1e kindje wat je zo graag wil...

Hey Jen,

Ik ben 30 juni 2008 gestopt met de pil en dit was ronde 9. We hebben er dus best een tijdje over gedaan.

Het enige kwaaltje wat ik nu heb, is misselijkheid. Vooral 's ochtends, maar ook steeds na het eten. En soms voel ik het een beetje borrelen in mijn buik. Verder heb ik nu nergens last van.

Vorige week zaterdag had ik een dag last van branderige borsten en verder voelde ik vanaf ongeveer 2 weekjes voor mijn NOD regelmatig flinke steekjes links onderin mijn buik.

Fijne dag meiden.

X hopje

Hoi iedereen.

@Hpoje: proficiat !!!! Ooh super leuk voor je! Geniet lekker van je zwangerschap.
Kom je af en toe nog eens kijken?

Wannabemum: Nu wij ook snel positieve test he haha

Hier alles rustig nog! wie weet..

xXx Wendy

Hey Hopje,

Super leuk nieuws voor je!! Gefeliciteerd: heerlijk na zo'n lange tijd..

@Wendy: nu wij ook he meis.. Oh ik hoop het ook echt zo: we zijn al best lang bezig.. Ik ben vandaag ook weer zo misselijk na het ontbijt. Ik heb nu ook echt geen zin in eten... Gisteren was ik ook al de hele dag uit mijn mum en ik ben steeds best wel moe.. Maar ja, het kan ook gewoon weer niet zo zijn..

Dinsdag weet ik het hopelijk...

Wanneer ga jij testen wendy? Want jij had vrijdag toch al je NOD? Knap hoor dat je zo lang wacht..

Mijn sterretjes hebben geholpen voor Hopje dus nu nog wat extra voor alle meiden van ons forum..

Hoi meiden,

@ Hopje:   van harte gefeliciteerd!!! Geniet ervan.

@ Wannabemum en Wendymuis:   Succes, ik hoop dat jullie straks ook blij kunnen zijn.

Mijn up date: ik heb het laatste staafje van de ovulatietest gister/ afgelopen nacht gebruikt. Het is maar onduidelijk hoor... De eerste dag geen streep. De tweede dag een hele vage. Maar de laatste twee dagen waren beide streepjes toch wel ongeveer even donker. Als ik eergister mijn eisprong heb gehad, zijn voor deze maand de kansen nu dus al verkeken. Als het afgelopen nacht had, heb ik vandaag dus nog...

Gisteren heb ik mijn grote liefde gezien en heb genoten van zijn aanwezigheid. Helaas is hij niet met me naar huis gegaan. Hij was vreselijk moe en er logeerde een vriend bij hem die hij niet zo vaak ziet... Bovendien voelt hij zich schuldig naar zijn kinderen toe... (hij heeft twee jonge kinderen)

Aan de ene kant heb ik gisteren ontzettend genoten en zou ik nu superblij moeten zijn. Aand de andere kant ben ik vreselijk verdrietig omdat we deze maand niet op t goeie moment aan t klussen zijn... Zo schiet het natuurlijk niet op... en met mijn leeftijd MOET het opschieten... Ik wou dat hij maar wist wat ie wilde!!! Ik weet dat hij het niet zo bedoelt, maar soms voel ik me net een speeltje... Langskomen wanneer het HEM past... Ik wil voor hem knokken, maar ik ben ook bang hierdoor mijn kans op kinderen te verspelen...

Ik hoop dat hij vandaag nog hier komt... dan is er nog een sprankje hoop...

Liefs,
Delmira

Hey hey!

@Wannabemum: Ik gamorgen ochtend testen! Was gister bij mijn schoonzus en die zei ik heb nog een test geloof ik.. dan testen we gewoon.. maar helaas ze had geen meer.. Ikmoet het wel zo lang vol houden nu.. ik doe het altijd te vroeg en dan heb je een negatieve test en dan is pijnlijker als gewoon je ongi krijgen.. maja ze komen maar niet dusmorgen word de dag!

@Delmira: Hoop voor je dat je liefde vandaagnog komt.. Kan me beetje voorstellen dat het erg moeilijk voor je is! Maar om er zelf onder te leiden brengt ook nix, dan word je ook niet gelukkig.. en aangezien je een grote kinder wens heb moet hij meer aan jou gaan denken als tie echt om je geeft.. teminste dnek ik zo.. Hoop voor je dat tie komt vandaag!

xXx wendy

hey wendymuis

en en en en en?????????

ben zo benieuwed of het zover is????
ik had gisteravond ineens superpijn aan 1 kant van me buik dus ik dacht zo dat dan me eisprong zijn dus nog maar ff ertegenaan dan he!!!!
maar das dan toch erg laat???
want ik moet nu volgende week dinsdag 26 mei ongeveer ongesteld worden snap er niks meer van maar natuurlijk geen kans voor bij laten gaan he!

nou hoop snel iets van je te lezen en voor andere die bijna de NOD dag hebben suc6

Hoi meiden,

Bedankt voor jullie felicitaties!! Erg lief!!

@Wendy: en heb je al getest??

Fijne dag meiden.

X hopje

Hoi meiden.

Nou ik heb nog niet getest.. Ik heb de halve nacht krampjes gehad.. en ik dacht dat ik nu wel mijn duivels zou hebben gehad.. maaaaaar dat is nog niet zo! Ik kijk het me dus nog een paar uurtjes aan en is het dan nog niet zo dan ga ik toch maar even testen!

Zodra ik wat weet horen jullie het!

xXx Wendy

Ps Hopje hoe voel je je?

Terug
Bovenaan