1e Kindje DEEL 2!

Linnie !!! GEFELICITEERD MEID!!!! Geweldig joh!!

Bedankt voor jullie lieve woorden meiden!!

De miskraam is inmiddels in gang gezet .
Heb sinds vanmorgen echt pijn, het was me volkomen duidelijk.
Mijn ouders zijn hier de hele dag geweest, mijn vader heeft mijn
man geholpen met de keuken.
Ze hebben er zoveel werk mee, en zijn dan ook niet half zo ver gekomen
als dat ze gehoopt hadden.
Na een lange dag werken, staat er helaas nog helemaal niks van de nieuwe
keuken...de oude keuken is helemaal weg...dus ik heb nou niks meer, geen
aanrecht, geen kasten en het is hier 1 grote chaos!!!!
Alles, alles, alles staat vol het lijkt wel of er een bom ontploft is en daartussen
lig ik op de bank me rustig te houden en de pijn op te vangen....wat een situatie.

Was wel blij dat mijn mamsje er de hele dag was.
Werd vanmorgen al wakker met erg zeurende pijn, we zijn nog even wat boodschappen wezen doen en ik had het zwaar.
Het zeurt constant en af en toe komen er hele pijnlijke vlagen, begin dan ook
automatisch te puffen. Dat was mam al opgevallen toen we in de Blokker liepen,
zoals ik adem haalde deed haar erg aan weeën denken, maar dat wilde ze niet
zeggen omdat ze me niet erger ongerust wilde maken.

Eenmaal weer thuis, heb ik een poosje liggen slapen op de bank en toen ik weer
wakker werd en overeind kwam, voelde ik dat het niet goed was daar beneden.
Naar de wc en ja hoor...bloeding.
Verloskundige gebeld...ik moet me heel rustig houden en de echo die gepland staat voor woensdag gaat gewoon door, kijken of alles weg is.

Ben nu niet meer zo verdrietig, ik ben die pijn en onzekerheid zo zat, dat ik niet kan wachten om gewoon weer verder te gaan met m'n leven.

Maken jullie je niet druk om mij, ik red me wel meiden!

Liefs, Puck.

Lieve Puck,

Een hele dikke knuffel voor jou!

X Joen

quote: Puck28 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-03-2009 19:52:07'));

Alles, alles, alles staat vol het lijkt wel of er een bom ontploft is en daartussen
lig ik op de bank me rustig te houden en de pijn op te vangen....wat een situatie.

Werd vanmorgen al wakker met erg zeurende pijn, we zijn nog even wat boodschappen wezen doen en ik had het zwaar.

Verloskundige gebeld...ik moet me heel rustig houden en de echo die gepland staat voor woensdag gaat gewoon door, kijken of alles weg is.

Ben nu niet meer zo verdrietig, ik ben die pijn en onzekerheid zo zat, dat ik niet kan wachten om gewoon weer verder te gaan met m'n leven.

Liefs, Puck.

Lieve Puck,

Een hele dikke knuffel voor jou!

X Joen

quote: Puck28 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-03-2009 19:52:07'));

Liefs, Puck.

hallo puck(en de rest van de meiden)

Ik heb vrijdag een miskraam gehad was 6 weken zwanger. Het begon 's middags met een beetje bloed. Toen werd de buikpijn steeds heftiger, rond half 6 hield ik het niet meer van de pijn toch maar de de 1e hulp gebeld. We moesten meteen komen, daar zag de arts dat een miskraam bezig was. 's Avonds thuis voelde ik het vruchtje ook echt eruit komen een heel raar gevoel je weet dan dat alles weg is.
Het is nu zondag maar voel me nog steeds heel erg verdrietig en leeg van binnen.
Wil zo snel mogelijk weer opnieuw beginnen.
Het ergste was ook nog dat toen we op weg waren naar de 1e hulp een vriend van mijn vriend belde met de boodschap dat hij papa wordt!

Maar goed ik moet maandag de vk bellen had al een echo gepland dus deze gaat niet door.

