1e kindje wat je zo graag wil...

Hoi Wendy,

Spannend meid! Ik duim heel hard voor je!!    

Ik voel me nu weer redelijk. Maar vanmorgen heb ik al 2 keer overgegeven zo misselijk was ik.  Die ochtendmisselijkheid is er nu vanaf zaterdag. En 's avonds ben ik  best wel moe. Maar verder heb ik  nergens last van.

X hopje  

Hoi meiden.

Nou ik hield het niet meer uit, heb test gedaan..
 Een dikke vette negatieve streep!!
Pff Eventjes een dipje.. snap er nix van!
Nu maar hopen dat ik snel ongi word.

xxx   Wendy

Hoi Wendymuis,

Wat balen zeg! Ik ken het gevoel... Ik hoopte ook zo vreselijk dat het raak was... de timing was perfect. Maar helaas. Gaan we gewoon samen voor de volgende ronde. Mijn geliefde is niet meer geweest en t ideale klusmoment is reeds verstreken... zucht...

Het lijkt eindeloos te duren voordat de volgende kans zich voordoet... waarom kan het ook maar 1x per maand?? Dat had de natuur anders moeten bedenken!!!

Laat de moed niet zakken! Je weet in ieder geval zeker dat manlief er het volgende goede moment weer is!!!

Succes en liefs,
Delmira

hey wendy

super balen voor je hoeveel dagen was je dan al overtijd?
je lichaam kan je zo voor de gek houden he!!!
ik heb nu sinds vandaag pijn in be buik en rug en moet nog een week voor me NOD dag weet het ook meer
nou jij sterkte het we houden elkaar op de hoogte

he wannebemum

spannend zeker voor je ga je morgenochtend gelijk testen????

gelijk ff een vraagje wat voor steekjes voel je want ik heb sinds gisteravond pijn in me
buik links onder (maar of het steekjes zijn???) en moet nu over een weekje is mijn NOD dag ongeveer 26 april voor de rest heb ik echt nergens last van JIJ wel???

suc6 voor morgen ga voor je duimen en ik lees het wel

Hallo meiden

@ Wendy: balen joh! En dan was je nog wel zo lang over tijd..

@Jen: morgen ga ik testen!! Ik ben echt zo benieuwd..

Ik had allerlei steken (fel) in mijn onderbuik aan een kant. Ik weet ook niet of dat de innesteling is maar het zou kunnen... Ik heb er nu voor het eerst wel een goed gevoel over maar durf het eigenlijk nog niet uit te spreken.. Morgen staat om 6.00u de wekker en dan zien we het wel..

XXX

hey wannebemum

spannend dat je het nog uit hou zeg nee je durft het bijna niet meer te hopen he!!! ga voor je duimen!!!!
als ik morgen me dochter naar school heb gebracht kom ik meteen wer kijken of je het eral heb op staan zo benieuwd!!!!!
ik heb niet echt steken maar als ik ga zitten of loop of op mijn buik druk is het gevoelig echt heel vreemd (kan ook van het vele vrijen zijn )
nou suc6 voor morgen

Hoi meiden.

Me vriend heeft toenstrax lekekr geknuffeld dat deed me erg goed!
Ben weer uit me dipje, baal alleen klein beetje nog maja dat heeft iedereen wle dan he.

Als ik uit ga van een cyclus van 28 dagen was ik 4 dagen overtijd, maar de vorige 2 maanden had ik een cyclus van 32 dagen als dat deze maand ook weer zo is dan heb ik vandaag mijn NOD.. Ben ik het over 2/3 dagennog niet doe ik nog een testje!
Heb sinds vandaag ook minder last van gevoelige tepels en heb wat gerommel in me buik.. we zullen zien

@Delmira: Bale dat hij neit meer is gekomen! Maja zo gaan we samen naar de volgende maand!

@Jen: Spannend nog een weekje.. Laat jen eit gek maken door je lichaam.. daar is het goed in, geloof me haha..

@Wannabemum: Spannend voor je! Laat gelijk wat weten he! Kom morgen zo snel mogelijk kijken!!

Nou ga ik lekker eten, me ventje heeft gekookt!

xXx Wendy

Terug
Bovenaan