genomen en hopelijk is dat nu ook het geval. Je zal wel gek worden van ongeduld en onzekerheid. Ik denk aan je.

@ Linnie: geen bericht... goed bericht?

@ Fren: Klopt dat wij in het ziekenhuis zijn geweest.  Zaad, samenlevingstest en HSG zijn goed. Donderdag staat er weer een afspraak met gyn gepland en dan krijgen we ook de bloeduitslagen. Dus tot nu toe alles goed, gelukkig. Jullie nog geen verdere stappen ondernomen?

Voor een aantal  meiden wordt het weer een spannend weekend. Tammytjuh, Suusjuh, Beibi en Fioon hopelijk kunnen jullie goed nieuws brengen.
Fren en Han, ons geduld wordt nog iets langer op de proef gesteld. En natuurlijk ook alle andere meiden succes op het wachtenbankje of met klussen.

Fijn weekend!

liefs deb2009

Terug
Bovenaan