1e kindje wat je zo graag wil...

Goedeavond meiden,

Zow weer een dagje dichterbij het weekend.

Eigenlijk moet ik nou gtst kijken maar even snel een vraagje tussendoor of eerder gezegt een paar vragen.
Misschien beetje prive maar ben gewoon benieuwd hoe jullie dat doen.

Als jullie geklust hebben hoe doen jullie dat dan?
Bedoel: Blijf je nog even liggen of benen omhoog?
                      Ga je meteen naar het toilet of wacht je tot de volgende morgen of zo?
Zijn wel intieme vragen en snap het ook wel als jullie er geen reactie op willen geven.

Waarschijnlijk tot straks nog even.
Liefs Schuerke

Hai Schuerke,

Ik lig daarna altijd met een kussen onder mijn rug en mijn benen omhoog (een kwartier).

Meestal kijken we dan samen nog ff iets op de tv. Het voelt altijd zo oenig om dan zo te liggen, maar ja, alles voor het goede doel..

Ben wel blij dat jullie zeggen dat de zalm geen kwaad kan..

Soms moet je wel wat eten om het niet op te laten vallen..

Ik ga nu weer ff strijken: bleuh!

Ik kijk straks nog ff

Ik moet zeggen dat ik niks bijzonders doe na het klussen. In het begin probeerde ik stiekem mijn benen omhoog te houden (hoe doe je dat stiekem??) maar ik heb toen online dingen gelezen die dokters zeiden, dat het helemaal niks uitmaakt of je dat wel of niet doet. Je kan ook gelijk naar de wc. Het rekbare cervixslijm zorgt ervoor dat de zwemmertjes omhoog kunnen klimmen, dat kan ook tegen de zwaartekracht in. Tenminste, dat begreep ik uit wat ik gelezen heb.

Redelijk weekend - moest hard werken aan een vertaalopdracht, en voor mijn herstellende man zorgen, dus misschien niet zoveel leuke dingen gedaan als ik had gewild. Mijn schoonmoeder is erg fantastisch - sinds de operatie is ze bijna elke dag langsgeweest om de afwas of boodschappen te doen, en gisteren heeft ze zelfs wat in de tuin gedaan!

Heb wel wat TV gekeken en ben aan een puzzel begonnen. :)

Vrijdag (dag 40 van mijn cyclus) dacht ik opeens dat ik rekbaar slijm zag! Zou ik misschien nu pas, na veertig dagen, mijn eisprong hebben??? En net nu mijn man zielig en ziek is en natuurlijk geen zin heeft in klussen? Ik snap er niks meer van. Als ik nu over twee weken pas ongesteld wordt dan zal dat het wel geweest zijn. Zit nu dus op dag 43...

Hoe is het met jullie?

Hallo iedereen,

Ik wou me even voorstellen, Ik ben wendy, 21jaar en sinds vorig jaar juli gestopt met de pil, en nog niet zwanger. Daarbij ben ik ook nog eens heel onregelmatig ongi!
Ik heb in november wel een vroege miskraam gehad, en afgelopen donderdag ook, vandaag bij de dokter geweest en hij heeft me een verwijskaart naar de gyno gegeven.

Ik word onder tussen wel gefrustreerd!! Ik zie meiden die ik ken door de pil heen zwanger worden, of gelijk  na een maand stoppen al.. of net bevallen zijn.  word elke x moeilijker. Vind het super voor iedereen, maar jaloers ben ik wel.

Ik ga nu naar ronde 7,, niet normaal eigenlijk maar goed.. Ik vroeg me af of er hier nog meer mensen waren die ongeveer hetzelfde hebben als mij?!

Groetjes Wendy

@Anathema: ik heb een lekker rustig weekend gehad. Vooral lekker veel in de zon gelegen!

@Wendy: welkom hier. Ik zag je ook al bij de juni 2008 stoppers. Daar schrijf ik al vanaf het begin mee, maar daar zijn de meeste inmiddels zwanger dus het wordt voor mij steeds moeilijker om daar te schrijven. Het gaat bijna alleen nog maa rover babykamers. Logisch voor hun, maar pijnlijk voor mij.

Maar ik weet heel goed hoe je je voelt. Ik ben eind juni vorig jaar gestopt met de pil en zit nu in ronde 9. Mijn cyclussen worden eigenlijk steeds maar langer. Zucht... Had ik de eerste rondes nog cyclussen van 31 en 28 dagen, zit ik nu op cyclussen van 38 à 40 dagen. De laatste 2 rondes  gebruik ik ovu testen en heb ik ontdekt dat ik pas rond dag 26 mijn eisprong heb.

Maar inderdaad na al die maanden laat ik soms ook de moed zakken. Zeker net nadat je ongi geworden bent. Dan zie ik het even helemaal niet meer zitten. Iedereen raakt zwanger, behalve ik denk ik dan. Maar al vrij snel probeer ik toch mijn moed weer bij elkaar te rapen en er weer voor 200% voor te gaan. Moeilijk is het soms wel.

Ik wens je heel veel succes! En vooral ook sterkte nu net na je miskraam. Verschrikkelijk!

Blijf hier lekker kletsen! Lucht vaak lekker op!

X hopje

Hallo meiden,

Ik heb een heerlijk relaxed weekend gehad: lekker een dagje naar Breda geweest en gisteren in de zon gelegen op een mega-luchtbed met een boekje en hapjes: heerlijk!!

Leuk Wendy dat je hier mee komt kletsen... Ik las dat je een miskraam hebt gehad. Poeh, dat lijkt me super zwaar. Zelf ben ik al vanaf aug bezig en het wil maar niet lukken. Hopelijk blijkt donderdag dat ik zwanger ben: Ik geloof dat ik dat echt niet zou geloven...

Vannacht liepen trouwens mijn borsten leeg: hebben jullie dat wel eens gehad? Vorige week had ik hele zware pijnlijke borsten (heb ik elke maand) en vannacht liepen ze "leeg", waren ze weer normale grootte. Nu voel ik ze vandaag wel weer, maar minder dan eerst. Ik weet ook niet of dat een goed/slecht teken is: verwacht eigenlijk gewoon mijn menstruatie.. Vandaag had ik wel wat meer afscheiding (wit) in mijn broekje. Heb ik normaal niet zo.. Sorry dat ik er jullie mee lastig val, maar mogelijk weten jullie wat je normaal moet voelen/zien.

Terug
Bovenaan