Veel sterkte voor jou puck!
Groetjes bianca

Fijn dat je op het forum mooie en verdrietige zaken kan bespreken!
@Puck en Mickey: veel sterkte!
@Linnie: hartstikke gefeliciteerd!  Hoe is het op  de roze wolk? Heb je al kwaaltjes?
Ik hoop dat ik eind van de week ook goed nieuws kan brengen, maar ik verwacht het eigenlijk niet. Het voelt niet anders dan anders.  

liefs deb2009

quote: Deb2009 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-03-2009 15:28:51'));

@Linnie: hartstikke gefeliciteerd!  Hoe is het op  de roze wolk? Heb je al kwaaltjes?

Die roze wolk is vrij bizar eigenlijk, heb al tig keren naar die test zitten staren, betrap mezelf er regelmatig op dat ik als een wezenloze voor me uit zich te glimlachen...kan het nog niet helemaal bevatten...

Ik heb al twee weken kwaaltjes waarvan ik eerst dacht dat het gewoon pre-ongikwaaltjes waren, net als vorige maand. Wat ik al vier dagen voor mn NOD had was dat ik af en toe een beetje misselijk was...en dat nog steeds, maar niet zo erg dat ik er last van heb. Pijnlijke borsten, vooral tepels, en allerlei steekjes en 'd ingetjes' in mn buik. Ben verder moe en kan veel slapen, maar daar had ik toch niet zo'n moeite mee.

Nu gewoon even rustig aan doen, over anderhalve week begin ik aan mn 7e week (zit nu halverwege de 5e week) en dan de VK bellen. Spannend allemaal en heel erg gek. Heb zo'n beetje elke site die nuttig en leuk leek op mn bureaublad gezet, vooral heel erg raar om te lezen hoe snel de ontwikkeling gaat...tegen de tijd dat ik de VK ga bellen is er gewoon al hartactiviteit!

Wel een apart gevoel, ik helemaal lyrisch mijn geweldige ervaring opschrijven en ondertussen ook van die trieste berichten lezen... ik wens jullie heel veel sterkte en blijf heel hard duimen!
Had zelf nooit verwacht dat het zo snel zou gaan bij mij, was ronde drie pas, ik heb ruim 18 jaar de pil geslikt, ben al aan de verkeerde kant van de dertig en geen hele slanke den... maar toch gelukt!
Ik realiseer me wel dat het allemaal nog zoooo pril is en er nog steeds van alles mis kan gaan. Wil het mijn ouders wel eerder dan na 12 weken vertellen maar wacht eerst tot ik die afspraak met de VK heb staan... dan lijkt het echter ofzo. ;-)

Ik blijf gewoon meelezen en schrijven hier, en vooral duimen en meeleven!

Dikke kus allemaal!

Lin

@ Micky

We zitten in hetzelfde schuitje dus...
Wat een ellende he..en die pijn ppfffff.
Ik blijf maar pijn houden, al sinds gistermorgen, geen idee of dat "normaal" is???

Je vertelde dat je het vruchtje voelde.
Heb je het dan ook gezien??
Bij de eerste bloeding gister zag ik een soort luchtbel, zo groot als het topje van je
vinger, het zag er heel glazig uit.
Vroeg me af of dat het vruchtje/zakje was??

Kan me voorstellen dat je gelijk voor de volgende ronde wil gaan.
Ik heb echter zoiets van even een pas op de plaats.
1 mei gaan mijn man en ik naar onze vrienden in Amerika.
Lekker even vakantie vieren daar en vanaf daar gaan we het wel weer proberen.
Tot die tijd wil ik graag even rust, misschien voor m'n lijf ook wel beter.

Liefs, Puck.

Op het moment dat de miskraam nog bezig was had ik echt verschrikkelijk veel pijn. Nu heb ik nog steeds wat buikpijn maar ik neem aan dat dat normaal is. Ik moet morgenvroeg sowieso bellen naar de vk.
Maar bij mij kwam echt een klein vruchtje eruit, vond t nog best groot, moeilijk uit te leggen..
Heb vandaag echt een moeilijke dag moet nog steeds om bijna alles huilen voel me echt k..t! Om het zo maar ff uit te drukken.
Moet morgen werken had nog gevraagd of ik vrij kon hebben maar was lastig, ja als t echt niet ging dan niet. Maar ja wat moet je daar nou mee???
Vind het moeilijk om te gaan werken voel me echt emotioneel heel erg onstabiel..heb jij dat ook??

groetjes

Terug
Bovenaan