1e kindje wat je zo graag wil...

hey wendy en hopje spannend voor jullie hoop het echt voor jullie!!!

voellen jullie je nu ook anders (de zogezegde zwangerschaps kwaaltjes) en vanaf wanneer want ik moet nu nog 11 dagen voor me NOD dag en merk echt nog niks maar moet zeggen bij me andere dochter had ik ook echt geen kwaatltje en was ik toch ook echt zwanger dus nog maar afwachten
heb wel nu sinds vorige maand een goede cyclus dus dat is al positief van 29 dagen en daarvoor 1x 3weken toen anderhalve week er tussen en toen weer en toen die van 29 dagen   en nu maar afwachten hihi!!! ga duimen voor jullie en hou jullie in de gaten groetjes suc6

Hallo iedereen.

@Flo: aah lekker weekendje weg waaien! Ben jaloers hoor haha.. Geniet er lekker van!

@Jen: Nog 11 dagen.. spannend hoor!

Ik heb nog niet echt verschijnselen zo gezegd.. Wel dikkere witte  afscheiding,   2 dagen gevoelige tepels en  sinds vandaag gezwolle buik.. Weet iemand of je dat ook krijgt als je zwanger bent, weet wel dat ik meestal gezwolle buik heb als ik ongi moet worden maar weet niet of je dat ook krijg als je zwanger bent.. anders ziet het er niet goed uit..

Afwachten maar he..

Fijne dagnog!

xXx Wendy

Even mijn laatste up date! Ik heb een ovulatietest gekocht om zeker te weten dat alles na die twee curettages weer goed functioneert...

Dinsdag begonnen en gisteren twee streepjes... de ene nog wel wat vager dan de andere. Ik hoop nu maar dat ik mijn lover zover weet te krijgen dat ie "komt klussen" vandaag of morgen... Dan heb ik tenminste ook weer iets te hopen deze maand...

Liefs,
Delmira

Hallo meiden,

Even een up-date van mij. Hier nog altijd geen RD'tjes!!! Ik vind het nu toch wel erg spannend worden! Sinds vanmorgen 6.00 ben ik ook erg misselijk. ik hoop maar dat het niet van de zenuwen is maar een echt zwangerschapskwaaltje!!

@Wendy: ook   nog steeds spannend voor jou! Ik duim voor je en denk aan je meid!!

@Jen: ik voel mij niet anders dan normaal. Ik heb wel vorige week last gehad van branderige borsten en mijn tepels waren toen ook erg gevoelig. Maar daar heb ik nu geen last meer van.  Ook voelde ik regelmatig flinke steekjes in mijn buik. Maar ook dat voel ik nu niet meer. De afgelopen  week heb ik 's avonds  totaal geen honger en krijg ik mijn avondeten maar moeilijk door mijn keel.

Nog 11 dagen tot je NOD, spannend hoor. Ik duim voor je meid!

Fijn weekend meiden.

X hopje

Hallo meiden,

@ hopje: spannend hoor! Ik heb vanochtend gelezen dat steken in je onderbuik kunnen duiden op een innesteling en dus op zwanger zijn! Ik had vorige week nl ook het hele weekend steken in mijn onderbuik, dus hoop nu ook erg.. Zou fijn zijn als we zwanger zouden zijn. Morgen ga je testen he? Succes, ben heel benieuwd ook naar de Wendys'resultaten. Dinsdag is pas mijn NOD dus moet nog ff uitzingen..

Ik ben vandaag de hele dag misselijk, heb geen zin om te eten en mijn borsten zijn ook opgezet. Nu heb ik elke maand wel pijnlijke borsten dus dat zegt niks, maar de steken en missleijkheid is nieuw.

Ik hoop het heel erg maar wil ook niet te erg hopen omdat het anders tegenvalt.. Ben echt alleen maar hier mee bezig. Errug he?

Gelukkig hebben we vanavond een bbq   met vrienden en gaan we morgen naar mijn oma en bij (andere) vrienden eten dus dat geeft wel wat afleiding..

Voor iedereen even heel veel gelukssterretjes: ********************************

xxx

Hoi meiden.

@Wannabemum: ooh ook erg spannend voor jou! Ik heb zo nu en dan ook een misselijke vlaag maar ben bang dat me lichaam me weer gek aan het maken is!

@Hopje: Duim ook heel erg voor jou!

Nog nix te zien hier.. Pff word gek! Me schoonzis zei vandaag zomaar uit hetniets 'ben je zwanger?'   Ik zo, ja misschien wel hoe wete jij dat? Zei ze me dat ik anders uitzag! Nu weet ik et helemaal niet meer! Hoop het zo.. misschien wel te veel. Zal wel ff een slag in me gezicht worden als het niet zo blijkt te zijn..

Voor alle dames: Duimen duimen duimen!!

xXx Wendy

Goedemorgen meiden,

IK BEN ZWANGER!!!!

Na al die maanden in onzekerheid en al die maanden wachten is het eindelijk zo ver!!
Vanochtend om 6.00 uur werd ik weer heel erg misselijk wakker. Toen ik niet meer kon slapen van de zenuwen ben ik naar beneden gegaan met een test in mijn hand. Deze test gaf al na 3 minuutjes 2 zeer duidelijke strepen!!! Ik heb toen meteen mijn mannetje wakker gemaakt en samen hebben we een potje liggen huilen. Wat een fantastisch gevoel! We zijn echt zielsgelukkig!

@Wannabemum en Wendy: ik duim heel hard voor jullie!! Hopelijk hebben ook jullie heel snel een positieve test in handen!!

Fijne dag meiden!

X hopje

hey hopje1980 van harte gefeliciteerd wat zullen jullie bli zij zeg!!!!   en hoelang hebben jullie erover gedaan?
ik moet nu nog iets meer als een weekje voor mijn NOD en ik vindt het vreselijk dat wachten maar ik hou vol pas me 3 maaand
had je echt zwangerschapsverschijnselen??? want die heb ik echt nul!!!!

en anderen meiden ook al getest zo niet suc6 ik hou jullie in de gaten liefs

Terug
Bovenaan