A
Anoniem
Guest
@ Deb en Linnie Ik ga heel hard voor jullie duimen!!
@ Joen; tja hier gaat het wel goed hoor, wel weer inmiddels.
Afgelopen maandagavond had ik ineens een klein beetje bruin, taai slijm in mijn
onderbroek zitten...ik ben me kapot geschrokken!!!!!
Dinsdagochtend helemaal niks en rond de middag weer een klein beetje bruin slijm en heel iets bloed bij het afvegen. Ik heb zoooo gejankt!
Dokter gebeld, maar die zei "als je verder geen buikpijn hebt en meer bloed verliest, is er waarschijnlijk niks aan de hand". Afwachten dus.
Voelde me ineens helemaal niet blij meer met mijn zwangerschap!
Daarbij had ik ook vreselijk last van m'n darmen ivm verstopping door de zwangerschap.
Moeilijk te voelen dus wat nou waar vandaan kwam.
Inmiddels ben ik 3 dagen verder, de laxeer begint een positief effect op m'n darmen te hebben, dus heb daar minder last van gelukkig!
Heb af en toe nog iets bruin slijm, maar het is heeeel weinig.
Ppppfff wat een zenuwachtig gedoe zeg! De angst iedere keer om naar de wc te gaan!! Echt niet leuk.
Maar heb zo links en rechts al gehoord dat wat slijm en zelfs bloed verliezen, lang niet altijd kwaad kan.
Ben er nu wel wat rustiger onder.
Verder heb ik vreselijk pijnlijke boobs en wat vaker misselijk weer.
En hoe is het met jou Joen???
Liefs, Puck
@ Joen; tja hier gaat het wel goed hoor, wel weer inmiddels.
Afgelopen maandagavond had ik ineens een klein beetje bruin, taai slijm in mijn
onderbroek zitten...ik ben me kapot geschrokken!!!!!
Dinsdagochtend helemaal niks en rond de middag weer een klein beetje bruin slijm en heel iets bloed bij het afvegen. Ik heb zoooo gejankt!
Dokter gebeld, maar die zei "als je verder geen buikpijn hebt en meer bloed verliest, is er waarschijnlijk niks aan de hand". Afwachten dus.
Voelde me ineens helemaal niet blij meer met mijn zwangerschap!
Daarbij had ik ook vreselijk last van m'n darmen ivm verstopping door de zwangerschap.
Moeilijk te voelen dus wat nou waar vandaan kwam.
Inmiddels ben ik 3 dagen verder, de laxeer begint een positief effect op m'n darmen te hebben, dus heb daar minder last van gelukkig!
Heb af en toe nog iets bruin slijm, maar het is heeeel weinig.
Ppppfff wat een zenuwachtig gedoe zeg! De angst iedere keer om naar de wc te gaan!! Echt niet leuk.
Maar heb zo links en rechts al gehoord dat wat slijm en zelfs bloed verliezen, lang niet altijd kwaad kan.
Ben er nu wel wat rustiger onder.
Verder heb ik vreselijk pijnlijke boobs en wat vaker misselijk weer.
En hoe is het met jou Joen???
Liefs, Puck